30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

ציפי לבני נגד המשתמטות

מישנה:ההתנפלות של ציפורה על ממשלת נתניהו בגין דחיית “חוק האברכים” (הדגש על “דחייה”) מגרה לשאול: אם זה כל כך נורא, איך זה שלא פתרתם את הבעיה בימים שאתם הייתם בשלטון? ציפורה יודעת את התשובה…

תופעת ההשתמטות מחליאה בעיניי, מפני שהיא מכילה בתוכה אי צדק משווע כלפי הצעירים הנושאים בנטל. כל קול בגנות התופעה- לא חשוב מאיפה הוא מגיע- מבורך. בתנאי אחד: הגינוי צריך להיות אמיתי, עקרוני ונטול מניפולציה.

 

קבלו ציטוט: “אני מאמינה שהדרך לחיים משותפים כאן, צריכה לעבור דרך תרומה של כולם לחברה – או שירות צבאי, או לאומי, או אזרחי – וזה נכון גם ביחס לערבים וגם ביחס לחרדים, כתרומה כלשהי לחברה. מצב שכזה יכול רק לחזק את החברה ולהקטין את הניכור שקיים היום” (ציפורה לבני בפני סטודנטים. מתוך האתר קדימה  / 22.12.10).

 

זאת לא פעם ראשונה שציפורה מדברת בגנות ההשתמטות. חודש קודם, מעל בימת הכנסת, הביעה את סלידתה וזעמה מההסכם שעשה נתניהו עם החרדים (חוק האברכים)- התחמקות ממילוי חובתם הלאומית, בתמורה להישרדותו הפוליטית. הפגנות הסטודנטים נגד החוק מוכיחות שההתקפה של לבני נפלה על אוזניים דרוכות. ככה זה, כאשר התקשורת מאפשרת לצבועים ליהנות מפירות צביעותם. ציפורה לבני היא צבועה וגנבת דעת.

 

תופעת ההשתמטות לא באמת מקוממת אותה. להסתער על ראש הממשלה- שעקב אילוץ פוליטי, עשה בדיוק את מה שהיא הייתה עושה- בעידודה של המשתמטת דליה איציק, זוהי צביעות. ואם להגנתה תטען שדליה איציק היא משתמטת “שנכפתה” עליה, מה תגיד על החיזור שלה אחרי המשתמטת מרינה מקסימיליאן?

 

במעריב nrg (4.2.09) קראנו שכמה ימים לפני הבחירות, שרת החוץ ציפי לבני ביקשה מהעוזר שלה להתקשר לזמרת מרינה מקסימיליאן. מכאן, אני מצטט מהכתבה: “מרינה התרגשה, אך עם זאת חששה שהשיחה מהולה באינטרס מסוים, היות שאינה רוצה לצדד בצורה מובהקת בשום צד פוליטי, ולכן התעלמה מההודעה. אולם במהלך יום צילומים, הפתיעה אותה שיחת טלפון ישירה מהשרה לבני שסיפרה למרינה כי אפילו הייתה בפסטיבל הג’ז, ושהיא מאוד מעריכה את יכולות השירה שלה”.

 

בעיתון הארץ (גלריה פלוס / 24.2.09) קראנו על היציאה של ציפורה לבני לפסטיבל הג’ז כדי לראות הופעה של מרינה מקסימיליאן. כנראה הקרבה שלה למשתמטת דליה איציק, חיסנה אותה ממשתמטות. בינינו, מה זה קירבה למשתמטות, לעומת קבלת ייעוץ צמוד מעבריין מין?

 

אין בישראל אפילו אדם אחד שמאמין שנתניהו וברק (גיוס אחד לכווולם!) לא היו רוצים בגיוס חרדים, כמו שאין במדינה אפילו אדם אחד שלא יודע שקדימה הייתה בשלטון בקדנציה הקודמת. ההתנפלות של ציפורה על הממשלה בגין דחיית “חוק האברכים” (הדגש על “דחייה”) מגרה לשאול: אם זה כל כך נורא, איך זה שלא פתרתם את הבעיה בימים שאתם הייתם בשלטון? ציפורה יודעת את התשובה.

 

כדי לפתור את הבעיה, צריך קואליציה יציבה, שלא תלויה בחרדים. קואליציה כזאת הייתה לאריאל שרון. לא שמענו ממנה ציוץ בנושא. מה שעניין אותה באותם ימים (ואת התקשורת) היה לגרש יהודים…

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אני התליין מכיכר העיר / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

כמה מילים על חוק מופז / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

הטעות של שונאי המתנחלים

אלי חזן

בדרך למצולות

אלי חזן

הפשיסט חזר כמגדלור דמוקרטי

אריק זיו ויזר

תסמונת הכבשה הפועה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן