24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

ספר חדש שיצא לאור מגולל את קורות חייו של צורי דדוש

ספר חדש ומרתק שיצא לאור, פרי עטו של צורי דדוש מרעננה, מספר על שלל חוויותיו מעבודתו במשך 38 שנים באולפני הרצליה וכיו”ר התאחדות עולי טריפולי.

 

ברכות לבביות לצורי דדוש מרעננה לרגל הוצאת ספרו החדש פרי עטו ,”צורי”, שיצא השבוע לאור וכבר נמכר בשבוע הספר העברי.

צורי דדוש היה הצלם הראשי של אולפני הרצליה במשך 38 שנים ועבד לצידם של כל בכירי העיתונאים בטלוויזיה הישראלית ובכירי המגישים.

בספר החדש, עליו עמל במשך שנתיים ימים, מספר צורי דדוש על עלייתו בגיל 8 מטריפולי שבלוב, דרך מסעו בארץ ישראל והגיעו כעוזר לעובד במה באולפני הרצליה ועד להגעתו

לתפקיד הצלם הראשי של האולפנים.

צורי דדוש, בן 73, יצא לפנסיה לפני חמש שנים ובספרו הוא חושף בפני הציבור את כל המתרחש מאחורי הסיפורים הקטנים של התוכניות הכי פופולריות ששודרו באולפני הרצליה, כמו “המעגל עם דן שילון” וראיונות אישיים עם מנהיגים דגולים בעברנו, כולל רא”ל במילואים ושר הביטחון,משה דיין, ראש הממשלה לשעבר, גולדה מאיר וכן ראש הממשלה לשעבר, מנחם בגין, לצד כפוליטיקאים אחרים כמו טומי לפיד ז”ל.

הספר מעותר בתצלומים מרתקים וישנים מאז גולדה מאיר ז”ל ומשה דיין ז”ל והוא מלא בתוכן עסיסי אודות פעילותו של צורי דדוש באולפנים וכיו”ר אגודת הידידים של עולי טריפולי בישראל.

אילן כהן, חבר הנהלת עיריית רעננה, סיפר שאחיו, עוזי כהן ז”ל, היה חברו הטוב של צורי דדוש ומספר רב של פעמים הם היו נפגשים בתוך מתחם אולפני הרצליה

בעת שעוזי כהן ז”ל היה אורח בתוכניות טלוויזיה.

“צורי דדוש היה זן אחר של בני אדם. היתה בו רגישות אישית ומנטלית למצלמה שלו. הוא היה צלם בחסד עליון. מקצוען, אדיב, רב פעלים והביא את התמונה לצופה בבית דרך עדשה הכי מקצועית. אני מאחל לצורי דדוש המשך הצלחה בדרכו ובפעילותו למען עולי טריפולי. עשייתו בתחום זה רבה ורבים חייבים לו תודה על פעילותו”, ציין אילן כהן.

צורי דדוש הוא אב לארבעה ילדים וסבא לחמישה נכדים. בימים אלה, של הוצאת הספר לאור, הוא נרגש מאוד והחל לחלק אותו באופן אישי בקרב חבריו הטובים ביותר וכך גם סגן השר איוב קרא זכה לקבל ספר משום ששניהם חברים טובים עוד מהתקופה שאיוב קרא היה סגן צעיר בצה”ל.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המלכה החברתית של הליכוד

אריק זיו ויזר

ליכודניק אבל על לכתו של אריה אליעזר מיכאליס ז”ל

עינר אביב

האזכרה במלאת 19 שנים לפטירתו של רה”מ מנחם בגין ז”ל

אריק זיו ויזר

ישראל שיאנית עולמית בהרחקת ילדים מבתיהם

אריק זיו ויזר

עיתון אהב”ה יצא לאור

אלי חזן

הפגנה- ראש הממשלה שים סוף להגירה מאפריקה!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן