19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

סיור חברי הכנסת מהליכוד בחברון

חברי הכנסת ציפי חוטובלי, דני דנון ויריב לוין קיימו היום סיור בחברון ובקרית ארבע. הסיור שאורגן ע”י חברת הכנסת חוטובלי בשיתוף עם וועד המתיישבים היהודי בחברון הודרך ע”י נעם ארנון ואורית סטרוק. הסיור נפתח בביקור מרגש במערת המכפלה הח”כים קיבלו אישור מיוחד ונכנסו לאולם יצחק הסגור במרבית ימות השנה בפני יהודים. לאחר הביקור באולם הוזמנו חברי הכנסת לכתיבת אות בספר תורה שנכתב למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. בהמשך הסיור ביקרו חברי הכנסת בשכונת תל רומידה ובבית הכנסת אברהם אבינו המצוי בלב היישוב היהודי בחברון. לאחר מכן נסעו חברי הכנסת בציר ציון שהינו ציר התנועה היחיד המשמש את המתיישבים והמבקרים היהודים בחברון אשר בימים אלו מתנהל בעניינו מאבק בעקבות כוונה לפתוח את הציר לתנועת ערבים, דבר המהווה סכנה מוחשית לבטחון היהודים העוברים בו. ראוי לציין כי 97% משטח העיר חברון חסום לכניסת יהודים ועל רקע זה הדרישה לפתוח את ציר ציון לתנועה ערבית הינה בעייתית ביותר. בתום הסיור בחברון התקיימה פגישה בין פעילי ציבור בבניין המועצה המקומית קרית ארבע בה נדונו דרכים שונות בהן יוכלו חברי הכנסת לסייע לחיזוקו ובעניינו של היישוב היהודי בחברון ובקרית ארבע. בדרכם חזרה לירושלים ביקרו חברי הכנסת גם בהריסות חוות פדרמן הסמוכה לקרית ארבע.

במהלך הסיור בחברון, עיר האבות, נחשפנו לעוול המשווע הנגרם למתיישבים שנאסר עליהם להתגורר בבתים שהם רכוש יהודי מובהק, שנרכש כדת וכדין.

בתום הסיור אמרה חברת הכנסת ציפי חוטובלי: “חברון היא העיר בה החל דוד המלך את מלוכתו מכוח אבות האומה, ובאנו לחזק את אנשי היישוב היהודי בחברון שנושאים בגאון את החיבור ההיסטורי העמוק בין עיר האבות למדינת ישראל. עלינו לפעול למען ביסוס והרחבת ההתיישבות היהודית בחברון, ולדאוג לכך שכל תלמיד בישראל יגיע לחברון ויכיר בקשר ההיסטורי של עם ישראל לחברון”.

דני דנון: “כל מי שהגיע היום לעיר האבות מחויב ברמ”ח אבריו לחיזוק היישוב היהודי בחברון”

חבר הכנסת יריב לוין אמר: “הסיור בחברון הוא חלק משורה של סיורים שאני מקיימים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. על רקע גבורתם ועמידתם הנחושה של המתיישבים בולטת חולשתן של ממשלות ישראל אשר לא רק שאינן מסייעות להתיישבות די הצורך, אלא מכבידות בגזרות שונות על קיומן של פעילי ההתיישבות. בכוונתי לפעול בתיאום מלא עם המתיישבים על מנת להסיר חסמים המונעים את הרחבתם וחיזוקם של היישובים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דו”ח חדש: פער גדול בין הליכוד לישראל ביתנו: הליכוד לאומית יותר

אריק זיו ויזר

פורום גליל גולן השתתף בועדת הכלכלה של הכנסת לחידוש הטיסות לקריית שמונה ותגבור הטיסות לצפון הארץ.

אריק זיו ויזר

מכתב התשובה של יו”ר הכנסת לדרישת האופוזיציה שלא לקיים את הדיון בבקשת הממשלה.

אריק זיו ויזר

יו”ר סיעת הליכוד ח”כ גדעון סער בתגובה לחשדות החדשים נגד אולמרט:

אריק זיו ויזר

לוין בחוד החנית

אריק זיו ויזר

פיניאן: “נכלול את בעלי הצרכים המיוחדים בחוק ההזנה המורחב”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן