26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

"עדיף שימות במלחמת הג'יהאד ויעלה לחפש את השבעים ושתיים בתולות"

מנדי ספדי עם תגובה שונה לערביי ישראל הלוחמים בשורות דאע"ש 

 

 

" ערבי ישראלי שגמלה בו ההחלטה לעשות את הצעד המשמעותי והגורלי להצטרף לשורות דאע"ש,  לא יכול לחזור לחיים רגילים בחברה נורמאלית ויציבה, ועדיף שימות במלחמת הג'יהאד ויעלה לחפש את השבעים ושתיים בתולות, מאשר לחזור לארץ ולהיות פצצה מתקתקת בתוך העם בישראל, או להשתכן בכלא חמישה כוכבים ויהפוך למרצה להכשרת מחבלים ". כך אומר מנדי ספדי בעקבות הקמפיין להחזרת המחבלים של דאע"ש בטענות אכזבה מהארגון הרצחני .

" גם אם הטיעון שהתאכזבו משיטת הפעולה של דאע"ש נכונה, זה לא מעיד על חזרתם לדרך הישר ונטישת הדעות הרדיקאליות, סביר שהקו האידאולוגי שלהם מתנגד לשחיטה המונית של מוסלמים, אבל בכל הנוגע לאידיאל האסלאמי רדיקאלי הם עדיין שקועים בתוכו, ואף הפכו ליותר מסוכנים מאשר היו ערב יציאתם את גבולות ישראל, שהרי קיבלו הכשרה בלחימת גרילה וללא ספק זה ישמש אותם בשעת כושר " מוסיף ספדי .

" הייתי מצפה מחבריי הפועלים נגד הקו הרדיקאלי שהולך וגובר בעולם האסלאמי וגם בקרב ערבים ישראלים, להילחם נגד החזרתם ארצה של טרוריסטים שבחרו למכור את נשמתם לשטן, ולנהוג כלפיהם לפי עיקרון ברוך שפטרנו " . סיכם מנדי ספדי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ג'ולייט של החיילים

אריק זיו ויזר

השמאל עומד לכבוש את הליכוד ?

אריק זיו ויזר

הצדעה לכ-350 אקדמאים אתיופים על הצלחה והצטיינות במקומות עבודה הולמים

אריק זיו ויזר

ינקי מכוון לכנסת

אריק זיו

לאחר 11 שנה: ביקור ראשון באור יום של שדולת א"י בקבר יוסף

אריק זיו ויזר

נוק אאוט של הליכוד לארגוני חרם וארגונים אנטישמיים

אריק זיו
דילוג לתוכן