18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

סערה בקרב המייסדים בעקבות הפרסום בליכודניק

 

שבת סוערת עברה על פעילים בקבוצת המייסדים, שחלקם כועסים על פרסום ב"ליכודניק", שלטענתם הוא מוטעה ומגמתי. ראש המייסדים דוחה את הטענה.

 

 

בשבוע שעבר פורסם באתר זה כתבה של זאב בן-יוסף, שבין היתר נטען בה, כי המייסדים כבר בחרו בדני דנון לראשות הועידה. אחד מראשי המייסדים, עו"ד אהרון מלצר, טוען שלא התקבלה החלטה שכזו. הוא חושש שחבריו מנסים לעשות מחטף פוליטי.

 

לדברי מלצר, נערך דיון יסודי ומעמיק גם בנושא המלצה למייסדים על מועמדים מוסכמים לבחירות למוסדות התנועה שיתקיימו השבוע. ראש המייסדים, משה דולגין, הציע את דני דנון. בדיון הצטרפו רבים לדעתו. יחד עם זאת, אחרים הציעו להמליץ על מיכאל פואה לראשות הועידה. בדיון התנהל ויכוח אידיאולוגי מנומס ועניני. לקראת סיום הדיון, הציע אהרון מלצר לא לערוך הצבעה ולא לקבוע מועמד משותף, אלא לתת חופש בחירה לכל אחד מהמייסדים. לדבריו דעתו התקבלה, והמייסדים לא החליטו על מועמד מוסכם.

 

משה דולגין מצייר תמונה אחרת. הוא מאשר שאכן לא התקיימה הצבעה, כי בישיבות הנהלת המייסדים לא מקובל לערוך הצבעות, אלא במקרים נדירים. מצד שני, לדבריו בסוף הדיון הוחלט על מועמדים מוסכמים של המייסדים: דני דנון, ישראל כץ, וזאב אלקין, כל אחד לתפקיד שהוא מתמודד עליו. אכן בדיון הפנימי של המייסדים עלו גם שמות נוספים כמו של מיכאל פואה ומירי רגב, אך התחושה הכללית שהיתה לכל המשתתפים היא, שהם מועמדים של מיעוט מבין המייסדים. לכן דולגין סיכם את הדיון בהחלטה שמשקפת את דעת הרוב.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בתגובה לידיעה "אנחנו לא מריונטות" אומר סמנכ"ל ההסברה של הליכוד אופיר אקוניס:

אריק זיו ויזר

מדמון בהזמנה אישית לחברי המרכז לקראת כינוס הועידה

אלי חזן

אמסלם והנגבי לא יורדים מהמרוץ

אריק זיו ויזר

"אני רואה במזכירות הליכוד שליחות"

אלי חזן

אלקין סטייל בלשכת הליכוד

אריק זיו ויזר

האם, הבן ורוח הדמוקרטיה בליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן