20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

עליזה וגם מתנדבת

ברכות לחברתנו עליזה ירושלמי על קבלת מגן סגנית השר לאזרחים ותיקים- מתנדבים מצטיינים.

בטקס מרגש שהתקיים באודיטוריום משכן הכנסת, ביום שני 18/10/2010 במעמד יושב- ראש הכנסת חה"כ ראובן (רובי) ריבלין הוענק לגב' עליזה ירושלמי יו"ר הנהלת ארגון נשי חרות בישראל ומנהלת מועדון הגמלאים ע"ש עליזה ומנחם בגין, מגן סגנית השר לאזרחים ותיקים- מתנדבים מצטיינים.

 

הגב' ירושלמי נבחרה יחד עם שנים- עשר מועמדים נוספים, יחידים וארגונים,מקרב מאות המלצות שהגיעו אל חברי הוועדה המייעצת להענקת המגן בראשות יו"ר הוועדה הפרופ' רות בן ישראל.

 

הגב' ירושלמי  בת ה-83 תושבת בת ים נמנית עם ותיקי התנועה ומתנדבת מזה 35 שנה למען רווחתם של אזרחיה הותיקים של העיר בת -ים. את הקמת המועדון ע"ש עליזה ומנחם בגין יזמה יחד עם בעלהבשנת 1975 ומאז על אף גילה המתקדם היא ממשיכה בניהולו והפעלתו לרווחתם של אלפי אזרחים.לאורך שנות פעילותו והוא מהווה מוקד חברתי ותרבותי לכל הבאים בשעריו.

 

לצד פעילות נאצלת זו הגב' ירושלמי משמשת בהתנדבות כיו"ר הנהלת ארגון נשי חרות בישראל המפעיל ומנהל רשת מעונות יום ברחבי ישראל.מקצרין וקרית שמונה בצפון עבור לקריית ארבע וירושלים ועד לקריית מלאכי שבדרום.

 

הילדים המבקרים במעונות נשי חרות זוכים לחינוך במסגרת חינוכית מבוקרת המתוגברת בהעשרה תרבותית תורמת ומפרה בראשות המנכ"לית הגב' יעל שמרגד.

 

ברור לעין כל כי פעילותה ההתנדבותית של הגב' עליזה ירושלמי מונעת מאהבת האדם שבה והרצון לתרומה ונתינה המהווים נדבך יסוד לחברה מתוקנת  ולצדק חברתי העומדים בבסיסה של החברה בישראל.

 

זו ההזדמנות לאומר לה ולשכמותה כלל הציבור הוותיק המתנדב: תודה מקרב לב!

 

כמו כן, ראוי לציין את עבודתה של הגב' בת שבע שטראוכלר, ממארגנות האירוע, שעושה ימים כלילות במשרד סגנית השר לענייני גמלאים ואת חותמה החיובי משאירה בכל מקום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישועת הסטודנטים

Gilad Trugbild

יו"ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן

ועדת הכלכלה אישרה את תקנות הדואר: הסירה את הפיקוח מהעמלה שגובה חברת הדואר מבזק

אריק זיו ויזר

רובי לא שכח את גלעד שליט

אריק זיו ויזר

יועלה גיל בעילה אסורה בהסכמה מגיל 14 לגיל 16

אריק זיו ויזר

חברי כנסת לרה"מ – יש להכריז ריבונות ישראלית על אריאל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן