30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

עולה חילונית מרוסיה ומסכימה עם הרב יוסף

ילנה פרלמן ביציאה על תוקפי הרב יוסף.

בניגוד למצופה, אינני מצטרפת להתקפה על הרב הראשי. כן, הסגנון היה טיפה בוטה, אבל צריך להכיר בעובדות. אכן, במסגרת "חוק השבות" הגיעו לארץ ביננו גם כאלו שהקשר שלהם ליהדות הוא מקרי ביותר. לפעמים בעזרת תעודות מזוייפות, לפעמים ע"י נישואין פיקטיביים, אבל בכל המקרים מדובר בכאלו שחוק השבות לא היה מכוון אליהם, כמובן. זאת עובדה. אבל העובדה הזו היא לא הבעיה. הבעיה היא שישנם כאלו ש"הביאו" לארץ מלבד החפצים שלהם גם אנטישמיות. כן, אותה אנטישמיות שממנה "ברחנו" בבריה"מ לשעבר, הגיעה אחרינו לכאן, בחיפוש אחר חיים נוחים יותר. זוהי עובדה ומי שמפקפק בה מוזמן לעשות חיפוש ברשתות חברתיות ברוסית ולקרוא התבטאויות מסמרות שיער כלפי יהודים בכלל וכלפי חרדים בפרט.לקרוא ולא להאמין. אותי המצב הזה מעציב מאוד, בתור מי שהיתה מספיק בוגרת כבר בקייב לחוות גילויי אנשטישמיות קשים ולנסוע שעה וחצי לכל כיוון בכל יום לבית הספר וחזרה על מנת ללמוד בבית ספר חרדי, כמה שיותר רחוק מ"אחינו" הלא יהודים.
בנוסף, ברור כשמש שאילולא היינו בתקופת בחירות, הערה זו של הרב היתה עוברת מתחת לרדאר, פחות או יותר, אבל אנחנו בתקופת בחירות ויש סיבה למסיבה ובעיקר להסתה ולגריפת קולות. כל בר דעת מבין שהרב לא התכוון להכליל את כל העליה אלא הצביע על תופעה, שתרצו או לא היא תופעה קיימת.

בברכת ימים מפלגים פחות מאלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של ראש עיריית דימונה בני ביטון בשל פטירת אביו

עינר אביב

הומאז' למפד"ל

אריק זיו

חקירה, בדיקה או מריחה !?

אריק זיו ויזר

כץ בוועידת הנשיאים : ״יש להקים חזית אחידה נגד ציר הרשע״

רועי אזולאי

שר התחבורה חנך מערך אבטחת תחבורה ציבורית

Gilad Trugbild

"להחיל הריבונות על כל הישובים ביו"ש ולהחזיר השליטה בקבר יוסף"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן