16.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

עיר ללא ראש

רבים ואולי רוב התושבים של העיר תל-אביב אינם מודעים לנעשה בעירם ובמיוחד בדרומה של העיר למעט מיידע מצומצם בהיערך הפגנות.

דרום תל-אביב מהווה אזור מועד לפורענות קשה ביותר בתמיכת "ראש העיר" המזניח את תושביו לטובת המסתננים האפריקנים.

סיור בשעות היום אינו דומה לסיור בשעות הערב המוקדמות ובוודאי בשעות הערב המאוחרות, ברובן של המבנים הזוהמה חוגגת, כניסה לחדרי המדרגות הנו בגדר סכנה מאחר והנן חשוכות ללא תאורה עקב גנבת הנורות, ארונות החשמל מפורקים, החדרים במבנים אלו משכנים כ- 4 עד 6 מסתננים בכל חדר, רוב הבתים נתפסו על ידי המסתננים מאחר ונעשתה בהם הגירה שלילית של תושבי המקום הוותיקים מפאת החשש לחייהם וחיי ילדיהם בעוד הנותרים מפוחדים. לקרוא למקום זה סלמס זו מילה עדינה מידי, זה ביב השפכים של העיר תל-אביב והעומד בראשה.

במפגש עם מספר דיירים אשר נותרו בדירותיהם מחוסר היכולת לברוח, עולה תמונה עגומה על החיים בפחד וההטרדה מדי יום ובפרט בשעות הערב המאוחרות, חשש מיציאה מד' אמות ודלתות מוגנות ברשתות מתכת באשר המסתננים אינם בוחלים בניבולי פה, גנבה, סירחון והרס ללא הבחנה.

מקומות רבים הפכו למאורות סמים ואלכוהול ובהם מסוממים היושבים לפתחם תלושים מן המציאות, בית כנסת ברחוב נווה שאנן משנת 1926 שהיווה מרכז דתי קהילתי מפואר הפך למסבאה וישנן עוד בתי כנסת אשר נפגעו בוונדליזם חסר בושה.

גינת לוינסקי הפך למוקד ומרכז "השיקום" למסתננים האפריקנים ודומיהם. לאחר שחרורם ממתקני הכליאה בדרום המדינה הנם מוסעים ישירות אל גינת לוינסקי כתחנה סופית, רבים מבניהם שטרם משיגים עבודה ובלא מקומות לינה ישנים ברחבי הגינה ובסמוך לבית הכנסת הקווקזי ואת צרכיהם הנם מטילים ליד קירותיו או בין שיחיו והצחנה רבה למרות כי העיריה הציבה שירותים ציבוריים בסמוך לבית הכנסת. האם כך היו מתנהגים במדינה מוסלמית או ליד כנסיה? בטוחני שלא. פחד של סקילה או עונש חמור אחר היה מרתיע מהתנהגות ברוטלית שכזו וכאן, אין כל הרתעה ועל כן זו התוצאה.

הצביון הדתי יהודי של בתי הכנסת הפך לסביבה של נרקומנים וגורמי פשע.

מתקיימת במקרה דנן אזלת יד הן של ראש העיריה והן של קברניטי המדינה הספונים בכנסת, הילודה בקרב מסתננים אלו מאיימת על גידול של אזרחים בלתי חוקיים המשתלטת על כל חלקה ודוחקת אזרחים שלווים וממררת את חייהם, האסון והחשש האמיתי מפני השתלטות המסתננים הנה דרישה עתידית של אזרחות שוות זכויות.

ראש העיריה אינו מאפשר למסתננים אלו להצפין כי אם להישאר בתחום בו הנם נמצאים ואשר אליה הנם מובאים בהסעות שלאחר הכליאה ללא הגנה ושמירה על תושביה של השכונה הדרומית, יתרה מכך, בונה עבורם גנים ומוסדות חינוך בעוד את נושא הפיקוח הזניח והפסיק ברם, במיסי ארנונה הנם מחויבים, כמה מגוחך.

ובאשר למחוקקים, עדיין אינם עושים די למיגור המפגע על ידי סילוק או הברחת פולשים בלתי רצויים אלו למרות בנית החומות.

 

אביגדור

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האמת צפה בזמן מעל פני השטח

חיים פוזן

ארבע ברכות בפרשה

עזריאל צפר

חוק הלאום גאווה יהודית

חיים פוזן חבר ליכוד סניף צפת

האירועים המרכזיים לחג החנוכה

ליכודניק

לראשונה : כנס ההסברה של השר אקוניס

עינר אביב

תאצ'ר ובריטניה בפרספקטיבה אותנטית

אלי ורד חזן
דילוג לתוכן