23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

פילבר אינטרסנט קטן

פילבר – הפרספקטיבה הנכונה

לאחר הפיכתו לעד מדינה הפך מומו פילבר ליקיר השמאל. אנשי שמאל יצאו להגנתו ואמרו כי עכשיו הליכודניקים יאשימו אותו. אך ההיפך הוא הנכון. הליכודניקים האשימו את פילבר בהיותו מושחת ושקרן עוד לפני שהסתיימו להם הבחירות ובווליום גבוה יותר לאחריהן. כזכור, מיד לאחר מערכת הבחירות נחשף החשד שנעלמו כספים תוך כדי מערכת הבחירות ובמיוחד בלילה של הניצחון.
מבקר הליכוד כבר הודיע כי נעשו מעשים לא תקינים. בואו לא נשכח שחבר המזכירות זאב בן יוסף יצא בתביעה נגד פילבר.
אז פילבר לא היה נקי כפיים. הייתה לו רק כיפה ונתניהו כידוע אהב את חובשי הכיפות. בדיעבד מתברר כי הם הראשונים להפוך עדי מדינה נגדו. אמנם כרגע הם דאגו לעצמם אך כל ההודעות של מקורבי פילבר כי הוא היה נאמן לנתניהו וסוגד לו ורק עכשיו גילה כי היה משרת המשפחה – כל אלה הם בסיס עדות השקר. לפי טענתו בסיפור השעון של ברלוסקוני – בעת שנתניהו היה שר החוץ – אז כבר היה לו עימות עם שרה נתניהו זה מאוד מעניין. אם זה נכון אנחנו למדים כי שרה נתניהו היא זאת שקובעת אז פילבר לא היה מתקדם אצל נתניהו. פילבר פשוט שקרן. טענו זאת במערכת הבחירות ועכשיו הכול מתברר. אין ספק כי המחשבה של נתניהו שחובשי הכיפות נאמנים וישרים מוכיחה כי זה לא נכון.
רק להמחשה : לימור ליבנת הייתה מחוקה אצל מתפקדי המתיישבים וכדי לקבל קולות שכרה את פילבר שהבטיח לה קולות מקרבם אך כאשר נפתחו הקלפיות התברר כי פילבר לא הביא את הסחורה. לפיכך צריך להבין : פילבר הוא לא אמין.
נתניהו טעה במשך השנים כאשר חשב שמי שיש לו כיפה הוא נאמן. מתברר כי פילבר , נתן אשל, גיל שפר ועוד כולם היו אינטרסנטים קטנים ועם כיפה על הראש.

אין ספק כי המתקפה שעובר הליכוד עכשיו היא מתקפה מעניינת : היא כאילו מיועדת עבור הראש של נתניהו אבל בפועל זאת מתקפה שנועדה לשרת את השמאל בישראל שלא מצליח פעם אחר פעם להוריד את הימין בקלפי.

בשיטתיות מנסים להפיל את מי שמנהיג את המחנה הלאומי ופרשני התקשורת מסבירים לנו כי המשטרה תדאג למצוא את הדרך להפיל את נתניהו. כאשר הביאו את גנור כעד מדינה הסבירו לנו המלומדים כי הפרקליטות – אגף החקירות לא היו חותמים עם גנור אם לא היה מביא את המידע שיפיל את נתניהו. אך ככל שהתבהרו השמיים התברר כי העד לא הביא להם דבר נגד נתניהו. אחר כך לקחו את ארי הרו עד מדינה עם הקלטות של פגישות נוני מוזס וגם אז מתברר כי העדות לא באמת העניקה תשתית כנגד נתניהו. ואז הוציאו את תיק בזק  ואפילו מסבירים לנו כי אם העדות של פילבר לא תספיק הם יגייסו את אלוביץ כעד מדינה רק כדי שיוכלו להפיל את נתניהו. מסבירים לנו הפרשנים כי יתנו לאלוביץ' עונש קל : לא יאשימו את בני משפחתו ואפילו ישחררו לו כספים שהם חילטו לו וכל זאת למען המטרה להפיל את נתניהו והליכוד.
רק מה שברור כי המשטרה – אגף החקירות מתנהלים כמו משטרה בעולם השלישי. כאשר השחיתות נמצאת בתוך בסיס המשטרה והפרקליטות. היו מספר פרשיות בשנים האחרונות שקשורות אל גורמי החקירות : פרשת ארביב, פרשת רות דוד, פרשת ריטמן, פרשת סגלוביץ' – כולם לא נחקרו לעומק.
נתחיל בפרשת סגלוביץ' שתידרך את אשכנזי לפני החקירה שלו. אף אחד לא חקר אותו על שיבוש הליכי חקירה. מעניין האם וכיצד תידרך את לפיד לפני שנהפך לעד כנגד נתניהו.
פרשת ריטמן : רק לפני שלוש שנים הלכו ניצבים אחד אחרי השני על הטרדות , רק ריטמן נשאר למרות שמח"ש היו נחרצים כנגדו.
המפכ"ל, זה שמריח כוסברה ושקרנים, החליט להשאיר אותו עד שבג"ץ אמר את דברו וגם אז היה ניסיון למרוח. החמור ביותר הוא שריטמן מאמין כי נתניהו תפר לו את התיק. למרות זאת הוא נשאר לעמוד בראש החקירות נגד נתניהו.
אז ריטמן לא כשיר לעמוד בראש החקירות של נתניהו אבל את מי זה מעניין כאשר רוצים את הראש של ראש הממשלה.
פרשת רות דוד : היום אין ספק כי זאת פרשה של שחיתות בפרקליטות ואגף החקירות. כן, זה אותו אגף שמחפש את ראשו של נתניהו. אך האם חקירות כנגד נתניהו נועדו כדי למנוע את החקירות כנגד בכירים בפרקליטות ואגף החקירות? בפרשה של קופת חולים מאוחדת, הלך מבקר המדינה והגיש תלונה אצל היועץ המשפטי מזוז, מזוז העביר את בקשת החקירה לפרקליט המדינה לדור, וזה העביר לרות דוד וזאת דאגה למרוח את הנושא.
כל זה לא נחקר. האם לדור היה שותף למריחה? האם יש עוד גורמים באגף החקירות ששותפים לעניין?
האם חקירות נתניהו נועדו להעלים את השחיתות באגף החקירות ובכל פרשת רות דוד?
הרי כל בר דעת מבין שאם היו משקיעים פרשת רות דוד עשרה אחוז ממה שהשקיעו ברדיפה אחר נתניהו הייתה מתגלה עומק השחיתות של אגף החקירות ורות דוד.
אבל חקירות נתניהו ישכיחו את הסיאוב בתוך המשטרה.
עד כאן אנחנו מבינים את המצב. אך מה שמדהים הוא שהמחנה הלאומי לא יוצא כנגד הרדיפה. אינני מדבר על כאלה שלובשים את חליפות הימין הנאור לכאורה ומפמפמים בתקשורת. אני מדבר על חברי הכנסת והשרים של הליכוד : הם צריכים להבין כי נתניהו הוא האמצעי והליכוד המטרה להחליף את השלטון שלא בדרך דמוקרטית.
ולכן הם צריכים לעבור לחוד החנית להגנה על הדמוקרטיה.
התגובות שלהם לא צריכות להיות באולפנים אלא לעלות ברשתות החברתיות מעל התקשורת ולהעביר את המסר החד משמעי שלא ניתן להפיל את נתניהו דרך גופים בעלי עניין כמו אגף החקירות בראשות ריטמן. הם צריכים לדרוש הקמת וועדת חקירה לבדיקת כל התהליכים שמתרחשים בתוך כל החקירות שאנו עדים להן.

על ועדת החקירה תוטל בדיקה של חיסול מועמדים לתפקיד המפכ"ל, כל פרשת רות דוד, מריחות פרשת אשכנזי, מדוע לא נחקרו לעומק פרשות לבני – קדימה , פרשת השוחד של אהוד ברק – אלדד יניב ,  חוק ישראל היום כל אלה יעלו בועדת חקירה ממלכתית .
רק ועדת חקירה ממלכתית יכולה לבדוק את עומק השחיתות שאנו עדים אליה.

הציבור לא מאמין למשטרה , כאשר הוא רואה את הרדיפה ועומק ההשקעה בחקירות נתניהו וכאשר מוגשת תלונה למשטרה היא לא מטופלת ונסגרת מחוסר עניין לציבור.
הדלפות המשטרה כולל המפכ"ל הם עבירה על החוק. רק החקירה עברה למשטרה מהרשות לניירות ערך וכבר הכול דולף עד כדי אבסורד. איפה היועץ המשפטי לממשלה? איפה השופטים כאשר מגיעים לדיון אצלם מדוע אין הם עוצרים את שיבוש והטענות הציבור.

"יואב יצחק : פרקליט המדינה שי ניצן מסכל, פעם אחר פעם, מיצוי הדין עם פרקליטים וקצינים בכירים המוכרים לו היטב, אישית * כך נהג בעניינים של רות דוד, אפרים ברכה, ועכשיו עם מנשה ארביב – לאחר שזה דרש את חומרי החקירה שנאספו במח"ש בחקירה נגד תנ"צ אפרים ברכה"
הגיע הזמן לנער את המשטרה כדי להחזיר את אמון הציבור במשטרה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האדם שהאשים את אנשי הליכוד בצ'חצ'חיזם ב – 1981 התברר כצ'חצ'ח של 2009. – יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

שמעון פרס ז"ל חתר לעשייה

אריק זיו ויזר

קדימה מלחמה, ליברמן מרוויח – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

שריד אחרון של ההגמוניה של השמאל

אריק זיו ויזר

מי שפחד מכבל יקבל את פרץ

אריק זיו ויזר

מי יעמוד בראש?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן