20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

סיני קהת הכריז על מועמדותו לראשות המרכז

לקראת הבחירות ההולכות וקרבות לראשות מרכז הליכוד הודיע היום עו"ד סיני קהת מתל אביב שהוא יתמודד. ליכודניק מביא את פנייתו לחברים 

 

חברים יקרים שלי, משך החודשים האחרונים נהלתי מאבק פוליטי ומשפטי בלתי מתפשר להשבת הכוח לשטח ולחברי המרכז, ולמען עריכת בחירות פתוחות וחופשיות ליו"ר מרכז. כידוע מאבק זה נשא פרי, וב 29 לדצמבר יתקימו בחירות ליור המרכז, דבר שאמור להתניע את הליכוד מחדש. משך תקופה זו הכרתי את המערכות וההליכים הפנימיים בתנועה. לצערי גיליתי כי השרים המתמודדים על התפקיד מתענינים בהגדלת כוחם, צבירת תפקידים נוספים, והאדרת שמם. פחות בשטח ובחברים. לצערי, ראיתי את המאבק אותו נהלתי הולך ומתמוסס. כאשר לדוגמא ח'כ ויור ועדה חשובה לא מגיע לדיון בתביעה שהגיש, הדבר מצביע על חוסר רצינות. יתר על כן שרים וחכים שמצביעים בשתיים בלילה בכנסת, ובשמונה בבוקר צריכים לנהל את המדינה, לא יהיו פנויים לניהול השטח והמרכז לקראת האתגרים העומדים בפנינו. אני מאמין שיור מרכז חיב להתמקד באופן בלעדי בשטח, אחרת הליכוד לא יוכל לחזור ל 40 מנדטים ויותר. הליכוד הוא המותג החשוב בישראל, ואין לו תקרת זכוכית. דור האינטרנט, הפייסבוק, הווטסאפים והטלביזיה רגיל למנהיגות הדיגיטלית שהתקשורת מוכרת לו, אך בכך אין די! ולצורך זה חיבים יור מרכז במשרה מלאה! בסקר פנימי שערכנו התברר כי מרבית חברי המרכז תומכים במניעת "כפל תפקידים". לאחר שיחת עם מאות חברים, הגעתי למסקנה שאני חיב להציג את מועמדותי לתפקיד. בתור פעיל מרכזי בתנועה, חבר  מרכז המכיר את השטח ואת ההליכים, חבר הנהלת סניף תל אביב, חבר הנהלת הליכוד העולמי, יועץ משפטי בתנועה, ועו"ד עצמאי פעיל למעלה מ20 שנה, אין לי ספק שאוכל לשמש מועמד בלתי תלוי ומשמעותי שיוכל לנער את המערכת. אני מתחיב להשקיע את מלוא זמני ומרצי ולהתמקד אך ורק בתפקיד יו"ר המרכז. ההחלטה להתמודד על התפקיד לא היתה פשוטה, ואחדים הזהירו אותי מהתמודדות מול שרים וחכים מפורסמים. יקירי, הם אולי מפורסמים אבל אנחנו מאמינים. נוכח היכולת להתמודד מול המערכות התנועתיות הכבדות ולנצח, אני מציג אלטרנטיבה אמיתית אותה אני מציע לחברים לשקול בכובד ראש. אני מאמין ביכולתי לגייס את הניסיון שצברתי יחד עם התנופה שצבר המהלך שלי להשבת התנועה לפעילות. לפיכך אני מציג את מועמדותי לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד. מודה לכל אחת ואחד מכם על העדוד והתמיכה! הכוח למרכז! עו"ד סיני קהת

חברים יקרים שלי,

משך החודשים האחרונים נהלתי מאבק פוליטי ומשפטי בלתי מתפשר להשבת הכוח לשטח ולחברי המרכז, ולמען עריכת בחירות פתוחות וחופשיות ליו"ר מרכז. כידוע מאבק זה נשא פרי, וב – 29 לדצמבר יתקימו בחירות ליור המרכז, דבר שאמור להתניע את הליכוד מחדש.

משך תקופה זו הכרתי את המערכות וההליכים הפנימיים בתנועה. לצערי גיליתי כי השרים המתמודדים על התפקיד מתענינים בהגדלת כוחם, צבירת תפקידים נוספים, והאדרת שמם. פחות בשטח ובחברים.

לצערי, ראיתי את המאבק אותו נהלתי הולך ומתמוסס. כאשר לדוגמא ח'כ ויור ועדה חשובה לא מגיע לדיון בתביעה שהגיש, הדבר מצביע על חוסר רצינות.

יתר על כן שרים וחכים שמצביעים בשתיים בלילה בכנסת, ובשמונה בבוקר צריכים לנהל את המדינה, לא יהיו פנויים לניהול השטח והמרכז לקראת האתגרים העומדים בפנינו.

אני מאמין שיו"ר מרכז חיב להתמקד באופן בלעדי בשטח, אחרת הליכוד לא יוכל לחזור ל 40 מנדטים ויותר. הליכוד הוא המותג החשוב בישראל, ואין לו תקרת זכוכית. דור האינטרנט, הפייסבוק, הווטסאפים והטלביזיה רגיל למנהיגות הדיגיטלית שהתקשורת מוכרת לו, אך בכך אין די! ולצורך זה חיבים יור מרכז במשרה מלאה!

בסקר פנימי שערכנו התברר כי מרבית חברי המרכז תומכים במניעת "כפל תפקידים".

לאחר שיחת עם מאות חברים, הגעתי למסקנה שאני חיב להציג את מועמדותי לתפקיד. בתור פעיל מרכזי בתנועה, חבר  מרכז המכיר את השטח ואת ההליכים, חבר הנהלת סניף תל אביב, חבר הנהלת הליכוד העולמי, יועץ משפטי בתנועה, ועו"ד עצמאי פעיל למעלה מ20 שנה,

אין לי ספק שאוכל לשמש מועמד בלתי תלוי ומשמעותי שיוכל לנער את המערכת. אני מתחיב להשקיע את מלוא זמני ומרצי ולהתמקד אך ורק בתפקיד יו"ר המרכז. ההחלטה להתמודד על התפקיד לא היתה פשוטה, ואחדים הזהירו אותי מהתמודדות מול שרים וחכים מפורסמים. יקירי, הם אולי מפורסמים אבל אנחנו מאמינים. נוכח היכולת להתמודד מול המערכות התנועתיות הכבדות ולנצח, אני מציג אלטרנטיבה אמיתית אותה אני מציע לחברים לשקול בכובד ראש. אני מאמין ביכולתי לגייס את הניסיון שצברתי יחד עם התנופה שצבר המהלך שלי להשבת התנועה לפעילות.

לפיכך אני מציג את מועמדותי לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד. מודה לכל אחת ואחד מכם על העדוד והתמיכה! הכוח למרכז! עו"ד סיני קהת

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחירות חוזרות בחדרה

אריק זיו ויזר

מי המנצח במפקד בליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף בית שמש

אריק זיו ויזר

דרישה לבקרה ידנית בהצבעה על שינוי החוקה

אריק זיו ויזר

מי אישר את תנאי עסקת אבי הלוי ?

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף מזכרת בתיה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן