18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ליכודניק ספרים

ספר נוסף על כתבי ז'בוטינסקי

יצא לאור "היהודים והמלחמה" – השלישי בכתבי ז'בוטינסקי

 


יצירת צבא יהודי, שיילחם שכם אחד עם בעלות הברית במלחמה נגד גרמניה הנאצית, ויוכר כצד לוחם – זה היה הנושא העיקרי שהעסיק את זאב ז'בוטינסקי בשנת חייו האחרונה. הוא נתן לכך ביטוי בספרו האחרון "חזית המלחמה של עם ישראל", שבו ישנם כמה רעיונות בהחלט חדשניים ומפתיעים, גם לקורא בן זמננו.

במרכז הכרך החדש של סדרת הכתבים האידיאולוגיים של זאב ז'בוטינסקי, "היהודים והמלחמה" 1940-1939,שעתה זה יצא לאור, מובא תרגום חדש, מדוייק ומלא, ובעברית מודרנית, של הספר "חזית המלחמה", שפורסם לראשונה באנגלית, ב-1940, לצד כתבים נוספים שלא כולם פורסמו עד כה.

הכרך "היהודים והמלחמה" מביא לראשונה כתבים מרתקים אלה, כולל פרק מספר המשך שתיכנן ז'בוטינסקי ל"חזית המלחמה" ומתפרסם עתה לראשונה – "האם הדמוקרטיה אשמה?". בחיבור נוסף  – "השקפה על בעיות מדינה וחברה", מציג ראש בית"ר את חזון בית"ר למדינה היהודית ומתפרסם אף הוא לראשונה בכרך החדש.

לאחר "לאומיות ליברלית א" ו"ארץ ישראל א", הכרך "היהודים והמלחמה" הוא השלישי בסדרת הכתבים האידיאולוגיים שכבר ראו אור, ואותם מפיקים יחדיו מכון ז'בוטינסקי בישראל ומרכז מורשת מנחם בגין, בעריכתו הראשית של פרופ' אריה נאור.

הספר מופץ על-ידי מוסד ביאליק ונמצא למכירה גם במזכירות של מכון ז'בוטינסקי. לרגל שבוע הספר העברי יימכר הכרך החדש במחיר הנחה של 62 ₪ בלבד.

לפרטים נוספים: יוסי אחימאיר, מנכ"ל מכון ז'בוטינסקי, 03-5287320, שלוחה 6.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סודות הרטוריקה של מנחם בגין

עינר אביב

בוסתן ישראלי

אלי חזן

ניסוי אירופי בסימן שאלה

אלי חזן

ביקורת ספר : הוועדה הממלכתית

אריק זיו ויזר

"הילד עדיין איננו" – בעקבות סִפרהּ של שושי זייד

אריק זיו ויזר

נאמן למקורות – אלי חזן על האוטוביוגרפיה של פרופסור יעקב נאמן

אלי חזן
דילוג לתוכן