32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נתן אשל אתה נטו מיותר

הכשלון של ניר ברקת, כינוס מרכז הליכוד, בגין מול דורון צברי הצבוע.


מרכז הליכוד יתכנס לכינוס המיוחד על החלת החוק הישראלי על יהודה ושומרון. ההחלטה די מיותרת. לא מכיוון שאני לא רוצה להחיל את החוק אלא מכיוון שלמרכז הליכוד אין שום סמכות בנושאים מדינים. כבר היו החלטות בנושא או בנושאים אחרים. בכל מקרה הגוף המוסמך להחלטות מדיניות הוא הממשלה והכנסת.

כמו כן יעלה מינויו של יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס, לכהן כיו"ר הועדה המוניציפאלית בליכוד.

אין ספק כי חיים ביבס איש אמיץ כאשר הוא מגלה מנהיגות כאשר הוא לוקח כבר בפעם השנייה את התפקיד הקשה הזה.

לא מעט כאלה שעמדו בראש הועדה שילמו מחיר מול כאלה שהתאכזבו. ביבס עשה זאת לפני חמש שנים עם מינימום של פגיעות בחברים, בהצלחה חיים ביבס.

המסרון של אשל

הערב מוצאי שבת התפרסם מסרון ששלח נתן אשל בתקשורת. קראו לו מקורב לראש הממשלה. המסרון כלל עלבון של שר האוצר. אז נתן אשל, בשבוע שעבר תקפו אותך ואנחנו אנשי הליכוד עמדנו לצידך על מיחזור החומרים נגדך. אבל באמת, מי אתה או בשם מי אתה תוקף שר בממשלה?

אשל אתה נטו מיותר

כשברקת כושל ומאשים את כחלון

ניר ברקת נכשל בירושלים ומנסה להפיל את הכישלון על כחלון בכל מיני דרכים. נכון לעכשיו הוא בא בטרוניות על כך שכחלון לא נפגש איתו. כמי שמכיר את כחלון אני יכול לומר שלא צריך הרבה כדי להיפגש איתו. בוודאי כאשר מדובר בראש עיר של העיר הכי חשובה בארץ.
אז בואו נפשט את הבעיה : כבר מתחיל הקדנציה איים ברקת כחלון שאם הוא לא יתן לו את מה שהוא רוצה הרי שהוא יוביל קמפיין אישי נגדו.

השבוע החל קמפין חדש

כבר אז אמרו לניר : "אתה טועה בגישה". אך ניר לא הקשיב והמשיך בקו שעיקרו הליכה על הראש של כחלון. רק לפני מספר שבועות כאשר בכה בישיבת הסיעה סינן לעברו ראש הממשלה : "האם ביצעת תוכנית הבראה ?"
ניר ברקת טועה כאשר הוא נלחם בכחלון ובאוצר. בטוח שהאוצר לא ישפוך כסף בלי לראות תוכנית הבראה מסודרת. ברקת כנראה הולך להיות ראש העיר שבמאזן היסטורי נכשל בגדול בירושלים. איך זה בא לידי ביטוי ? הגירה שלילית של מעמד ביניים ומעלה , צעירים לא נשארים בעיר ועוד.

לפני כחודש פרסמתי שאני עוזב את ירושלים. הראשון שהגיב לי היה ח"כ אמסלם בתגובה שלא ציפיתי אליה : "אריק, כואב לי שאדם כמוך עוזב את העיר". צחקתי והשבתי לו : "מה אכפת לך, אנחנו יריבים". אמסלם השיב בכאב : "אם אנשים כמוך עוזבים אז מה יישאר מירושלים"? מה שמפריע לי הכי הרבה הוא שאני מבין שהעזיבה שלי היא חלק מגל גדול של עוזבים את העיר והגל הזה גדל כל הזמן.
תחילתו של הגל לפני כעשר שנים. אז הצעירים בירושלים פשוט נטשו את העיר לטובת תל אביב. הצעירים גילו את הפתיחות של תל אביב ואת היכולת להרוויח יותר ממה שקיבלו בירושלים על אותם תפקידים – החל ממלצרים ועד עובדים בחברות גדולות. אל גל הצעירים מצטרפים ההורים וכך שכבה שלמה נוטשת את ירושלים. וניר ברקת בשלו מחפש את המאבק בכחלון כמאבק אישי.
ניר ברקת לא מחפש לנהל את העיר אלא מתנהל מספין לספין. הכול יחסי ציבור.
מה שברור הוא שהעיר לא מנוהלת ולא מתפקדת. אולי ניר ברקת יחליט אם הוא רוצה לנהל את העיר או רק להתבכיין .

פיליבסטר
האופוזיציה גילתה את הפיליבסטר והשבוע בחוק ההמלצות השתמשה בו. בכל הפיליבסטר היה צדיק אחד בסדום : ח"כ בגין .
בגין, שהיה נגד חוק ההמלצות כאשר היה חוק פרסונאלי ומרגע שהחוק לא כלל את חקירות שכעת נחקרות תמך בחוק. כאשר נשאל מדוע הסביר כי החוק הזה טוב. האופוזיציה המשיכה בדרכה הנלוזה ועשתה פיליבסטר לחוק טוב .
ביום חמישי בגין היה בראיון אצל דורון צברי, בגין פשוט עשה בית ספר לצברי כאשר הסביר לו כי חוק המלצות חוק טוב ופשוט מעביר את החלטת שר ביטחון הפנים לשעבר עוזי לנדאו בהוראה למצב של חוק.
וכך גם למחיאות הכפיים שקיבל ח"כ ביטן בישיבת הסיעה הגן ח"כ בגין כאשר הסביר כי הסיעה כיבדה את פועלו של חבר הכנסת ביטן והזכיר כי רבים מחברי האופוזיציה מעריכים את ביטן. בגין הסביר כי ביטן הוא זכאי עד שתוכל אשמתו.
מעניין שדורון צברי הצבוע לא שאל את חברו אלדד יניב שהודה שהוא מושחת איפה הכסף של השחיתות ופרשת אשתו של אלדד שהיא מתעלמת מהחוק ואלדד שם אותה בפרונט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברק- קח אותי ביבי

אריק זיו ויזר

היהפוך נשיא שחור עורו

אריק זיו ויזר

בנט חלש מול ביידן

אריק זיו ויזר

מתאחדים ונלחמים

אריק זיו ויזר

די אריאלי לך לך

אריק זיו ויזר

דיברי רהב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן