19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

ערב הצדעה והוקרה לניידות חב”ד במעמד השר יוסי פלד

במעמד רבנים, שרים, ח”כ, אנשי עסקים וראשי קהילות מהארץ והעולם התאספו לדינר חגיגי הראשון של ניידות חב”ד באה”ק,  והשקת טנק 15 שהגיע לארץ, שנערך באולמי אושן בגני התערוכה בתל-אביב.

“טנק אחד של חב”ד שווה ערך לאוגדה שלימה של טנקים של צה”ל”.כך אמר השריונר האלוף במיל’ והשר יוסי פלד. במעמד בכירי המדינה והמשק הושק הטנק 15 שהגיע לארה”ק.

את האורחים הרבים  , קיבלו הרב דוד נחשון יו”ר ניידות חב”ד, הרב משה אסמן רבה הראשי של קייב – אוקראינה, והרב שלמה מרגליות מנכ”ל ניידות חב”ד.

על מלאכת ההנחיה  הופקד  הרב יעקב זילברמן מראשי הקהילה היהודית קייב אוקראינה,  כשהוא  סוקר בפני הקהל בקול ובתמונה את פעילותם הברוכה של  טנקי המבצעים לדורותיהם בפעילותיהם הראשונות החל ממלחמת של”ג וכן בתקופות לאחמ”כ עד למלחמת לבנון השניה ומבצע עופרת יצוקה .

התרגשות רבה אחזה בציבור עת הוקרן מראות קודש ואגרות  הרבות של הרבי לכל פעילות הטנקים ולתורמים.

את הערב כיבדו  בנוכחותם השר (אלוף במיל’) יוסי פלד, שר הדתות הרב יעקב מרגי,   שר התיירות מר סטס מיסז’ניקוב, , שרת הקליטה סופה לנדבר, חברי הכנסת, מר אברהם מיכאלי,  יו”ר סיעת ש”ס בכנסת   ח”כ רוברט טיבייב קדימה , ח”כ רוברט אילטוב,יו”ר סיעת ישראל ביתנו בכנסת   ח”כ זאב ביילסקי קדימה  .  ח”כ ד”ר מיכאל בן ארי איחוד לאומי  , חברת הכנסת יוליה שמלוב ברקוביץ קדימה , ח”כ לשעבר מיכאל קליינר, ח”כ לשעבר יעקב כהן, האלוף במי”ל  יומטוב תמיר, סמנכ”ל תע”ש וסגן ראש המוסד לשעבר תא”ל במיל’ צבי פוקס, הזמר צביקה פיק,
שר האוצר ושר המשפטים לשבער עו”ד  משה ניסים,  ראש המכון לשלטון מקומי באוני’ בר אילן וממונה על ביקורת פנים ברשויות מקומיות במשרד מבקר המדינה ד”ר שמעון רוזביץ,

אריק זיו- עיתונאי ופרשן פולטי, אלי חזן – עורך אתר ליכודניק, זאב דולינסקי- יועץ בכיר ליו”ר הכנסת, בועז כבל – יועץ ואסטרטג פוליטי,
הרב הראשי לתל אביב יפו, הרב ישראל מאיר לאו, שסיפר על נס ששמע בעצמו מחייל מאושפז עוד בזמן שהיה הרב של בית הרפואה איכילוב על פעילות טנקי חב”ד בזמן מלחמת יום כיפור לפני שהטנקים הנוכחים הגיעו לארץ כיצד הצילה סוכה ניידת של חב”ד ממוות בטוח 5 חיילי צה”ל שלחמו בסיני בזכות מצבע לולב.

השר יוסי פלד אמר בנאומו , כי בתור איש צבא במשך כשלושים שנה ובהם שירת גם שנים רבות בחיל השריון, אני יכול לומר הערב לא בשביל למוצא חן , כי טנק אחד של חב”ד שווה ערך לאוגדה שלימה של טנקים של צה”ל.
הרב הראשי לקייב – אוקראינה  הרב משה ראובן אסמן דיבר בחום על הפעילות  שהטנקים מצליחים להחדיר בקרב חיילי צה”ל והגברת המוראל, אף אחד לא יודע איזה דברים נפלאים יכולים לפעול הטנקים כשהם באים למקום ומשמחים את האנשים.
במהלך הערב, חולקו אותות הוקרה יקרי ערך לאנשי החסד, ולמארחי הכבוד מר גבריאל מירילשוילי מ”מ נשיא קונגרס יהדות גורזיה, ולמר ואדים רבינוביץ נשיא קונגרס יהדות אוקראינה ,
האירוע הסתיים בהצלחה רבה בשעות הקטנות של הלילה, לא לפני שנפרדו מתוך מילות חמות על החוויה הרוחנית וההזדמנות להכיר מקרוב את פעילות חב”ד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כך מטפחים מורשת : קטי שטרית בסליק אשר בנווה שאנן

אלי חזן

מערכה לחוק שליט יוצא לדרך

אריק זיו ויזר

סוחט דמעות : הלוויתו של הדר גולדין ז”ל

אלי חזן

ניחומים מאירופה

אריק זיו

האמירה הערכית של ראש הממשלה בנושא אזריה

מערכת ליכודניק

אנחנו ברחנו מעזה , והחמאס טבח בנו !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן