19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

"נתניהו הוא לא האויב שלכם"

מכתב גלוי למשפחת שליט

משפחת שליט היקרה , אביבה , נעם , האחות הדס, האח יואל  והסב צבי.

 

ליבי וליבו של כל עם ישראל איתכם ,אין וגם לא יהיה גם לעולם בעם ישראל, דבר כזה מחנה שליט ומחנה אנטי-שליט . כל עם ישראל מאוחד כאחד , מתפלל ומייחל לשלומו ולחזרתו הביתה, בריא ושלם של יקירכם גלעד.

 

אך אנא מכם חדלו מלפגוע ומלהפנות את זעמכם כלפי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

 

ממשלת ישראל ובנימין נתניהו העומד בראשה, שהוא בעצמו אח שכול, אינם האויבים שלכם !

 

האויב האמיתי שלכם ושל כל עם ישראל היא ממשלת החמאס השולטת בעזה ! היא זו אשר אחראית לחטיפתו של גלעד והיא זו אשר מחזיקה בגלעד כבר 4 שנים, מבלי לאפשר לו להיפגש עם עורכי דין או עם נציגי הצלב האדום.  והיא זו  שעליה מוטלת בשל כך גם מלוא האחריות לשלומו של גלעד.

 

אל תנסו להכניע את רה"מ נתניהו לקול שמחת וצהלת הטרור ואויבי ישראל , כניעה כזו חלילה של ממשלת ישראל לדרישות החמאס,  הינה בבחינת הרמת דגל לבן של כל עם ישראל ומדינת ישראל מול האויב הערבי והטרור.

 

לנתניהו כמנהיג עם ישראל ומדינת ישראל , יש אחריות כוללת לכלל אזרחי המדינה ולביטחונה, מדינה צעירה שממשיכה להלחם על עצמאותה  גם כיום , מול גל של טרור ערבי בלתי פוסק , המבקש לפגוע באזרחיה ולאיים על קיומה.

 

בהזדמנות זו אני גם קורא לממשלת ישראל, לכל הארגונים היהודיים בעולם, ולמטה המאבק למען גלעד שליט, לארגן מיד הפגנה ענקית, מול מטה האומות המאוחדות בארצות הברית, ומול הוועדה לזכויות האזרח, בדרישה אשר תופנה גם אל כל המנהיגים בעולם, ובמיוחד לאלה שדואגים לזכויות של הפלשתינים בעזה, שידאגו שממשלת החמאס בעזה, תשחרר מיד את שליט, ושבשלב הראשון תאפשר מיד לעורך דין ולנציג הצלב האדום לבקר את החייל החטוף שלנו שמוחזק בעזה..                                         

דרישה זו תהייה מלווה באולטימטום ברור, לפיו היה וממשלת החמאס בעזה – שהיא האחראית לגורל שליט – לא תאפשר זאת, התוצאה של כך תהיה שכל אותם אלף הטרוריסטים שהחמאס מבקש לשחרר תמורת שליט יורדו מיד אל בית כלא שייבנה מתחת לפני האדמה במדבר שבנגב, ושאף אחד לא יוכל לראות אותם ו/או להיפגש איתם יותר, ושאף אחד לא יעז לבוא אח"כ אל מדינת ישראל בכל טענה בעניין זה..                                                     

על-ידי צעד זה תשווה ממשלת ישראל את תנאיהם של הטרוריסטים מהחמאס בדיוק לתנאים שגלעד שליט החייל שלה מוחזק בהם ע"י ממשלת חמאס בעזה, שלה האחריות המלאה לשלומו של גלעד.                                     

את הלחץ יש להפעיל החוצה אל העולם ועל החמאס ולא על ראש ממשלת ישראל. יש לדבר עם הטרוריסטים רק בשפה המובנת להם, ויש להבהיר להם, ולכל אותם צבועים בעולם, שזה יהיה רק השלב הראשון בעניין שחרור שליט, והמלחמה של מדינת ישראל בטרור, ושלבים נוספים וחמורים לא פחות יישקלו בהמשך.

 

בתפילה אמיתית לשלומם של כל חיילנו הנעדרים, ושל חיילנו החטוף גלעד שליט שישובו ב"ה בריאים ושלמים למשפחותיהם.

השם עוז לעמו ייתן השם יברך את עמו בשלום .

עם ישראל חי

 

נבון קצב, עו"ד

תל אביב-יפו

5 יולי 2010



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר כחלון:ישיבת מרכז ב29 לדצמבר על מועד הועידה.

אריק זיו ויזר

ליפקין ישלם, הרמלין יחגוג

אריק זיו ויזר

הבחירות בהסתדרות בעין המצלמה

אריק זיו ויזר

נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו /טובה מעוז

אריק זיו ויזר

ט"ו בשבט עם אפי איתם בסניף ליכוד ירושלים

אריק זיו ויזר

היום מפגש עם נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן