24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

סער ושמחי בהרמת הכוסית לשנה החדשה

השר גדעון סער ליואב שמחי, יו”ר ההסתדרות הלאומית בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה: ” הצלחת להצעיד את ההסתדרות הלאומית חזק וקדימה. הרגישות החברתית שאתה מגלה חשובה לליכוד “

 

 

שמחי למאות פעילי וחברי הפורום החברתי:  “הגיעה השעה לחזור לשורות ההסתדרות הלאומית”

מרפסת האירועים במטה ההסתדרות הלאומית בפארק הטכנולוגי של העיר מודיעין הייתה גדושה בפעילי הפורום החברתי הפועל לצד ההסתדרות הלאומית. הפעם, התכנסו כולם לציון השנה תשע”ג,  הבאה  עלינו לטובה.  האורח המרכזי השנה , שר החינוך גדעון סער, לא הסתיר את התרשמותו מהשינוי הגדול שעברה ההסתדרות הלאומית מאז בחירתו של יואב שמחי ליו”ר הארגון. “הצלחת להצעיד את ההסתדרות הלאומית חזק וקדימה!!!. בנוסף, הרגישות החברתית שאתה מגלה, חשובה לליכוד” אמר השר סער לשמחי ולמאות המשתתפים.

ואכן, הגידול של עשרות אלפי חברים שהצטרפו להסתדרות העובדים הלאומית מאז חילופי השלטון  בארגון, הוא העדות להצלחת הדרך החדשה שמובילה הנהגת הארגון בראשותו של יו”ר יואב שמחי  שאומר.”ההסתדרות הלאומית חזרה להיות הבית של העובדים במדינת ישראל. בשנה האחרונה הצטרפו אלינו עשרות מפעלים ומקומות עבודה חדשים . אני שמח לציין כי עובדי מועצות אזוריות בנימין ושומרון, בחרו לעבור והצטרף להסתדרות הלאומית, כמו גם לא מעט חברים חדשים הרואים בנו את הבית האמיתי.הגיעה השעה לחזור הביתה.  ” שמחי אף ציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם חברי הפורום החברתי שהוביל השנה לבשורה הגדולה ביותר לפנסיונרים ולחברי קרנות הפנסיה הותיקות. “המהלך בסיוע ח”כ חים כץ, העניק כרית בטחון של 2.5 מיליארד שקלים לקופות ובפועל עצר את הפחתת הזכויות של 150,000 העמיתים” אמר ולא שכח להודות לחברי הפורום שהיה להם חלק נכבד בהישג חברתי זה.

בשם הפורום בירך, ציון לנקרי מנהריה, שהיה שותף להקמת הפורום מתחילת הדרך. “החוכמה הגדולה היא בתחזוק פורום רחב שכזה ולא בהקמתו. החברים הרבים שהגיעו לכאן, מהצפון ומהדרום, הם העדות למחויבות שלנו לעשייה המשותפת. אנחנו איתך לכל אורך הדרך” אמר לנקרי ליו”ר ההסתדרות הלאומית.

באירוע השתתפו גם ראשי ערים ומועצות ביניהם, ראש העיר מודיעין, חיים ביבס , שניצל את ההזדמנות והזמין את שר החינוך לטקס חנוכת הסניף החדש של תנועת הנוער הלאומי במודיעין. ביבס וראש מועצה אזורית, מטה יהודה, משה דדון, הודו לשר גדעון סער על פועלו הרב והמשמעותי לקידום החינוך במדינת ישראל. יואב שמחי, חיים ביבס , משה דדון והמשתתפים הביעו תקווה , כי השר גדעון סער ימשיך בתפקידו זה גם בקדנציה הבאה.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכוד גדול עם צעירים

אלעד מלכא

ישראל שלי טוענים שגבריאל הוא מלאך וקוראים לפעולה מיידית

אריק זיו ויזר

ברקו בצמתי זיכרון : מנס ציונה ועד זכרון החיילים החרדים

אריק זיו ויזר

הנתיב של ורצברגר להונגריה

עינר אביב

יובל שטייניץ: “ומה קורה אצל שמעון פרס?”

אריק זיו ויזר

בחזרה לליברלים בליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן