23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ספדי העומד בשער

מנדי ספדי, איש הדיפלומטיה הציבורית המסביר ישראל בעולם כולו בנאום שאומר דרשני

 


 

לפעמים נדמה כי המדינות שמצהירות יותר מכל על מלחמתם בטרור ונחישותם להשמיד את הטרור, הן אלה שמכשילות את המלחמה בטרור ומתמקדים במלחמה במבצעי פעולות הטרור, כאמור המלחמה בטרור לא תצליח אף פעם אם מתמקדים רק בלחימה בהשלכות או בתופעות הלוואי, מה עוד שהלחימה בפעילי הטרור יקרה ומסורבלת יותר מהמלחמה בטרור, ואם מתמקדים בהשקעה במניעת הטרור התוצאה תהיה זולה ומוצלחת יותר מאשר לטפל בתוצאות והשלכות הטרור .

 

לא אחת הזהרתי מפני קבוצות שמתארגנות או פעולות שמתוכננות, ותמיד היחס היה שמדובר בקבוצה קיקיונית ובכך פותרים את עצמם מהטיפול בהם, וזמן מה אחרי מופתעים מהממדים שהקיקיוני הגיע אליו, האזהרות מארגון דאע״ש החלו שנה וחצי לפני הכרזת הארגון על מדינה אסלאמית, ולפני שכל ילד קטן למד לדקלם את השם דאע״ש , אך כל המדינות שקיבלו את האזהרה התעלמו ולא ייחסו חשיבות לקבוצה האיסלאמיסטית החדשה. והיום יש מדינה שמטהרת את שטחיה ממיעוטים אתניים ומעלימה עין מכניסת קבוצות דאע״ש לשטחה, והעולם מתעלם ולא נוקט בשום צעד לעצור את הטיהור האתני בבנגלאדיש, כי נוח להם יותר להתעמת עם ישראל על חיסול מחבל בחברון , במקום לעמוד על המשמר ולהחזיר תקווה להינדים בבנגלאדיש לחיות בשיוויון, למרות הידיעה שהמפלגה העואמית המסונפת עם האחים המוסלמים זייפה את הבחירות האחרונות לטובתה, ומגרשת והורגת מיעוטים אתניים כל יום ללא שום גינוי או התערבות בינלאומית. כשהאו״מ הופך למגן הטרור הפלסטיני ומכשיר דור העתיד של הטרור במחנות אונראו בעזה, מה אפשר עוד לצפות ממנו או לדרוש שייאבק בטרור שצץ בכל מיני מדינות לווין, איך אפשר לבנות קואליציה למלחמה בטרור, כאשר איראן שמממנת את רוב ארגוני הטרור הסונים והשיעים כאחד הופכת להיות חלק מהקואליציה הזו? איך אפשר לבנות חזית מאוחדת נגד הטרור, כאשר ה ״ מדרסות ״ ( בתי ספר איסלאמיים) הפזורים ברחבי אירופה פועלות ללא פיקוח הרשויות, וכאשר האימאמים בצרפת ובלגיה ושבדיה מטיפים נגד הכופר הצלבני והיהודי במסגדים, כאשר הם מהגרים החוסים בארצו.

 

המלחמה בטרור לא מתחילה בג׳בלאות של אפגאניסטאן או סוריה ועיראק, המלחמה בטרור מתחילה במדרסות ובמסגדים בבלגיה וצרפת ושאר מדינות, האידיאולוגיה של הטרור היא הסכנה על שלום העולם יותר ממנהיגי ופעילי הטרור שמייצרת, אי אפשר למנוע סחר במוצר ולאפשר למפעל להמשיך לייצר אותו מוצר, קל וזול יותר למנוע מהמפעל לייצר את המוצר מאשר לרוץ לחנויות לחפש אחריו ולהחרימו, כך בטרור, קל וזול יותר לסגור את המפעל האידיאולוגי מאשר לרוץ בג׳בלאות אחרי הטרוריסט הבודד עשר שנים כדי לחסל אותו, ובסוף יתברר שיש לו עשרות חליפות אכזריים יותר ממנו.

 

המכשול הגדול ביותר למלחמה בטרור הוא העליהום הזה שמנהיגות מדינות האינטרסים, יום אחד כל העולם מדבר על ארגון אל קאעידה , ופתאום למחרת איש לא מזכיר את הארגון הזה וכולם עוסקים בדאע״ש, אבל אף אחד לא עוסק בקו היצור של הארגונים האלה, ואיש לא חושב להשמידם לפני שיגדלו ויתרבו, נראה כי מנהיגי מדינות האינטרסים, מעדיפים לטאות את הבעיה מתחת לשטיח ולדקלם תירוצים שלא להכעיס, במקום לעמוד בפני הבעיה ולהשמידה מהשורש לפני שתכה במעמקים, כן הטרור הוא אסלאמי והאידיאולוגיה נשאבת מתוך הספרות האסלאמית, ומי שטוען אחרת שיפתח את הספרים ויבקר במסגדים וישמע מטיפים ורבים נמצאים היום ביוטיוב, ואם יש מנהיגים מוסלמים שמתנגדים בחדרי חדרים שתיקתם גרועה יותר מדברי המסיתים, כי בשתיקתם הם מסכימים ומותירים את הרחבה בידי הקיצוניים, ולי אין שום טענה לקיצוניים כי מעולם לא הייתה לי מהם שום ציפייה, יש לי הרבה טענות כלפי המתונים כי ציפיתי שישמיעו קול שישתיק את המסיתים, שיבהיר את האמת שטוענים שהיא קיימת ויציגו אחת ולתמיד את העובדות אם ישנן. החייכנים שמסתירים את מטיפי המסגדים במדינותיהם הם המסוכנים, כול העולם המוסלמי נלחם נגד שתיית אלכוהול ואכילת בשר חזיר, אבל מעולם לא עמדו במסגד ואמרו שאם אכן הג׳יהאד הוא הדרך לגן עדן, היו המטיפים לו רצים ראשונים לקיים מצוות הג׳יהאד ומצרפים את ילדיהם, הרי לא פלא שאיש מהמטיפים או ילדיהם לא מקיים את מצוות הג׳יהאד והשהאדה, כי נוח לשלוח את ילדי האחרים ולחגוג אחרי זה בקוקטייל מערבי, ועוד לטעון שזה אינו דרך האסלאם .

 

כפי שנראה היום, אני אמשיך לכתוב מה שבמשך 15 שנה אני כותב, וראאד סלאח יחליף את השם של התנועה האסלאמית שהוצאה מחוץ לחוק בשם אחר, שתאפר לו חופש פעולה ללא מגבלה בחוק, דאע״ש יוחלף בשנים הקרובות בארגון עם שם אחר אכזרי יותר, יהיו לנו עוד תאריכי זיכרון חדשים והעולם לא יתעורר, יתחלפו נשיאים באירופה וארה״ב וגם גנרלים ומפקדים, רק הטרור כמו שהיה יישאר אסלאמי וירבו התירוצים .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הערת אזהרה לליכוד – אלי חזן חושב שהליכוד בדרך להפוך ללא רלוונטי – כל הפרקים עד כה

אלי חזן

סקר ליכודניק קובע : מתפקדי הליכוד רוצים את ריבלין בבית הנשיא

אלי חזן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

ניצחן ברור לראש הממשלה בהצעה לקביעת רשימת הליכוד

אריק זיו

בחירות או לא ?

אריק זיו

אנו מודיעים בצער רב על פטירתו של ישראל שיראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן