21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

עו”ד דורית אוחנה: מצפת לכנסת בירושלים

עו”ד דורית אוחנה החברה בליכוד מזה שלושה עשורים הודיעה כי בכוונתה לרוץ בבחירות הפנימיות בליכוד ברשימה הארצית לכנסת.

אוחנה, ילידת ותושבת העיר צפת, נשואה לשוקי אוחנה, אם ל-3 בנים וסבתא לנכד. בשיחה עם “ליכודניק” היא אומרת, “החלטתי לבקש את קול הבוחרים כדי להוביל שינוי וכדי לקדם תהליכים למען מדינת ישראל וביטחונה”. בהשכלתה, אוחנה היא עורכת דין ובעלת תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בחינוך ואומנות וכן בעלת תואר שני בפסיכולוגיה של החינוך. בנוסף, היא הנדסאית אדריכלית ואת כל אלה היא רוצה לצקת אל תוך הפרקטיקה הפרלמנטרית: “כפעילה חברתית שעוסקת בחינוך וצמצום פערים, בקידום נשים בפריפריה וכנציגת לשכת עורכי הדין בצפון – אני רואה במועמדותי כאישה חדשה לכנסת שליחות אמיתית”.

אוחנה מציינת שבראש המצע שהיא מביאה איתה להתמודדות, היא מדגישה את נושא הנשים ואת הקידום והפיתוח המקומי. “החיבור של הפריפריה אל מרכז הארץ חייב להיעשות תוך שאנחנו שומרים על הצביון המקומי של ערי הפריפריה, ונותנים להן את הביטוי והמקום המיוחד שלהן” היא אומרת. בנוסף, היא רוצה להדגיש, לדבריה, “את הנושא החברתי, תוך עמידה על כך שחיזוק נשים יבוצע מתוך ראיה כוללת של צמצום פערים בחברה הישראלית ומתוך הכרה בכך שיש לעשות הכל כדי לעודד את החברה לערכיות ולסולידריות”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוג פריימריז בגבעת שמואל

מערכת ליכודניק

1:0 לח”כ קרעי – ההפסד כולו של הקואליציה

מערכת ליכודניק

כ- 550 איש הגיעו למימונה המסורתית של קובי ומירי נבון

אריק זיו ויזר

עשירה עם מנטליות של עוני

אביגדור הדר

רועי אזולאי

פתיחה היסטורית של סניף הליכוד בירוחם

אריק זיו
דילוג לתוכן