33.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

סיפורם של פורר ואבידר

עודד פורר ואלי אבידר, שניהם ח”כים מישראל ביתנו ושניהם היו בעבר בליכוד. זהו סיפורם של אנשים פיקחים שהוכשלו בליכוד ומצליחים במקומות אחרים

 

פריימריז 2008 בליכוד. בין המתמודדים ברשימה היו עודד פורר במשבצת הצעירים ואלי אבידר ברשימה הארצית. שניהם אנשי איכות שנוחלים כישלון חרוץ. פורר הוא עו”ד ואבידר הוא דיפלומט ואיש עסקים. שניהם מבינים שבליכוד לא ילך להם ופונים לדרכים אחרות.

פורר מקים לאביגדור ליברמן את צעירי ישראל ביתנו. הוא משובץ במקום שהופך להיות לא ריאלי בבחירות 2013 אבל ממונה למנכ”ל משרד הקליטה. בבחירות 2015 הוא מצליח להיכנס לכנסת מטעם ביתנו, הופך לאחד מאנשיו הקרובים של ליברמן ולבחירות הללו הוא מגיע כמספר 2 ברשימה. אם ליברמן יכנס לממשלה פורר יתמנה ככל הנראה לשר הקליטה. מדהים.

אבידר שהוא אדם איכותי מאוד היה בעברו דיפלומט שעשה דברים אדירים כמו להחתים אנשי דת מוסלמיים בכירים על מסמך המתנגד להתאבדויות הבאות מפיגועי טרור. הוא גם כיהן כיועץ מדיני לאריאל שרון וליועץ מדיני למנכ”ל משרד החוץ והיה ראש הנציגות הישראלית בקטאר. הוא גם עסק מאוד ביצוא. בקיצור, איש לעילא ולעילא.

 

שני אישים תבוניים. אתם תסיקו אתם את המסקנות למה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שרת המהפכה: מירי רגב הגיעה למשרד התחבורה ועלתה על אוטוסטרדה של עשייה

גם בדה מרקר : אבי גבאי זיוף

אלי חזן

אל אהוואז : ההתעללות של האיראנים ושתיקת העולם

ד"ר חלף אל כעבי

איה אהרונוביץ’ ?

אלי חזן

מישהו חייב להגיד את האמת

מנדי ספדי

Israel is Changing the Middle East

Eli Hazan
דילוג לתוכן