22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד בירושלים בראש המחנה

לאחר פעילות במשך כשנה וחצי באוניברסיטה העברית בירושלים, ביניהם גם ביקורי שרים וחברי כנסת מהליכוד, החליט תא לביא, תא סטודנטיאלי ברוח ערכי הליכוד והמחנה הלאומי, לרוץ לבחירות לאגודת הסטודנטים. תא לביא מאמין כי רק אקטיביזם פוליטי יביא את השינוי המיוחל לקידום החברה הישראלית. על כן, לקראת הבחירות לאגודת הסטודנטים בחר תא לביא להצטרף לקואליציה של כוחות ציוניים בקמפוס האוניברסיטה העברית על מנת להשפיע על חיי הסטודנטים בירושלים בפרט ובישראל בכלל. עם הכוחות נמנים תנועת התעוררות- תנועה העוסקת בתחום המוניציפאלי ואף השיגה בבחירות למועצת העיר לגרוף שני מושבים, ותא אופק, תא פוליטי המזוהה עם ערכי תנועת העבודה. מעין "ממשלת אחדות" בקמפוס.

יו"ר התא אריאל מורלי אשר מסיים את תפקידו בעוד כשלושה חודשים ומחליפו אדי יאיר פריימן סבורים כי תא לביא הצליח להכניס את ערכי תנועת הליכוד לקמפוס האוניברסיטה העברית כאשר לפני כן הדעות הרווחות נשמעו מכיוונו של מחנה השמאל הקיצוני – מרצ, חד"ש, בל"ד ובני הכפר. ברור כיום כי בקמפוס נשמעות דעות ציוניות יותר מבעבר, אך העבודה עוד רבה. לכן, החליט להצטרף לקואליציה חדשה על מנת להשפיע על חיי הסטודנטים בירושלים.

הריצה לאגודה באה לאחר היעדרות של ארבע שנים בהן לערכי הליכוד לא היה מקום באוניברסיטה. מאז הפילוג בליכוד בעקבות עקירת יישובי חבל עזה וצפון השומרון, פולג ופורק התא שייצג את הליכוד וכך איבד הליכוד את הרלוונטיות שלו בקמפוס.

מורלי ופריימן מסרו שהם מקווים שהצלחת תנועת לביא בירושלים תוביל להצלחה של תאים ימניים נוספים להצליח להכניס את ערכי תנועת הליכוד למרכז העשייה האוניברסיטאית, וזאת לאור השתלטות של גורמים לא ציוניים על השיח הערכי באוניברסיטאות.

"כי בלעדי הנוער לא תיתכן שום תנועה"  [ז. ז'בוטינסקי[

לפרטים נוספים ולהצטרפות ניתן ליצור קשר באימייל [email protected]



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר ארדן במפגש עם צעירים

Gilad Trugbild

הכירו את רוני איז'ק

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בכנס עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת

אריק זיו ויזר

דוידי מקפיא הדיאלוג עם מטה יוזמת ז'נבה

אריק זיו ויזר

ארדן ברוח צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

צעירות הליכוד מרימות את הכפפה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן