19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

צודק העולם שכולו נגדנו

העולם והערבים לא יכולים להיות יותר ימניים ויותר ציוניים מהשמאל המשיחי שלנו שקבע מזמן כי ההתיישבות היהודית המחודשת באדמת המולדת ההיסטורית היא בלתי חוקית ושהאליל “שלום” הוא הבסיס לקיומנו

אין לנו מה לבוא בטענות אל אובמה או אל אנגליה וצרפת וגם לא אל אף אחד בעולם שפועל נגד ישראל. כי איך אפשר לדרוש ממישהו בעולם שיהיה יותר ימני ויותר ציוני מהשמאל שלנו? אם זהבה גלאון, ציפי לבני ובוז’י הרצוג שמחים על ההחלטה שקיבל האו”ם נגד ישראל ואומרים שהיא מוצדקת – איך אנחנו יכולים לצפות מאלה שאינם ישראלים שיהיו יותר ימניים מהם?

אסור לבלבל את האידיאל עם עובדות

והאמת היא שאין לנו בכלל בעייה עם הערבים ואפילו לא עם ארגוני החבלה של חמאס ופת”ח. בטח ובטח שאין לנו בעייה עם העולם שהיה תמיד כולו נגדנו. הבעייה האמיתית שלנו היא עם השמאל שלנו, המהווה כת משיחית פונדמנטליסטית שמאמינה כי האליל העליון שלה – המכונה “שלום” – הוא העיקר והבסיס הקיומי של מדינת היהודים. הם מאמינים בכנות שמשיח השלום יופיע אם רק נמשיך ונוותר בעיקר לאלה המודיעים בגלוי שהם רוצים להשמידנו, כי האל “שלום” יגן עלינו מכל צרה ומצוקה. העובדה שככל שויתרנו יותר קיבלנו יותר טרור ודם לא משחקת אצלם, כי אסור להם לבלבל את אידיאל ה”שלום” עם עובדות.
באמצעים מיסיונריים מתוחכמים מצליחה כת שמאלנית זו לספח אליה תושבים ישראליים רבים ואף הצליחה לקנות שליטה על רוב אמצעי התקשורת והמנגנון המִנהלי בישראל, מה שמאפשר לה לרכוש מאמינים נוספים.

פוליטיקה של הפחדה וטרור

השמאל שלנו אימץ למעשה את עקרונות היעקובינים – קבוצה קיצונית שפעלה בתקופה המהפכה הצרפתית ושאפה להשליט על החברה, באמצעות הפחדה וטרור, סדר חברתי חדש בשם “התבונה הטהורה”. הם ביקשו ליצור חברה חדשה באמצעות פעולה פוליטית טוטאלית וראו במתנגדים אויב שיש להילחם בו בכל דרך; ואם רוב העם אינו מאשר את תוכניות המשטר – יש לפעול בדרכי טרור והפחדה כדי לכפות עליו שיעשה כך, וכל מי שאינו מצטרף להם נחשב ומוגדר כאויב.

השמאל מעודד את איבת העולם לישראל

ביטחוננו וקיומנו כמדינה יהודית, ליברלית ודמוקרטית, מותנים בכך שרוב הישראלים יבינו כי פעילות כת ה”שלום” השמאלנית-משיחית רק מעודדת טרור ומשכנעת את שכנינו הערבים ואת העולם כולו שניתן יהיה בעתיד להתגבר עלינו ולסלקנו מכאן, לא רק ולאו דווקא באמצעים צבאיים, אלא בעיקר על ידי הורדת המורל והמוטיבציה הלאומית, רִפיון וחולשה שהשמאל המשיחי החשוך גורם לנו בפעילותו.
ברגע שהעולם והערבים יבינו שהשפעתה של כת זו מועטה עד אפסית ושעל כן אין כל סיכוי לערער את רוחנו ושאנו דבקים באדמתנו כולה – רק אז יהיה סיכוי להשיג את הסדר הקבע הנכסף עם שכנינו.

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא ממייסדי הליכוד ומוותיקי תנועת בית”ר, חבר מרכז, חבר מזכירות וחבר לשכת הליכוד, עיתונאי, פובליציסט ועורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבצע עמוד ענן – ללמוד מטעויות העבר

אלי חזן

פסגת העל בסינגפור

חיים פוזן

פרשה אקטואלית: ויחי – השר כץ סלל את הכביש לפילוג – מאת זאב פז

אריק זיו ויזר

יחי יחי יחי

אלי חזן

היום לפני 4 שנים

אלי חזן

מזל טוב נדב עמרמי

עינר אביב
דילוג לתוכן