24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

פתח תקווה : גרינברג מתחזק משמעותית ממש על קו הסיום

מפלגת העבודה והירוקים הביעו תמיכה במועמדות רמי גרינברג לראשות העיר

 

בתמונה מימין לשמאל – משה משה (מס’ 2 ברשימת הליכוד), שרה אורן (יו”ר סיעת הירוקים), שלום קוטלר (חבר המועצה ומזכיר מפלגת העבודה בפתח-תקווה), דב טנצר.

מזכיר מפלגת העבודה בפתח תקווה וחבר מועצת העיר מר שלום קוטלר וכן חברת מועצת העיר מתנועת הירוקים הגברת שרה אורן, הביעו הערב בפומבי את תמיכתם במועמדותו של רמי גרינברג לראשות העיר פתח תקווה. במסיבת עיתונאים שהתקיימה בערב יום שלישי, ה-24 בספטמבר במטהו של גרינברג, ציין קוטלר כי הבחירה לתמוך ברמי באה מהלב ומתוך תחושה אמתית שהוא האיש הנכון להנהיג את העיר. הגברת שרה אורן ציינה כי התרשמה מכנותו של רמי ומתכניותיו לשנות את סדר העדיפויות התקציבי, ולהשקיע יותר בתושב במקום בהשקעה לפי אינטרסים פוליטיים. גרינברג הודה לשני חברי המועצה על תמיכתם בו והדגיש את תרומתם האדירה לעשייה הציבורית ולמען תושבי פתח תקווה.

שלום קוטלר הוסיף במסיבת העיתונאים: “כשנכנסתי לעירייה חרטתי על דגל פוליטיקה ישרה כערך מרכזי, מתן מענה אישי וסיוע לפתרון בכל בעיה של כל תושב. הובלתי במשך 15 שנים כחבר מועצה שינויים גדולים בעיר, שיש לה תקציבים לעילא ומשאבים רבים. השאלה היא, כיצד מנתבים ומהו סדר העדיפויות הרצוי. הובלתי את נושא שימור האתרים בעיר, הקמת אצטדיון המושבה  והקמת מנהלת השכונות בעירייה.

עבדתי במשך 4 שנים עם רמי בכפיפה אחת. רמי בולדוזר אמיתי. האיש יודע לעבוד בצורה בלתי רגילה. זה אחד הדברים שמצאו חן בעיני. הלוואי והיו כמוהו.

אמרתי לרמי שאני תומך בו מתוך לבי. לרמי יש ברק בעיניים ורצון אמיתי לעשות. האיש עולה למעלה, ונביא אותו לכסא ראש העיר. אעשה את המקסימום מבחינתי.”

שרה אורן ציינה עוד: “התמיכה שלי ברמי היא תמיכה על בסיס אישי. לרמי יש את הכוחות ואת האנרגיה לקדם את העיר. זו עיר מאוד עשירה. ניתן היה לעשות נסים ונפלאות עם התקציב העירוני: להוריד את הארנונה, לקדם את העסקים הקטנים ולצערי כסף גדול מאוד הולך לתחזוקה פוליטית.

מה שמצא חן בעיני ברמי שהוא ייצור סדר עדיפויות חדש וזה מה שהעיר הזו צריכה, סדר עדיפויות חדש. לליכוד יש יהלום ביד. ביקשתי מרמי הבטחה על שמירת הסטטוס-קוו וברגע שנתן לי את מילתו, החלטתי לתמוך במועמדותו. כמי שהובילה את המאבק נגד תוכנית הבנייה במתחם סירקין, אני יודעת שרמי לא ייתן לתוכניות הללו להתרחש כפי שהן היום. צריך לדאוג שתוכנית מתחם סירקין לא תסתיים בבניית מגדלים אלא בשמירה על שטחים ירוקים במסגרת תוכנית ראויה ומתאימה לעיר”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להיט בלוד : “אטלאק אל נאר”

אלי חזן

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת אריק טויטו מרמלה

אריק זיו ויזר

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

מהלך השחמט של הבחירות המוניציפליות בלוד

אלי חזן

ניצחון לרשימת הליכוד שהוביל סגן ראש העיר ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

רעננה : אילן כהן עם זאב ביילסקי

אלי חזן
דילוג לתוכן