18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

עדיין שואלים למה נתניהו?

עוד רגע בחירות

אווירת הבחירות מהגרועות שראינו מאז קום המדינה, רמת ההסתה וגילויי השנאה לא היה להם תקדים במדינה דמוקרטית שאמורה להיות סובלנית כלפי הדעה האחרת והשונה, פתאום קם אדם והחליט שהעמדה שלו היא הנכונה וכולם צריכים להתיישר אחריו, ואם לא ינהג בגסות ובאלימות כלפי האחר, וזה השמאל שמטיף לדמוקרטיה וסובלנות ממנו יוצא כל הרשע הזה, מישהו בעצרת בכיכר ציון צעק רבין בוגד, ונתניהו מהמרפסת ענה הוא לא בוגד הוא טועה הוא לא בוגד, אבל השמאל שמט את אמירת נתניהו ועד היום מאשים אותו בהסתה נגד רבין, אלא מה? הפסל מזהב והדמות עם חבל תליה והתמונות עם בגדים נאצים והפוסטים הקוראים לחסל ולהרוג את נתניהו, אלה לא נחשבים הסתה, אפילו דברים מתועבים שיוצאים מפיהם של נכדי רבין נחשבים למקובלים בשדה השמאל.
שבוע ליום המכריע ורבים עדיין מתלבטים אם לצאת להצביע, וכאלה שמתלבטים בין המחנות, ומה שעדיין לא נאמר במערכת הבחירות הזו, למה לבחור עוד פעם ליכוד בראשות בנימין נתניהו? שאלה חשובה שכדאי להתעכב ולהכיר את מה שלא מספרים לנו.
נתחיל בתעסוקה שהיא דבר חיוני לכל אזרח, בזכות ממשלת נתניהו ירדנו באחוזי האבטלה לאבטלה שלילית מהנמוכות בעולם 3.7%.
שכר המינימום עלה עד לכדי 5300 ש״ח והשכר הממוצע במשק כיום עומד על 10,650 ש״ח, בנוסף לזה צמצום החוב הלאומי ב 60%, והענקת טיפול שיניים בחינם לקשישים ולילדים עד גיל 12, שכר החיילים והשוטרים הוכפל, גידול של מליון איש בתיירות הנכנסת, מקום 19 במדד פיתוח אישי ומקום רביעי במדד הבריאות העולמי, ומקום שלישי בחדשנות ומקום שני במדעי החלל, מקום 1 כמעצמה טכנולוגית, והשקעות אדירות במחקר ופיתוח.
היצוא גדל ב 110 מיליארד דולר ובמדד היציבות ישראל עומדת בדירוג AA+.
ויש עוד הרבה נתונים המראים את ההצלחה האדירה של ממשלת הליכוד, תראו את הכבישים וחיבור הבריפריה למרכז, תראו את הרכבת האווירית מישראל ולישראל, הכרה בירושלים כבירת ישראל שהחלה לקלוט שגרירויות חדשות שנפתחות בתחומה , היחסים המתחזקים עם העולם הערבי, ובלימת המפעל הגרעיני של איראן והתפשטותה בעולם הערבי , וישנם עוד הרבה ששכחתי.
אז אל תתנו עוד פעם לתקשורת לעוור אתכם עם סיגרים וחמגשיות, תנו להצלחה ולתנופה להמשיך, לשמור על גבולות ישראל בזמן שהאתגר גודל ומתעצם, צא להצביע מ.ח. ל. הליכוד בראשות נתניהו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת השבוע : חיי שרה

אלי כהן

ביטחון ישראל /מאת:משה קאריו

אריק זיו ויזר

‘שרלי’ בדרך למלחמה?

אריק זיו ויזר

“תומכים בנתניהו ללא סייג”

ליכודניק

השטרות החדשים – הבעיה האמיתית

אריק זיו ויזר

ההיבט הפוליטי מאחורי תיזמון שביתת האחיות

אלי חזן
דילוג לתוכן