40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

סגן השר קרא לקדימה : “השימוש הציני שלכם בעדה הדרוזית מביש”.

סגן השר איוב קרא ענה לאי אמון שהציגה סיעת קדימה בנושא הקיצוץ בתקציב הדרוזים ואמר, השימוש הציני של קדימה בדרוזים פתטיף זו פשיטת רגל לקדימה ולציפי לבני שבראשה.

קרא הוסיף: ” קיבלנו מדינה פושטת רגל כלכלית, ביטחונית וחברתית והצלחנו לשפר את המצב ברשויות המקומיות, הקמנו מרכז הצעירים הדרוזים בבית ג’אן , החלטנו לקבל את כל האימאמים הדרוזים בשירות המדינה לאחר 62 שנים , לא היו קיצוצים בחינוך לפי נתונים שקיבלתי מהשיך מהנא פארס הממונה על החינוך הדרוזי, אנו מעבירים היום 52 מליון ₪ לתקציבי פיתוח ומכינים בשנה זו תוכניות חומש של 600 מליון ₪, חילקנו מלגות לסטודנטים במיליונים , נתנו שנה לימוד חינם לחיילים משוחררים בגליל ושנה על חשבון משרד הביטחון, העברנו עשרות מיליוני ₪ מתקציבי משרד התחבורה ותקציבים שונים ממשרד התרבות, החינוך, פיתוח הגליל והנגב, החזרנו 3 תקנים של קאדים ממשרד המשפטים , הקמנו מרכז מחשבים חדש במע’אר מטעם משרד האוצר.

“במקום לדבר ולצעוק כדאי שתתחילו לעשות”  הוסיף סגן השר, למה לא עשיתם לפני שנה וחצי כשהייתם בממשלה, כל אחד יודע לדבר, לבקר ולצעוק.

והוסיף הוצאנו אלפי נשים וגברים לביקורים בסוריה  מהדרוזים של הגולן שלא ראו את משפחותיהם עשרות שנים ועוד.

אם הייתם באים ומציעים מפעלים למגזר הדרוזי או כספים לפיתוח איזורי תעשייה , ובכלל מציעים בהסכמה דברים שיקדמו את הדרוזים, אנחנו היינו מתייצבים בעד אבל פוליטיקה זולה ולא עניינית תעשו במקום אחר.

למרות שהצענו תוכנית מיוחדת לדאלית אלכרמל ועוספיה בעלות של 80מליון ₪ ראשי הרשויות דחו אותה וביקשו להיות תחת המשרד של ברוורמן, שעד היום כולם יחד לרבות שפרעם ומע’אר לא קיבלו את הסכום הזה עדיין.

בקרוב יקבלו תקציבים נוספים הנאמדים בכ- 100 מליון ₪ בנוסף לעשרות מליוני שקלים שקיבלו לחינוך, תשתיות, רווחה ועוד.

הממשלה והכנסת דחתה את הצעת האי אמון ברוב של 55 נגד ו 30 בעד, וסגן השר קרא אמר: ” ראש הממשלה והממשלה תמשיך לכהן עוד 3 שנים, ואתם תמשיכו לצעוק, הספינה שטה והקברניט מחזיק אותה ביציבות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ ציפי חוטובלי: “הצעת החוק של האוצר היא לעג לרש ועלבון לציבור הנשים במדינת ישראל

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת, ריבלין, ספד לשילנסקי במליאה:

אריק זיו ויזר

רוב ברור בסיעת הליכוד נגד ההקפאה

אריק זיו ויזר

המוציא והמביא של ראש הממשלה הוא מיקי זוהר

אריק זיו

שאמה יזם דיון מהיר על לפיד

אריק זיו ויזר

האם ראש הממשלה צריך להתחיל לדאוג ?

אלי חזן
דילוג לתוכן