33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

פינוי חד-גד-יא

מישנה: האחראי הראשי למה שקרה על סיפונה של “מרמרה”  שוכב צמח מאז ינואר 2006.

משווקי ההינתקות חושבים שאם ידרשו מאחרים להסיק מסקנות, נשכח את חלקם המכריע בתוצאות שיווק הגירוש. כן, (גם) התקשורת אשמה בכל התוצאות של ההינתקות, כולל מה שקרה על ה”מרמרה”.

זה לא היה מזמן שהחברה הישראלית סערה סביב נושא הגירוש. הקופירייטרים של החווה הצינית הגו את השם “הינתקות” והתקשורת אימצה בחום. המתנגדים הזהירו מפינוי חד-צדדי, והתומכים דחקו ברודן המושחת לעשות זאת בטרם נגיע לבחירות. מן הסתם הבינו, שהרעיון הבזוי הזה, יסוכל ע”י הבוחר.

 

שרון ידע שאם יתברר שהתחזיות של המתנגדים נכונות, לא יהיה מי מהעיתונאים שידביק בו את תוצאות הכישלון, שהרי המדביקים עצמם היו המשווקים הנלהבים של ההינתקות. כדי לשכנע אותנו להשיב נכון לשאלות של מינה צמח, שרון הסביר לנו שגירוש היהודים ועקירת הישובים ישפרו את מצבה הביטחוני של ישראל.

 

 

מה באמת קרה? קבלו כותרת: “מחקר חדש: ההינתקות דרדרה מעמד ישראל בתקשורת העולמית” (ידיעות-אחרונות / 23.12.07). נכון, זה מרגיז, אבל זה עדיין לא מוכיח את הטעות הטראגית של העוקר והשותפים שלו מהפוליטיקה והתקשורת.

 

הפוך מהערכת התומכים ובדיוק כמו שהעריכו המתנגדים, ההינתקות החלישה את אבו-מאזן והעלתה את החמאס לשלטון בעזה. והחמאס, בדיוק כמו שחזו המתנגדים, הפך את עזה למדינת טרור (חמסטאן). הטרור ירה אלפי קסאמים שהפכו את החיים בדרום לבלתי נסבלים. הקסאמים הולידו את “עופרת-יצוקה”, שהולידה אלפי תמונות שכ”א מהן שווה אלף מילים, שהולידו את המשבר עם טורקיה ודו”ח גולדסטון, שעורר מרבצם ארגוני זכויות אדם להסית נגד ישראל ולתמוך בטרוריסטים מעזה. המשט לעזה יצא לדרך ביום ההינתקות!!! זאת האמת, זאת המציאות ואין בעולם מי שיכול לטעון על קרון אחד ברכבת שלא מחובר לקטר ההינתקות.

 

אני פותח עיתונים ביום שאחרי (1.6.10), וקורא חכמולוגים שמדווחים לקוראיהם על הכישלון. חלקם אפילו דרש מהאחראים הסקת מסקנות. מיהם האחראים?

 

האחראי הראשי למה שקרה על סיפונה של “מרמרה”  שוכב צמח מאז ינואר 2006. משווקי ההינתקות חושבים שאם ידרשו מאחרים להסיק מסקנות, נשכח את חלקם המכריע בתוצאות של שיווק ההינתקות. כן, (גם) התקשורת אשמה בכל התוצאות של עקירת הישובים, כולל מה שקרה על ה”מרמרה”.

 

עמרם מצנע הגדיר את ההינתקות  כ”פינוי חד-צדדי”. לאסמעיל הנייה יש הגדרה אחרת: “פינוי חד-גד-יא”…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משחק אותה רציונאלי

אריק זיו ויזר

כנגד שני עימותים דיברה תקשורת

אלי חזן

עצור, תהום לפניך / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

שאול מופז, זה בשבילך

אלי חזן

כמה מילים על חוק מופז / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

הוא ביקש שנקליט אותו, אז הקלטנו

אלי חזן
דילוג לתוכן