30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

פסח בישר על בוא האביב בכרמיאל

פסח זינגר,מראשי המטה לאיחוד סניפי הצפון, בראיון על המהפך אותו הוביל בסניף כרמיאל.

 

 

מאז ה “מפץ הגדול ” בו הוקמה קדימה סבל סניף הליכוד בכרמיאל משיתוק ממושך.תנועת הליכוד בעיר התרסקה ולא הצליחה להכניס אפילו נציג אחד לעירייה.מיד לאחר הבחירות החלה התארגנות והיערכות מחדש,אותה הוביל האיש החזק בסניף היום, פסח זינגר.בהחלטה אמיצה ונחושה החליט פסח להחזיר הביתה את אנשי הליכוד האובדים,אך המהלך המנצח היה בניית כוורת של צעירים והכוונתם לקראת כיבוש הסניף והכנת התנועה לבחירות המוניציפאליות. ואכן כך קרה, בהנהגת פסח זינגר כבשו הצעירים את סניף כרמיאל בבחירות  תוך שהם זוכים בתוצאה שהפתיעה אפילו אותם שכ-75% מהמושבים במועצת הסניף והמרכז נתונים היום בשליטתם.

פסח,59 ,לשעבר איש חקירות ומודיעין במס הכנסה וכיום יו”ר וועדת גמלאי מס הכנסה גבר בבחירות על שועלי קרבות ותיקים והדהים את כולם בהצלחתו לרתום את הצעירים בעיר לטובת הניצחון.

פסח כבר סימן את היעד הבא- הבחירות המוניציפאליות ב-2013:  “הגיע הזמן לאחד את הצעירים בעיר .וכמו שהצלחנו לאחד אותם בניצחון בסניף,אני מאמין שבפעילות שיטתית נצליח לכבוש את היעד הבא שלנו. העיר כרמיאל משוועת לשינוי ! “

פסח,מראשי המטה לאיחוד סניפי הצפון, מאמין כי במצב החדש שנוצר בצפון-בשני המחוזות,גליל ועמקים וחיפה, מצב בו הגיעו הצעירים להצלחות אדירות בסניפים, הפך המטה לכוח המוביל בצפון: ” יש לנו חיבור אמיתי של למעלה מ-5000 מתפקדים בשני המחוזות ובהנהגתם הנחושה של ראשי המטה פרי כהן, שוקי אוחנה ואבי קורקוס, אני סמוך ובטוח שנצליח להגיע להישגים גדולים לטובת הפריפריה וזוהי בעצם מטרתנו “, סיכם פסח.

בישיבת המטה שנערכה אתמול הוחלט על הגברת הפעילות בצפון.בין היתר יצטרפו למטה נציגי 3 סניפים נוספים והמטה יגדל מ-15 סניפים ל-18. מפגש קרוב ייערך בסוף החודש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לראשונה הוקמה קבוצה של אנשי חיי הלילה בת”א יפו באתר הפייסבוק

אריק זיו ויזר

לוד : המורה של רביבו תומך במרציאנו

אלי חזן

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן

אורן כהן : “שמיר היה אחד מענקי המנהיגות הציונית בעת החדשה”

אלי חזן

שר הפנים גדעון סער הוזמן לביקור בשלוחת משרדו בהרצליה כדי להתחקות אחר העיכובים הרבים במקום

אלי חזן

אורן כהן – המשנה לראש העיר כפר סבא

אלי חזן
דילוג לתוכן