26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

עורו אחים עורו

"אני ואפסי עוד" תכונה שלא צלחה לאורך כל ההיסטוריה האנושית, כל ארגון ששואף להצליח לסדר יום לאומי מושתת על בסיס עבודה קולקטיבית ומבוססת על תכנים ומצע משותף שמייצג קהל רחב לטובת האזרח והמדינה, ומכאן הארגון מקבל תמיכה מקרב הציבור הרחב להיבחר בכל מוסד או גוף שעומד על הפרק הלאומי.

 

 

תנועת הליכוד יצאה לבחירות האחרונות ולצערי קיבלנו אימון דחוק (ושדוף קנים) מקרב הציבור בניגוד לעבר הרחוק שקיבלנו אמון רחב של 48 מנדטים וגם בזמנים הקשים ביותר לאחר ההפסד הצורב לברק בשנת 1999 כשהיינו במצב של שותתי דם ופצועים בשטח, הצלחנו חברי מרכז ופעילי השטח לשקם את התנועה וב-2001 בראשותו של אריק שרון קיבלנו 38 מנדטים.

מוסר השכל מתבקש התנועה חזקה ממרכיביה מנהיגות הולכת מנהיגות באה, התנועה לעולם נשארת על בסיס הפירמידה וירכיתי הספינה שהינם חברי המרכז ופעילי השטח ובזכותם מושתת החוסן והקיום הנצחי של התנועה כגוף ארגוני קולקטיבי ויציב.

אוהדים, פעילים וחברי מרכז יקרים בזכות פעילותכם רבת השנים בנאמנות בלתי מסויגת ללא שכר ותמורה הגיעה תנועתנו בראשיתה "חירות" , "גח"ל"  וכיום ליכוד למרכז השלטון לאחר שנים של מיאוס ודחיקה מצד מפלגת מפא"י ההיסטורית שנישאה על כנפי השחצנות וחוסר ההתייחסות לכל רבידי העם ביוהרה של "אני ואפסי עוד".

במתכוון אני נושא על נס את משפט המפתח "אני ואפסי עוד" כי אז על כנפו נישא המשפט המקביל "רבותי ההיסטוריה חוזרת".

בחלחלה ורעדה אני מוכיח בשער לדאבוני כי תנועת הליכוד נקלעה לסיטואציה שחוזרת על שגיאות מפלגת העבודה ומתנהגת בשכפול תואם היסטורי של הנהגת התנועה "אני ואפסי עוד".

ולכן חברי מרכז יקרים על פי החוקה בהיותכם נבחרים לגיטימיים כריבון התנועה אם חפצי חיים אנו מבחינה פוליטית ומתוך מטרה נעלה להנהיג את העם והמדינה עלינו לנקוט במספר צעדים בלתי מתפשרים על מנת להחזיר עטרה ליושנה לקראת ועידת הליכוד הקרובה.

ישנם ארבע הצעות לסדר ששלחתי כבר לפני מועד הבחירות לכנסת למנכ"ל התנועה להעלות אותם לסדר היום בוועידה הקרובה (ראה הצעות בהמשך הכתבה).

השנויים המתבקשים בהצעות בסעיפי החוקה מחזקים ומגבירים את שיטת העבודה וההתנהלות במוסדות התנועה.

בברכה

שלמה מדמון

חבר מזכירות התנועה וחבר מרכז

 

לכבוד!

מנכ"ל תנועת הליכוד מר' גדי אריאלי

א.נ. בהתאם לחוקת הליכוד סעיף 57 (א) ברצוני להגיש באמצעותך הצעות לשינוי בחוקה לנשיאות הועידה טרם התכנסה .

להלן ההצעות:

א. דרך הבחירה: סעיף 139 (א) במקום "יבחרו כלל חברי התנועה"  "יבחרו כלל חברי המרכז ואליהם ייתוספו חברי מועצות הסניפים" את שאר המועמדים לרשימת הליכוד לכנסת.

ב. פרק ה' הועידה – המרכז:

סעיף 52(ב) תוספת "ולאחר שבחרה את יו"ר המרכז את יו"ר המזכירות ויו"ר הלשכה שאינם שרים וסגני שרים מכהנים.

ג. סעיף 118:

תקציבי יום הבחירות לכנסת, למוניציפאלי ולהסתדרות יידונו וייקבעו בועדת הכספים של המזכירות לפיהם יופעל שיקול הדעת המוקנה לאגפים המקצועיים.

ד. סעיף 59 (ג):

חבר התנועה רשאי לבחור אך ורק בסניף שבו הוא חבר. חבר התנועה רשאי להיבחר כציר לוועידה מחוץ לסניפו. לבטל מחוץ לסניפו ויהיה כתוב "להיבחר כציר לוועידה אך ורק בסניף שבו הוא חבר".

ה. על כל הנאמר לע"ל ייעשה בתהליך הצבעה חשאית.

בכבוד רב

שלמה מדמון

חבר מזכירות הליכוד וחבר מרכז

 

 

העתקים:

יו"ר המרכז כבוד השר משה כחלון                                                                                                             סגן ומ"מ המנכ"ל מר רפי דואק                                                                                                                     היועץ המשפטי עו"ד אבי הלוי

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דרכו הארוכה של בנט…לליכוד

אלי חזן

זה ממש לא כולנו בעד כחלון

אביגדור הדר

אמת של פוליטיקאים

אלי חזן

שורפים ת'מועדון?

אלי חזן

נא לא להפריע לסורים

אלי חזן

פרשת האזינו

עינר אביב
דילוג לתוכן