19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

עם (הספר) הכותרות

מנדי ספדי על חוק הלאום 

 

 

עם הספר, כך ידענו את העם שיושב בציון מחייה את המילים ומצייר את הדרך לעתיד, ופתאום זנח את הספר והעיתון ומסתפק בכותרת, מאמץ את תורת הסיסמאות שהחריבה מזרח תיכון שלם, ומטה אוזן לאמירות וגידופים שצרי עין מפיצים, איך הפכה סיסמת שתי מדינות לשני עמים לדגל שמנופף בו כל מי שטוען לנאורות, למרות העוקץ שיש בתוכו העלול לנפץ ערכי יסוד בעם הזה, איך הלאום הפך לגנאי כאשר הוא הנר היחיד שנותר להאיר את דרכנו, איך הפך גידול ממאיר לאורח רצוי בקרבנו .

מסע השנאה וההסתה עם מקהלת ה(ס)שמאל מסית את הדיון הציבורי מחוק חיוני, והופך אותו לסיסמה שמחטיאה את התוכן, וכך קורה כאשר כל המקטרגים קראו את הכותרת ולא התעמקו בתוכן, כל אחד ממציא סעיפים שלא קיימים באף שורה בעמודי החוק, והנה לכם מתכון הסתה שסוחף גינויים בינלאומיים נגד ישראל, והרי זהו ההישג היחיד שהשמאל מצליח לעשות בעשור האחרון, עד שלא ירחק היום שנשמע גינויים מכל עבר אפילו להרחבת בנייה ביפו ועכו וחיפה.

חוק הלאום לא יפגע כהוא זה במיעוטים החיים בישראל, דווקא ייטיב עם המיעוטים שנאמנים למדינה ושומרים על חוקיה, החוק מעגן את זהותה וצביונה של מדינת ישראל כפי שבא במגילת העצמאות, בעיקר לאחר הדעיכה בערכים של חלקים הקוראים למדינת כל אזרחיה, ותחסום את החזון של ראאד סלאח שמאמין שהבטן של האישה הערבייה ישנה את המאזן הדמוגרפי, ובכך תיסלל לו הדרך להקמת מדינת ח’ליפות אסלאמית כחזונו, ויחבור לחבריו מג’בהת אלנוסרה ודאע”ש שהיום הוא מכשיר עבורם ג’יהדיסטים שיוצאים להילחם בשורותיהם.

חוק הלאום הוא חומת המגן הלאומית של מדינת ישראל כדמוקרטיה יחידה במזרח התיכון, ושכפ”ץ למיעוטים האתניים שחיים בישראל לאור האירועים שאני עדים להם בחודשים האחרונים ממזרח, כי אם מדינת ישראל לא תהיה מדינה יהודית היא גם לא תוכל להתקיים כדמוקרטיה, וזה עיקר החיוניות של חוק הלאום .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוולת שקד – מאה ימים בתפקיד

אריאל אילוז

יעלון מציג: ערכיות בעירבון מוגבל

אריק זיו ויזר

מהדר בקפיטליזם ועד הדר בנהיגה ועוד נושאים בתפזורת מחוץ לקופסא!

אריק זיו ויזר

פריימריז בליכוד 2014 – בוחרים נבחרת לאומית

אריק זיו ויזר

לא למדו את הלקח

אריק זיו ויזר

סיפוח מול לחץ דמיוני

חיים פוזן
דילוג לתוכן