26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

סיכום מושב החורף: שומרים על ארץ ישראל

מתוך מגזין ליכודניק לפסח 2011

חברים וחברות יקרים,

 

עברנו מושב חורף סוער בו התקיימו דיונים חשובים ובו קידמה הכנסת חקיקה חשובה שעסקה במאבק נגד גורמים הפוגעים בזהותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. שמחתי לקחת חלק בהצבעות על חוק שישינסקי, שיתרמו לחלוקה צודקת של רווחי המדינה מאוצרות הטבע שנתגלו בה.

אני מציגה בפניכם את עיקרי פעילותי בתחום המדיני, החברתי, וכיו”ר הועדה לקידום מעמד האישה.

 

החקיקה שהובלתי במושב הזה כוללת את חוק מניעת העברת כסף מזומן לחמאס במסגרת ההסכמים של מדינת ישראל עם הרשות הפלשתינית, חוק החרם שאוסר על חברות שמחרימות את מדינת ישראל להשתתף במכרזים של מדינת ישראל, מאבק בתופעת ריבוי הנשים באוכלוסיה הבדווית, באמצעות חקיקה שתמנע העברת כספי ביטוח לאומי לבדווים שנישאים ליותר מאישה אחת.

 

מאבק בתכניות הריאליטי ובמסרים הפוגעניים כלפי נשים- כינסתי דיון בוועדה לקידום מעמד האישה עם נציגי מועצת הרשות השניה ובו הוחלט להוסיף תקנת הגבלה לתכנים המציגים נשים באופן מבזה.

 

בנוסף, קיימנו דיון על נהיגה בטוחה והזמנו את יעל גרינשפן שלוחמת למען משפט צדק לנהג שפצע באורח אנוש את אחותה.

 

ביום הזהות היהודית בכנסת כינסתי דיון מיוחד על מאבק בתופעת ההתבוללות בישראל במיוחד בקרב נערות במצוקה הנישאות לערבים.

כיו”ר הועדה לקדום מעמד האישה קיימתי דיון חגיגי ביום האישה הבינ”ל בהשתתפות יו”ר הכנסת ראובן ריבלין, שרת התרבות, לימור לבנת, סגנית השר גילה גמליאל, גאולה כהן וחברות כנסת ותיקות נוספות.

 

כמו כן, פעלתי לקידום סבסוד מעונות היום, ולמאבק מול משרד התמ”ת על קביעת דרגות הנחה להורים במעונות, קידמתי את החוק לאיסור צילום נפגעות תקיפה מינית, שנועד להגן על נפגעות עבירה, תיקנתי את החוק לאיסור העסקת עברייני מין במוסדות חינוך כך שיכלול גם מורשעים בעבירות אלימות, וקידמתי את החוק המחייב ייצוג נשים בועדות חקירה פרלמנטריות, בנוסף אני פועלת לחקיקה למען ייצוג שוויוני ברשויות המקומיות.

 

מאבק העובדים הסוציאליים-  נפגשתי עם נציגי העובדים הסוציאליים, ותמכתי במאבק הצודק שלהם בכלי התקשורת השונים. ההסכם שהושג הוא צעד חשוב בתגמול הולם לכל מי שעוסקים ועוסקות בתחום החשוב הזה.

 

כנס ירושלים רבתי- במהלך המושב ערכתי כנס גדול בהשתתפות ראשי מועצות למען חיזוק ירושלים. הכנס נועד לקדם את הצעת חוק ירושלים רבתי המבקשת להרחיב את תחומי הבניה בירושלים ליישובים המקיפים את העיר כגוש עציון,מעלה אדומים, מבשרת ציון וביתר עלית, ובכך לחזק את בירתנו, ולפעול למען הוזלת מחירי הדיור בירושלים.

 

במסגרת המאבק כנגד הקפאת הבניה ביו”ש יזמתי את מכתב 14 החכ”ים לראש הממשלה בו הבהרנו כי יש להמשיך לבנות בכל חלקי הארץ, ובכך הצלחנו למנוע את המשך ההקפאה.

 

בעקבות הרצח המזעזע באיתמר של בני משפחת פוגל, פניתי לראש הממשלה בבקשה לאשר את בניית קרית החינוך באיתמר. ראש הממשלה נעתר לבקשה, ובקרוב יחל תהליך הבניה של 4 מוסדות החינוך ביישוב.

 

השתתפתי בסיור עם ראש הממשלה באילת לאורך גדר ההפרדה עם מצרים שנועדה לפתור את בעיית המסתננים.

 

ברצוני לפנות לכל קוראי ‘ליכודניק’ ולהזמינכם להמשיך לפנות אליי ואל צוות לשכתי בכל רעיון, הצעת חוק או בקשה לסיוע. אני ולשכתי נמשיך לעשות ככל האפשר על מנת  להיענות לפניותיכם ולסייע לכם.

 

בברכת חג פסח כשר ושמח לכל בית ישראל

 

ח”כ ציפי חוטובלי , יו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה

 

אתר אינטרנט: http://www.tzipi.org.il/

 

פייסבוק: ציפי חוטובלי – tzipi Hotovely  לחצו ‘לייק-LIKE’

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אירופה (שוב) טועה

אלי חזן

דיווח: משה כחלון ככל הנראה לא ירוץ ברשימה עצמאית

אלי חזן

אושרה הצעת החוק לאכיפת זכויות עובדי קבלן

אריק זיו ויזר

ח”כ שטייניץ בתגובה לנסיונות לחדש את המו”מ עם סוריה:

אריק זיו ויזר

להחזיר את משרד העלייה והקליטה לידי הליכוד- עמנואל נבון

אריק זיו ויזר

ח”כ זוהר: “אני חבר כנסת בסגנון יהודי טוב”

דילוג לתוכן