25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

צעירי הליכוד ביום זכויות האדם- גם ליהודי יש זכויות אדם

ביום שישי האחרון,10.12.2010, התקיים יום זכויות האדם הבינלאומי, השנה התאגדו ארגונים ציוניים רבים ובראשם צעירי הליכוד ו”אם תרצו”  בכדי לומר שגם ליהודי יש זכויות אדם.

באופן מסורתי,ביום זכויות האדם הבינלאומי מתקיימות הפגנות ברחבי העולם ובישראל.

בשונה משנים עברו, השנה התייצבו אל מול ארגוני השמאל אשר משתמשים ביום זה בכדי לנגח את מדינת ישראל ולהמשיך במסע הדה-לגיטימציה כנגד המדינה, גם ארגונים ציוניים רבים.

 

שיתוף הפעולה של צעירי הליכוד עם תנועות שונות כגון “אם תרצו”, “פורום נשים ציוניות”,”ועד הפעולה למניעת מסתננים ושב”חים”, “ישראל שלי”, “ועד פעולה פרדס כץ”, “מטה משרתים במילואים” ועוד,הוחלט כי השנה ייצאו גם תנועות אלה בכדי לזעוק כי במדינת ישראל גם ליהודי יש זכויות,גם לגלעד שליט יש זכויות,גם לתושבי הדרום יש זכויות, גם למתיישבים ביהודה ושומרון יש זכויות, גם לחקלאים בנגב יש זכויות וגם לתושבי שכונת התקווה יש זכויות אדם.

 

במהלך ההפגנה קראו המפגינים הציוניים קריאות כנגד הדה-לגיטימציה אשר גורמות התנועות מן העבר השני של המתרס וכנגד מדינת ישראל,והביעו התנגדות חריפה לניכוס המושג “זכויות אדם” אך ורק לארגוני שמאל קיצוניים אשר פוגעים במדינת ישראל ובביטחונה.

 

כמו-כן קראו המפגינים הציוניים קריאות בעד מדינת ישראל,צה”ל,גלעד שליט וגורמים ציוניים נוספים.

 

בהפגנה זו השתתפו עשרות צעירות וצעירי ליכוד וח”כ דני דנון אשר הביע ביחד עם צעירי הליכוד את תמיכתו במסר החשוב ויצא כנגד הנזק הבינלאומי אשר נגרם כתוצאה מפעולות הדה-לגיטימציה של ארגוני השמאל הקיצוני.

 

הפגנה זו אורגנה על ידי מנהלת תנועת הליכוד ונציגיה הרשמיים האחראים על פעילות הצעירים בתנועה בשיתוף ארגוניים ציוניים נוספים וזו מתוך ראייה כי יש לחזק את הפעילות הציונית-לאומית בקרב תושבי מדינת ישראל ככלל וצעירי ישראל בפרט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת פתח הערב את היכל התרבות באריאל

אריק זיו ויזר

גוברים הקולות בציבור הקוראים להקדמת יום הזיכרון לחללי צה”ל ביום אחד

אלי חזן

פרשת ויצא

אריק זיו ויזר

ואנדליזם: ערבים עקרו 150 עצי פרי במטע בברקן בשומרון

אריק זיו ויזר

משדלת עם ח”כים בבקעת הירדן

מערכת ליכודניק

השומרון הישיר לימיני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן