18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ערוץ 2 נפל למניפולציה של היועצת המשפטית המודחת

ערוץ 2 הציג את ריבלין במתווה שכולו שקר וכזב, וריבלין לא שותק, היועצת המשפטית של הכנסת שהודחה, ניסתה לנקום כאשר הדליפה שקרים, וערוץ 2 פרסם, ריבלין דורש התנצלות , היועצת המשפטית של הכנסת מביישת את מוסד היועצים. יו"ר הכנסת דורש התנצלות ותיקון מחדשות 2:

הכתבה על טיסות בת הזוג- שקרית ומגמתית

יו"ר הכנסת, רובי ריבלין, אינו מתכוון לעבור לסדר היום נוכח הכתבה ששודרה ב"אולפן ששי" והציגה אותו כמי שהטיס את רעייתו, כביכול, שלא כדין.

לדבריו, אין בסיס לטענה כאילו היועמ"ש לכנסת העבירה לגורמים במשכן חוות דעת האוסרת את צירוף בת הזוג לנסיעות, ובכל מקרה אם ניתנה הנחיה בעל פה, היא לא תועדה וניתנה ב- 2006, לאחר רוב-ככל טיסותיו בכנסת הקודמת.

לדברי ריבלין, מדובר בתחקיר "מגמתי ומוזמן", רצוף שקרים ועבדות מופרכות שנועד אך ורק לפגוע בשמו הטוב ולהציג אותו כנהנתן ומושחת, תוך התעלמות מהנוהג הקיים בכנסת מאז ומתמיד ומנסיעות של יושבי-ראש אחרים. הכתבה פגעה קשות בשמו הטוב עליו עמל במשך שנים כמי שנלחם בשחיתות.

עורך דינו אלי זהר שיגר היום מכתב לחדשות ערוץ 2 – למנכ"ל אבי ויס, לעורך גולן יוכפז ולכתבת יפעת גליק, ותבע מהם התנצלות במהדורה הקרובה, ולא – יפעל בדרכים משפטיות לרבות תביעת דיבה.

"מדובר בהצגה כוזבת, מסולפת ומגמתית, שנעשתה על ידכם ביודעין ובכוונת מכוון, והכל מתוך מטרה לפגוע בשמו הטוב של מרשנו, ובניגוד מוחלט לחובות ההגינות והאתיקה המוטלות על גוף תקשורת", כותב עו"ד זהר. "במחי שידור אחד רמסתם שנים של עמל ובניין מוניטין של בחר ציבור".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקרב על התפקידים או הליכוד מציג : מלחמה בסיעה

אריק זיו ויזר

ח"כ דנון: הזמן עובר, הפקידים מדברים והמפונים סובלים

אריק זיו ויזר

ועדת העבודה דנה בחוק הגמלאות

אריק זיו ויזר

אושר בטרומית: יוסדרו גופי השירות הלאומי

אריק זיו ויזר

יום שני של התעוררות

אריק זיו ויזר

הצעת חוק: חנינה למתנגדי ההתנתקות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן