18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ציונים לפוליטיקאים – מהטוב ביותר לגרוע ביותר. 31 במאי 2015

אורן חזן מגרד השבוע את התחתית בעוד ניר ברקת את העילית. עובד קראוס חותך ללא אבחנה ושלא תאמרו שזה לא מעניין 
10
אני מכיר לא מעט ראשי ממשלה יותר סחיטים מבנימין נתניהו, אך בשורה התחתונה הכלבים נובחים, השיירה עוברת והפריצים ימשיכו לחיות כמו הקנאים. את הלקח שלימד את ארדן, על עצם העובדה שתיק החוץ עדיין נשאר בידיו והאופן בו פתר את המשברים הנפיצים הראשונים בקואליציה – ראוי ביבי לקבל ציון מושלם.
9
איזו זכות קיום יש למדינה שב-2015 מסרבת לקבל את מרים סיבוני מקריית גת כשרת תרבות. לא משנה בכלל שמדובר באישה חרוצה שפילסה דרכה בעקביות ובעבודה מאומצת לצמרת של כל גוף שהייתה בו. למירי רגב יש דרך מוכחת, שלא תתרגש משריקות בוז של מיעוט בטל ובדרכה תנצח ויהיה זה ניצחון של כולנו.
8
השבוע החלו עבודות החיבור של רכבת העמק לחיפה וגם הרפורמה בנמלים תופסת תאוצה. ישראל כץ לא נרתע וכמו ת׳אצ׳ריסט אמיתי לא מפסיק לייצר תשתיות מצד אחד ומצד שני להכות בגב ועדי העובדים בתקווה שהמכה תביא לריסוק ההסתדרות – משימה לאומית ממדרגה ראשונה.
7
ניר ברקת הוא אחד האנשים היותר מוערכים בפוליטיקה. ראש עיר שפיו ולבו שווים, עשייתו אינה מוטלת בספק וגם כוונותיו לרוב טהורות. על מפת המנהיגים ברקת הוא ללא ספק פוטנציאל גדול לשר בכיר בליכוד אחרי שיסיים את כהונתו בירושלים. חבל שבמקום לסייע לו, מחבלים בו.
6
שרת המשפטים מתגלה כרצינית וכמי שעשתה את ההתאמה לתפקיד, אולי יותר מכל ח״כ אחר וודאי במפלגתה שהפך לשר. הרבה ספקות וסימני שאלה פוזרו סביב היכולת של שקד להפוך דיבורים למעשים ונראה שהפחתת הדברת בסביבתה ושקיעתה בענייניות נטו עשויה לייצר מינוי מפתיע ומספק.
5
אז אפשר לסמוך על אריה דרעי או לא? מצד אחד עזר לשמעון פרס להפיל את ממשלת שמיר – מצד שני נבהל ונסוג בו למרות שגרר אותנו לסרט מתח; מצד אחד מיהר להצטרף לממשלת רבין – מצד שני פרש ממנה לאחר זמן לא רב; מצד אחד הצהיר נאמנות לביבי בשנת 1999 – אך כייס את הליכוד ממנדטים; חידת דרעי כך נדמה תמשיך לרחף מעלינו וגם בממשלה זו, אריה בוחש בקלחת, עושה שרירים והשאלה הנשאלת האם נוכל לסמוך עליו בכל מצב?
4
מה כל כך דחוף ונחוץ בתיק ירושלים? זאב אלקין מתנהג לצערי כמו הועד של רשות השידור: אחד מצלם, אחד מחזיק את הכבל של המצלמה ואחד לוחץ על כפתור ההפעלה שלה. כך זה מרגיש. ראש עיריית ירושלים באמת שלא צריך מתווכים, הוא זקוק לעזרה ולצערנו, תיק ירושלים זה תיק שנועד להפריע למישהו. נקודה.
3
לראות את ציפי לבני ולא להאמין. שיתוף הפעולה עם אלו שחיפשו לצוד את הראש של הוריה פשוט לא נותן מנוח. איך את יכולה ציפי? בדם וביזע הקמנו גזע גאון ונדיב ואכזר, לא בכדי שבת מובחרת כמוך
2
מה יהיה אורן חזן… עוד לא שבועיים בכנסת וכבר מאיים על ראש הממשלה בהיעדרות מהצבעות חשובות אם לא תקבל תפקיד? זו התחלה בטוחה לקריירה שתסתיים מהר מהצפוי וחבל! כי לאורן יש מה לתרום. חייב מי שילחש על אוזנו שקצת צניעות ונחיתה על הקרקע אחרי האופוריה לא תזיק לו אלא תבנה אותו נכון.
1
שבוע אחרי שהבטיח שישרת את העם מהכנסת, מילא גלעד ארדן את הבטחתו וחזר לממשלה כשר בלי פנים, ממש בגדי המלך החדשים סטייל 2015. איש מסביבתו לא סיפר לו שהוא עירום, וכך בנוסף קיבל עוד איזה טייטל חסר משמעות. חבל שנכנס ועוד במקום בני בגין, אבל לפחות כעת הוא נמצא במקום הראוי לו: הרבה מתחת לישראל כץ.
0
איזו אישיות בוז׳י הרצוג…״שיזדיין״ ו-״ביבי פסיכי״, הן רק שתיים מאמרות שפר שנחשפנו אליהן בחלק השני של סרטה המצוין של ענת גורן. סרט שמסביר את מי כמעט שלחו ללשכת ראש הממשלה. אבל מה אתם דואגים? חוץ ממני אף אחד לא יעז לדבר על זה, במרבית התקשורת יקברו את זה קבורת חמור, חלקה אחת ליד ״פרץ הוא מרוקאי אגרסיבי״. כדומה לפושעי מפאי ההיסטוריים, בוז׳י לא מאכזב ונושא בדיוק את אותו דיאנאיי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אופניים חשמליים: לא מה שחשבנו

אלי חזן

למי תודה למי ברכה לשמרנות ולהפרטה

אריק זיו ויזר

למי מותר להרעיש בישראל

אלי חזן

אין מיסוי ללא ייצוג

אריק זיו ויזר

תושבים מהדרום כותבים לליכודניק

אריק זיו ויזר

ממלכת העבודה האבודה

אלי חזן
דילוג לתוכן