40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

עמית מחזיר עטרה ליושנה

אחד החידושים המעניינים של הפרמייריס הקרובים, היא חזרת הקבוצה שמוביל עמית הלוי, המועמד המוביל במחוז ירושלים, לפעילות בכל רחבי הארץ.
עמית, תושב ירושלים, פעיל ותיק ומוכר בליכוד. הוביל התפקדות גדולה לליכוד וניהל מערכות בחירות גדולות למרכז, שבעקבותיהם היה אחראי לכניסתם של עשרות רבות של חברי מרכז.
עמית הלוי הוא ראש ומייסד של המכללה למדינאות בירושלים, שהיא בית ספר גבוה למנהיגות ציבורית ובשנים האחרונות קידם נושאים רבים, כראש המטה של רגב במשרד התרבות והספורט. בין הפעילים הבולטים בקבוצה של עמית, אפשר למצוא את חיים מנחם ממגדל העמק, יורם לסר ויוסי גולדברג מקרני שומרון, שי אלון ראש המועצה ויוסף לוויאן מסניף בית אל, סייף עבאס מאבו סנאן שמרכז את הקבוצה בעדה הדרוזית, ארהל’ה אלבוים מירושלים, חיים ימין ממצפה כרמים בכוכב השחר, יעקב נתניהו מנכ”ל עיריית חריש, קבוצה גדולה מרחובות ועוד. אחרי החזרת קוד 99, ההערכה היא שהקבוצה מונה 2600 חברי ליכוד ו 75 חברי מרכז.
מדובר בקבוצה כלל ארצית, ערכית מאוד, המתנגדת נחרצות לרעיון שתי מדינות, שמתכוונת לקדם ולממש את ערכי התנועה בנושאים מדיניים וחברתיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד בפ”ת בשבוע פעילות לקראת חג הפסח

אריק זיו ויזר

יאללה מימונה

אריק זיו ויזר

האוצר משטה בעם מכתב לשר האוצר

אריק זיו ויזר

גדעון סער הוא המועמד המוביל בהנהגה העתידית של הליכוד

אריק זיו ויזר

סדר בלשכה אחרי החגים /מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

לשכה חדשה לחבר מועצת רעננה אילן כהן

אלי חזן
דילוג לתוכן