26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

נתניהו הסתכל לגדי בלבן של העיניים

היום תתכנס מזכירות הליכוד בראשות נתניהו במצודת זאב כדי לאשר את מינויו לתפקיד.

אומנם שלי לא היה פעיל במפלגה בשנים האחרונות וה מינוי הגיע בהפתעה אך לזכותו של יוסי שלי מגיעים שנים של נסיון ציבורי, והתקווה היא שיוסי יביא לשינוי הליכוד ".

 

אחד מבכירי  המפלגה אמר אתמול כי שלי הוא  פוליטיקאי בכל רמ"ח אבריו. הוא לא פראייר והוא שלא כמו גדי, ידע להגיד גם לא לנתניהו. שלי מגיע למפחגה שבורה ושסועה אחרי שנים שנוצר נתק בין מנכ"ל שלא תפקד,ולבין ראש הממשלה.

לאחר שבוע סוער גדי אריאלי הגיע לכנסת כאשר הוא עוד האמין שגם עכשיו הוא צולח את ההשרדות שלו כמנכ"ל הליכוד ,עוד בשבוע שעבר כאשר קולות ההדחה שלו נשמעו מכל עבור וכאשר שלמה אלמגור חבר במזכירות הליכוד ריכז מכתב הדחה , אז כבר גם בלשכת נתניהו הבינו כי שעון ההשרדות של גדי החול אזל בו, גדי שמע את הקולות ובסרקזם אמר אם יגעו בי אני יפתח תיבת פנדורה,אני ינהל את הבחירות המוניציפליות,  בכיר מאוד בלשכת נתניהו רמז  לגדי בשיחה ברורה כי עליו יש חבית נפץ לא תיבת פנדורה.

לכן ביום שני לאחר ישיבת הסיעה נקרא גדי אריאלי לנתניהו ונתניהו הודיע לו כי ,הוא סיים את תפקידו ויש כבר מהשבוע מחליף, ולא כפי שפורסם בתקשורת שהודיעו ב במסרון.

גדי שיצא מהשיחה נראה לבן ולא מאמין שזה קרה לו, יצא מהכנסת ונכנס לרכבו מאז כמעט לא שוחח עם אלה שמקורבים אליו.

בתקופתו של גדי אריאלי הגיע חוסר האמון בין הנהגת המפלגה למצודה ,וגם בין פעילי הליכוד למצודה לקרע עמוק המנכ"ל החדש יצטרך להחזיר את הקשר המנותק.

השיא היה הפריימריז האחרון שנוהל בליכוד, גדי אריאלי שהיה אחראי עליו כזכור הכל קרס, נגרם נזק בלתי הפיך לתנועת הליכוד שהייתה ערב בחירות, היו טענות מעבר הקריסה לאי סדרים בבחירות, המצב הזה הזכיר כי גם בסניף חדרה היו אי סדרים זהו הסניף שגדי אריאלי חבר בו, ושם נעלמו פרוטוקולים וגם כאשר נקבע ע"י ועדת הבחירות לנהל בחירות חוזרות גדי מצא תרוצים לא לבצע אותם.

בתקופתו הליכוד איבד את בית הדין שלו כאשר כבר חודשים תנועת הליכוד מתנהלת בלי בית דין.

כבר שנים שאין אגף תיקשוב וניו מדיה, כאשר כל הפוליטיקה עברה לאינטרנט הליכוד נמצא ביציאת מצריים.

מעניין האם גלעד ארדן יקח את מקורבו גדי אריאלי לתפקיד אצלו או שעכשיו שגדי מחוץ לתפקיד גם גלעד יתנתק ממנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בן לולו פרש מסיעת הליכוד בהסתדרות

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף מזכרת בתיה

אריק זיו ויזר

המרכז לא יבחר את חברי הכנסת של הליכוד

אריק זיו ויזר

השר שלום פקד וצירף את ראש עיריית גו'ליס סלמאן הנו לתנועת הליכוד.

אריק זיו ויזר

נשיא בית הדין קליינר מיכאל

אריק זיו ויזר

החמשיר והמאמר של עו"ד נבון קצב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן