19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

עד כאן ! לא את ירושלים

הזכות היהודית הבלעדית על ירושלים והר חומה כמשל

לפני כארבעה חודשים נפגש ראש הממשלה עם נשיא ארה"ב ברק אובאמה על מנת להתדיין על סוגיית ליבה מורכבת מאין כמותה – הבנייה בירושלים.

אובאמה דרש בתוקף להקפיא לאלתר כל בנייה יהודית ואני מדגיש יהודית בלבד! בירושלים וכמו כן לא לאשר תוכניות בנייה חדשות.

זו לא הפעם הראשונה שארה"ב מעמידה את ראש הממשלה בין הפטיש לסדן בעניין הבנייה בירושלים , בשנת 1997 היה זה הנשיא קלינטון שדרש בזמנו לא לאשר את בנייתה של שכונת הר חומה ,התקשורת מיהרה לצדד בעמדת ארה"ב כי הרי אין ברירה אנו חייבים לשמור על הידידות שלנו עם הדוד סם מאמריקה וחייבים להימנע מעימותים ואלימות ערבית כלשונם , המפד"ל לעומת זאת לא הסכימה שנהפוך למדינת חסות של ארה"ב ודרשה מיידית את העלאת הדחפורים להר חומה ,אחרת היא תפרוש מן הקואליציה והממשלה תיפול .

ובכן כיום ישנה שכונה לתפארת מלאת הדר בשם הר חומה בה מתגוררים כעשרת אלפים תושבים ,נבנו בה בתי ספר וגני ילדים ,מרכזים מסחריים,בתי כנסת וישיבות והיחסים עם ארה"ב לאחר מכן היו כסדרם.

עובדה זו מלמדת שכאשר אנו באים לעולם בכלל ולארה"ב בפרט כאשר אנו מאמינים בצדקת דרכינו ,אנו נזכה להערכה וכבוד אך אם נתקפל ונגלה חולשה ארה"ב תנצל זאת באופן מתמיד וכך יראו גם יחסינו עימה.

באותו הדיון שהיה בחודש אפריל השנה הוחלט על הקפאת הבנייה ליהודים בירושלים, וזה בדוק ונצור ,אם מישהו רוצה עובדות לכך הוא מוזמן להתקשר ללישכת ראש העיר ניר ברקת ולברר ,אני אישית בדקתי וערכתי בירור מעמיק על מנת להאמין וכמובן נדהמתי לגלות שכך הוא אכן המצב.
זהו צעד תקדימי שלא היה אף לא בממשלת רבין או פרס .

לעומת זאת הבנייה הערבית הלא חוקית חוגגת בירושלים על כל שכונותיה בהן יש ריכוז של ערבים.

לכל מי שחושב שלערבים יש זכות כלשהי על ירושלים אז אני אציג בפניו את העובדות הבאות:

1. ישראל היתה למדינה ב – 1312 לפנה"ס, אלפיים שנים – לפני קום האיסלאם..

2. במשך יותר מ- 3,300 שנים ירושלים היתה הבירה היהודית

3.ירושלים מעולם לא היתה בירתה של אף ישות ערבית או מוסלמית. ואף הירדנים, כאשר כבשו את ירושלים, לא הפכו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.

4. ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ"ך לעומת זאת אף לא פעם אחת בקוראן.

5. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים – רגלו של מוחמד לא דרכה בה מעולם.

6. יהודים מתפללים כשפניהם מופנות אל ירושלים, לעומת זאת המוסלמים מתפללים כשפניהם למכה ואם הם נמצאים בין ירושלים למכה אזי אחוריהם לירושלים.

האם אחרי כל העובדות הנ"ל מן הראוי שאנו כעם וכאומה נשנה את הכללים והעובדות הללו ונטה את הכף לטובת הפלסטינים ? והכל בגלל לחץ אמריקאי חולף …
וכמובן ציינתי שהבנייה הערבית חוגגת בירושלים , כל שטח פנוי לבנייה הוא פוטנציאל לבניית שכונה ערבית מה אתם מעדיפים את הר שלמה או ג'באל סולומון?
ב27 לספטמבר עלינו לעמוד על כך שהבנייה היהודית בירושלים על כל איבריה צפון דרום מזרח ומערב תתחדש ואף תצבור תאוצה !.

שנזכה ליראות בבניין ירושלים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חשבון נפש דמוקרטי על פי משנתו של מנחם בגין

אלי חזן

לסייע למורדים בסוריה

אריק זיו ויזר

נתניהו קול דמי ילדנו זועקים אליך מין האדמה – עד מתי ????

אלי חזן

יעקב-ישראל והלאום היהודי

זאב בן-יוסף

כולם רוצים חברים גרמנים – ליאור אלפרוביץ'

אריק זיו ויזר

החורים שבכיפה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן