20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סניף יהודה מכבי מארח את ארנס והשכל

רשמים מאחד הסניפים התוססים בליכוד בהנהלת חיה שמיר 

 

 

סניף יהודה מכבי/ מזרח בתל אביב הוא אחד מאותם הסניפים הוותיקים בליכוד והוא גם קיים ערב לקראת השנה החדשה שבו התארחו בסניף פרופסור משה ארנס, מי ששימש כשר ביטחון וכשר חוץ ולמעשה זה שגילה את ראש הממשלה נתניהו ומשך אותו לתפקידים ציבוריים בתחילת דרכו וצעירת חברות הכנסת של הליכוד שרן השכל שכבשה את לבבות הנוכחים.

 

הסניף נשלט ביד חזקה ובתבונה על ידי חיה שמיר והיא לא מפסיקה לפעול. פתח את האירוע זוהר טל-  יועץ לשר המדע אופיר אקוניס  זוהר משמש כחבר מועצת הסניף והנהלת הסניף.  בפתיחת דבריו בירך את השר מישה ארנס והזכיר לנוכחים שארנס עמד מאחורי פרויקט הלביא.

 

כשמשה ארנס עלה לדבר הוא פתח בשאלה לנוכחים באולם המלא בותיקי הסניף ובצעירות ובצעירים המבטיחים של התנועה.  "מי מכיר את ספרי על מרד  גטו ורשה ואת סיפור הגבורה של פאוול פרנקל מי שהיה ממפקדיו הבכירים של הארגון הצבאי היהודי במרד גטו ורשה אשר נהרג בקרב מול הנאצים?   משה העלה על נס יוזמה מבורכת : את נושא היזכורו של פאוול פרנקל והנצחתו בעיר תל אביב.

 

ארנס העלה נושאים רבים מול חברות וחברי הסניף הרבים משיטת הבחירות הפנימית והצורך מצד אחד לצמצם את השיריונים ומצד שני להביא לייצוג הולם של עולי אתיופיה במפלגה וכן גם נציג ערבי.  מכאן המשיך על החשיבות  בשילובם של האוכלוסייה הערבית במפלגה.

 

ארנס שילב את הדברים יחד עם החשיבות בראיית הליכוד את ירושלים כעיר מאוחדת ומשלבת על מול התפיסה המפרידה של השמאל ותכנית הגדר של חיים רמון כתכנית מסוכנת ולא ישימה.

 

ארנס נשאל על ידי הקהל על דעתו בעניין המדינה הפלסטינית? וארנס ענה מיד:  לא תומך וסגר את הגולל על שיחה שהתקיימה לפני בואו על האולם.

 

מיד אחריו עלתה לדבר צעירת חברות הכנסת בליכוד. טל הציג את פועלה ועשייתה בקצרה ושיתף את הקהל ששרן מקדמת נושאים כמו סביבה והגנה על בעלי החיים –  נושאים שבעבר היו מונופול של מפלגות השמאל.  שרן במקצועה אחות וטרינרית.

את דבריה פתחה בכך  שהיא מתרגשת בכל פעם שהיא מבקרת  את הסניף אך הפעם היא מתרגשת במיוחד לאור זה שהיא הדוברת מיד אחרי ארנס.

 

חברת הכנסת שרן השכל נתנה נאום משמעותי  מול הנוכחים שמסביר את אתגרי השעה וההתמודדות שלנו כמפלגה וכמדינה. את נאומה פתחה בפעילותה בסניפים השונים ברחבי הארץ כשאחד ממוקדי הפעילות שהציקו לה בבטן זה יוקר המחייה והדיור בישראל.

כבר שנכנסה לכנסת היא החליטה לחקור את השורשים של בעיית יוקר המחייה והדיור במדינה. אחד הנתונים שעולים מתוך דוחות ה-Oecd הוא שישראל בולטת בשלושה תחומים מרכזיים שלמעשה משפיעים על כל שאר התחומים והם: דיור, תחבורה (דלק,יבוא), מזון.

ההתערבות הממשלתית והמועצות שמייצרים  אינטרסים וגובים מחירים.  שרן לקחה את נושא ביטול המועצות לעצמה ושיתפה שיש לה גיבוי מלא  מצד  ראש הממשלה. שרן חלקה עם הנוכחים את מצבם הקשה של  אלפי חקלאים אשר פושטים את הרגל רק בגלל היטלים שונים שהמדינה לוקחת. לדוגמה : "מועצת הפרחים".

 

משבר הדיור לצערנו לא נמצא בידי הליכוד אלה בידי כחלון.  בתוך חוק ההסדרים קיים תכנית האוצר על  מיסוי דירה השלישית. שרן הביעה התנגדות נחרצת והביעה קריאה להוציא ולבטל את המיסוי המתוכנן והסבירה שהמיסוי  יביא למשבר חמור בתחום השכירויות בישראל.  למעשה כחלון זורק את המס על השוכרים ופוגע בציבור הרחב. כחלון לא מבין  ששליש מתושבי ישראל שוכרי דירות.  החוק הזה מיצר משבר שהפתרון היחידי למעשה הוא בנייה ועוד בנייה, כשמבחינתה היא תעשה כל שביכולתה לעשות למנוע את זה יישומו של מיסוי בעלי שלוש דירות.

מכאן הפנתה את לב דבריה להאתגר שעומד בפני מדינת ישראל בזירות שונות ברחבי הגלובוס.  כבר מקום המדינה מדינות ערב ניסו  ותודה לאל כשלו בניסיונם להשמיד את המדינה הצעירה שלנו.  אחרי שהבינו והגיעו להכרה שעל ידי מלחמות הם לא יצליחו להשמידנו  הם אימצו  את הטרור ודרך ההפחדה כחיילת במג"ב שרן זוכרת את הטרור הנוראי.

 

גם שם הם כשלו ומצאנו את הדרכים להילחם בהם. אחרי שגם בדרך זאת כשלו  הם פנו למאבק בדה לגיטימציה למדינת ישראל.   מדובר בשלוש חזיתות למעשה:

1)כלכלה.

2)המוניטין שלנו.

3)ההיסטוריה שלנו.

 

כלכלה:

ישראל  לא מדינה  עשירה  במשאבי טבע אומנם יש את תגליות הגז אך ייקח זמן עד שנפתח ונביא את הגז להמון. לפני כמה ימים חזרתי  מביקור בצ'ילה. שם הצגתי את תרומתה של ישראל וכן פתחנו ערוצים כלכליים בשביל המדינה.  נלחם כנגד כל סימון מוצרים וחרם כלכלי כזה או אחר במדינתנו.

 

המוניטין של מדינת ישראל:

 

מאבק עיקש כנגד הפצת שקרים על המדינה שלנו.  הם מבינים שהמדינות הגדולות מחוברים לנו בערכים המשותפים.    בעוד אנחנו משלבים את המיעוט בישראל כדוגמה להשתלבות זאת ציינה  שראש בית החולים בנהריה הוא ערבי.   עשרה אחוז ייצוג בכנסת. מציגים לכאורה שאנחנו מדינת אפרטהייד.

 

החזית על ההיסטוריה שלנו:

 

הם הבינו שאם הם מצליחים לנתק אותנו מהשורשים שלנו. בכל הזדמנות  הם מצהירים באו"ם ומנסים לשכתב את ההיסטוריה ולהשפיע על התפיסה באירופה ובעולם כולו.  כשראש הממשלה מוביל את המאבק. כנגד אותם סילופי היסטוריה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ ארדן – לא לסיים את המבצע ללא הסכם להשבת גלעד שליט

אריק זיו ויזר

הסתה בחסות הריאליטי/מאת:מיכל מנין

אריק זיו ויזר

בוגי ברעננה : "מסתייג משנאת חרדים"

אלי חזן

מי הגב של נתניהו בממשלה?/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ערב לציון 69 שנים לפטירת ז'בוטינסקי בהשתתפות בני בגין/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

אביב חזן"אנחנו חייבים לעמוד איתנים מאחורי מר' נתניהו"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן