19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

פתיחה היסטורית של סניף הליכוד בירוחם

איזו מפלגה פותחת היום סניפים ? ועוד בירוחם ? השאלה הזאת תתיקל מייד בתשובה : הליכוד. רק הליכוד.

 

כ200 פעילות ופעילי ליכוד מכל רחבי הארץ ומירוחם הגיעו לפתיחה החגיגית וההיסטורית של סניף הליכוד בירוחם. לאחר כ30 שנים בהם לא היה סניף רישמי ופעיל של תנועת הליכוד בירוחם, ביום שלישי האחרון נחנך הסניף המחודש בהשתתפותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב וראש העיר דימונה בני ביטון. במשך כשנתיים עמלה נילי אהרון הפעילה המרכזית בירוחם יחד עם חברייה והפעילים הבולטים ביותר בירוחם- כפיר אבידן פיני אבידן שמעון סויסה וויקטור דמרי על חידוש הפעילות הליכודית בעיר. לאחרונה החלו במפקד גדול שעליו אמון הפעיל המרכזי שלומי פרץ. לאור התחדשות הפעילות מנכל הליכוד החדש מר צורי סיסו ועוזר ראש הממשלה עומרי אקוניס גילו התעניינות בפעילות השטח של חברי הליכוד בירוחם, ולאחר פגישה לפני כחודשיים החליטו בצעד אמיץ וחסר תקדים להקים מחדש את סניף הליכוד בירוחם. הפתיחה ההיסטורית שהתקיימה ביום שלישי האחרון החלה בשיר מרגש מאת הזמיר הירוחמי זוכה בית הספר למוזיקה, נועם דדון. בהמשך בירך ראש העיר דימונה את פעילי הסניף ואף קרא להם לקחת את המושכות להנהגת העיר ירוחם היות והליכוד לא נמצא בכס ראש העיר מזה כ15 שנים. השרה רגב לא חסכה במחמאות לנילי אהרון שהייתה גם קצינה תחת פיקודה של השרה רגב בדובר צהל. באירוע המרגש לקחו חלק ראשי סניפים מכל איזור הדרום בניהם באר שבע, דימונה, אשקלון, שדות נגב חולון ועוד פעילים רבים ובולטים שהגיעו מכל רחבי הארץ. גם חבר הכנסת דודי אמסלם שנבצר ממנו מלהגיע בשל אזכרת השבעה של ידידו הקרוב ויועצו דוד עמר ז”ל שלח ברכה חמה לחברי הסניף ומבחינתו הדבר היווה סגירת מעגל מאחר והוא ויועצו נמרוד סבח שהינו בן ירוחם ליוו את החברים במהלך כל התקופה האחרונה לקראת הפתיחה המרגשת.
לבסוף בחרו חברי הסניף המתחדש להעניק תעודות הוקרה לפעילים הותיקים בניהם חבר המרכז בבר אבידן ממיסדי הליכוד בירוחם וויקטור הנרי דמרי חבר מרכז ופעיל בולט בסניף בעבר ובהווה, וכמובן אביה של נילי אמנון אהרון פעיל מרכזי ממגזר העולים בירוחם בעבר ובהווה.
מדובר באירוע חשוב, כבדרך קבע הליכוד זוכה בפער ניכר בכל מערכת בחירות בכ-40% מקולות הבוחרים וכעת עם פתיחת הסניף והחייאת הפעילות, ניתן יהיה לחזק את השטח ולהגיע לכמות עצומה של מתפקדים אוטנטים ליכודיים ונאמנים. ראש הממשלה שלח את ברכתו וביקש למסור מסר לכל פעילי הליכוד בירוחם, על כך שהוא מברך על המהלך החשוב הזה וגאה בפעילות של חברי הסניף ואף קורא לתושבים נוספים להתפקד לשורות הליכוד.
את הטקס סיימו בריקוד מרגש של להקת מחוח מודרני מקהילת העיברים בדימונה. האירוע המרגש שהיווה את האותנטיות האמתית והיה בלב שכונה ותיקה בירוחם החזיר לכולם את הברק בעיניים ואת הגאווה הליכודית.
השילוב המרענן בין הצעירים לותיקים בסניף מהווה דוגמא ליצירת בסיס חזק לסניף עוצמתי, חברי הסניף הצעירים. גם התמיכה הרחבה של פעילים רבים וראשי סניפים מכל אזור הדרום, הופך את הנגב כולו לכוח משמעותי אלקטוראלי המגובש בליכוד. סניף זה הוא השני שנפתח מזה תקופה ארוכה והוא מסמל תקופה חדשה של החייאת השטח.
חברי הסניף מבטיחים להמשיך ולפקוד חברים חדשים וכבר בחודש הקרוב עתידים לארח את בכירי השרים בסניף החדש בירוחם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשחק הכפול של אלקין: תומך בנתניהו – עוזר לסער

אריק זיו

לא רק טייבה, ועדה קרואה

הרויזיוניסט

דוד ביטן: ״כל תפקיד שהטילו עליי ביצעתי בצורה הטובה ביותר״

מערכת ליכודניק

ליכודניק משתתף בצער אלי ארביב במות אחותו עליזה ארביב ז”ל

מערכת ליכודניק

ניצחון ענק לימין בעיר רחובות: מתן דיל נבחר לרשות העיר

רועי אזולאי

ומי ידאג לזכויות היועצים בכנסת?

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן