18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

עימות בערוץ 2 בין ח"כ זאב אלקין לעיתונאי אמנון אברמוביץ

התקיפה בסוריה גררה תגובה קשה מהחיזבאללה. עכשיו מתברר שגם ערוץ 2 עלה להתקפה. ויכוח צורם בין חה"כ זאב אלקין לאמנון אברמוביץ דן בתמיכתה של צמרת צה"ל בתקיפה שבוצעה לכאורה על ידי ישראל

 

 

ח"כ זאב אלקין, יו"ר הקואליציה מהליכוד הכחיש בתוקף את דבריו של העיתונאי אמנון אברמוביץ מערוץ 2 לפיו הרמטכ"ל, סגנו וראש אמ"ן הסתייגו מהתקיפה שביצעה ישראל – לכאורה – בסוריה לפני עשרה ימים ובה נהרגו שישה אנשי חיזבאללה ובהם גם בנו של מורנייה וקצין בכיר מאוד בדרגת אלוף מצבא טהרן.


ח"כ זאב אלקין מהליכוד השתתף הערב בדיון מיוחד שנערך באולפן ערוץ 2 בהנחייתה של יונית לוי יחד עם העיתונאים אהוד יערי, אמנון אברמוביץ ועמית סגל. העיתונאי אמנון אברמוביץ עקץ את ח"כ זאב אלקין וקבע כי מקורותיו דיווחו לו שצמרת צה"ל הסתייגה מאוד מהחלטת הדרג המדיני לתקוף, לכאורה, מטרות צבאיות בסוריה, לפני עשרה ימים וסברו שתהיה תגובה קשה של ארגון החיזבאללה נגד מדינת ישראל.


ח"כ זאב אלקין נכנס לדבריו של אמנון אברמוביץ ואמר לו שמדובר בדברי סרק שלא היו ולא נבראו. ח"כ אלקין אמר: "איני יכול להוסיף פרטים סודיים כאן באולפן אבל דבריך שלך אינם נכונים, בלשון המעטה, וראוי לך שתבדוק מיהם מקורותיך כי במקרה זה הם הטעו אותך. אני ישבתי בדיונים רבים וחשובים כיו"ר וועדת חוץ וביטחון של הכנסת ואף פעם לא זכיתי לראות שצמרת צה"ל מתנגדת להחלטות הדרג המדיני. יש שיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין הדרג המדיני לדרג הצבאי ולכן דבריך הם סילוף העובדות."


ח"כ אלקין הוסיף ואמר כי ממשלת ישראל אחראית על ביטחון אזרחיה בכל שטח מדינת ישראל ולא תיתן לשום ארגון טרור לנהל את סדר היום במדינה ותפעל בתקיפות נגד ארגוני הטרור באשר הם. רק לפני זמן קצר ראינו כיצד ארגון "החמאס" בעזה קיבל מנה אחת אפיים והצבא הרס לו את כל התשתיות הצבאיות שלו כולל מנהרות ומחסני טילים ארוכי טווח. ממשלת ישראל וראש הממשלה, בנימין נתניהו, ציינה בתגובתה לאירוע הקשה היום בגבול הצפון כי צה"ל יגיב בחריפות להתקפה הברברית שלהם וכך יהיה. בנימין נתניהו הוכיח מהי מנהיגות וכיצד הוא שומר על ביטחון ישראל. לא בדיבורים אלא רק במעשים" אמר אלקין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכה לסער : דגן נייטרלי

ליכודניק

הפורום הצפוני שב לעבוד במלוא המרץ

אלי חזן

קרא משבח את ראש הממשלה על נאומו

אלי חזן

דרעי וליברמן (ש"ס ביתנו) מבזים את הליכוד ומשתלטים עליו

אריק זיו ויזר

זאב בן יוסף חוגג יום הולדת. ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

אופיר אקוניס: "היינו צריכים להתחיל מוקדם יותר את הקמפיין"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן