25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

חניכי בית”ר בתל חי- מניפים את נס הקרב

כמידי שנה מציינת תנועת הנוער בית”ר בארץ ובעולם את י”א באדר, יום נפילתו בקרב של יוסף טרומפלדור וחבריו בחצר תל חי. השנה ציינו 92 שנה לקרב התנועה במסורת ארוכת שנים אורכת טקס תנועתי רחבת האריה השואג בתל חי.

 

באירוע משתתפים מאות בני נוער מהארץ ומחו”ל ובוגרי התנועה לדורותיהם.  השנה ציינו את הגבורה היהודית.

חניכי התנועה הארצית צעדו ביער שוייץ את הצעדה המסורתית ביום זה על שמו של חניך ומדריך התנועה שנהרג המלחמת של”ג אמציה אבודרם שבכל שנה הוריו מכבדים אותנו בנוחותכם. לאחר מכן נפגשו החניכים עם לוחמי בית”ר ממשמר הירדן שבגבורה רבה לחמו לבדם מול אלפי חיילים סורים במלחמת השחרור ונלקחו לשבי ו לאחר 13 חודשיים חזרו לארץ.

חניכי התנועה העולמית מאוסטרליה, דרא”פ, ממדינות חמ”ע ומדינות דרום אמריקה סיירו בחצר תל חי ונפגשו עם לוחמי צה”ל וקצינים במפגש מרגש המחבר את בני הנוער מחו”ל עם ציונות עכשווית ואטביזם. בוגרי התנועה מרחבי הארץ סיירו בחצר תל חי ומשמר הירדן.

שיאו של היום היה בטקס התנועתי ברחבת האריה השואג. בטקס כיבדו בנוכחותם שר החינוך מר גדעון סער, ח”כ אופיר אקוניס וח”כ דני דנון. נציגי ההסתדרות הציונית העולמית ,קק”ל, משרד החינוך , ראשי מועצות מקומיות ועיירות.הטקס החל בשירת שיר בית”ר במהלך הטקס נערך מפקד תנועתי , שר החינוך ציין בנאומו את הגבורה היהודית וחשיבותה גם היום והוענקו תעודות הצטיינות לרכזי התנועה. תנועת הנוער בית”ר המציינת את 90 שנה להקמתה על ידי זאב זבוטנסקי גאה בזכות הנתינה לה לחנך אלפי בני נוער בארץ ובעולם על ערכי הציונות, ההקרבה והגבורה למען א”י. ותמשיך זאת גם בדורות הבאים. 

תל חי!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס הצעירים לאן בליכוד

אריק זיו ויזר

המופע של מרידור וגמליאל אצל אגף הצעירים בליכוד

אריק זיו ויזר

מי יפרוש ראשון ?

אלי חזן

לביא גלעד בר אילן : חושפים את האמת להתאחדות הסטודנטים

אלי חזן

לסניף הליכוד בכפר סבא כבר יש מועמדת לרשימה

אריק זיו ויזר

רק ח”כ דנון לא שכח את – תל חי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן