19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

צחי הנגבי: “העבודה תקים מדינה פלסטינית”

סגן השר צחי הנגבי ערך חוג בית פוליטי בביתו של אילן כהן, מי שהיה ראש הליכוד ברעננה וחבר הנהלת העיר רעננה

 

 

 

סגן השר צחי הנגבי ערך ביקור בית בביתו של מי שהיה ראש הליכוד ברעננה וחבר הנהלת העירייה, אילן כהן ואמר שהבחירות הקרובות הן החשובות ביותר מזה עשרות שנים והליכוד חייב לחזק את עצמו מול הציבור ולהציע מצע מדיני-כלכלי ברור ונהיר לכל.


בביקור בביתו של אילן כהן ברחוב דב הוז ברעננה נטלו חלק גם פעילי ליכוד מרכזיים ובהם אחיו של אילן כהן, רפי כהן, יואל כהן, ששי כהן ומיקי כהן.


סגן השר צחי הנגבי תיאר בפני החברים את תפיסת עולמו באשר לבחירות שיערכו ב-17 במרס וציין שבבחירות הללו ישנן שתי תפיסות עולם מדיניות וכלכליות שהציבור צריך לבחור. הבחירה היא בין מפלגת העבודה לבין הליכוד.


“ישנה חשיבות רבה שהציבור יתפכח ויבחר באחת המפלגות הגדולות והוותיקות בפוליטיקה הישראלית ולא ייתן את הצבעתו למפלגות אווירה או מפלגות לקדנציה אחת שנעלמות לאחר אותה קדנציה. חשוב שהציבור יבין שהפעם מדובר בבחירות שהן החשובות שהיו פה מאז הקמת המדינה. הליכוד או מפלגת העבודה.


מפלגת העבודה הציגה רשימה שמאלית מדי עם חברים שהם בצד השמאלי קיצוני של הפוליטיקה הישראלית. זו קבוצה שלא תהסס להתקדם לעבר מו”מ מהיר ומזורז עם אבו-מאזן על הקמת מדינה פלשתינית.


מנגד, מפלגת הליכוד, שמציעה רשימה רעננה, בטוחה בעצמה, בעלת ניסיון רב שנים וכזו שתשמור על הביטחון והכלכלה. אין לי ספק שהציבור יבחר בליכוד ובראש הממשלה, בנימין נתניהו.


ראש הממשלה נתניהו הוכיח במהלך שנות כהונתו כראש ממשלת ישראל מהי מנהיגות פוליטית וכיצד לעמוד בפני לחצים. המנהיג בנימין נתניהו הוכיח שהוא אינו לחיץ ואינו פזיז. הוא מנהיג שקול, אחראי, רב ניסיון, מכיר היטב את המציאות המשתנה ושומר על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל ללא סייגים”


אילן כהן, שבביתו נערך הביקור אמר: ” אני חושב שהליכוד חייב לפתוח את מערכת הבחירות בשאלה אחת ברורה, מי המנהיג הכי ראוי להנהיג את מדינת ישראל? האם נפקיד את ביטחון ילדינו בידי בוז’י הרצוג חסר הניסיון שכיהן כשר רווחה כושל, או שנפקיד את התפקיד הכי קשה במזרח התיכון בידי מנהיג כמו בנימין נתניהו ששומר על מדינת ישראל ומייצב את הספינה הזו שנקראת מדינת ישראל במים טרופים בלב סופה וצונמי מדיני. התשובה היא: רק נתניהו הוא זה שישמור על ביטחוננו וינווט את הספינה הזו לחוף מבטחים”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נכה צה”ל “לא שווה להיות חבר מרכז”

אריק זיו ויזר

רוצים לנהל חשבון פריימריז ללא טעויות ? רואה החשבון תומר גוטליב יסייע לכם

אלי חזן

‏והליכוד שוב ישן בשמירה

אריק זיו ויזר

בליכוד מגיבים: שמאלנים, חסרי ניסיון ואנטי דתיים

אריק זיו ויזר

מוציא את יהודה ושומרון מההקפאה

אריק זיו ויזר

דנון במאבק על הדמוקרטיה בליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן