26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ניצחון או בזיון /מאת שלמה מדמון

אמי שתחיה לחיים ארוכים תמיד אמרה לי: "אם חפץ אתה לשלום בחוץ דאג לפני זה לשלום בבית".
מחול השדים מסביב לבחירות לכנסת ה-18, אנו עדים לתופעה חסרת תקדים של מסע סוחרים המשוטטים בשווקים בתקווה לעוט ולרכוש מוצרים אנושיים שיעשירו את ויטרינת מרכולתם בתקווה לרכוש יותר ויותר בוחרים להעשרת בורסת המנדטים שיאפשרו להם להרכיב את הממשלה הבאה.
כמובן שתנועתי תנועת הליכוד לא נפקדה ממסע רכישה זה.
למען האמת לא איכפת לי, לרכישת שחקני חיזוק שבאמתחתם כוח אלקטוראלי למנוף התנועה לראש טבלת הליגה המפלגתית.
לא איכפת לי! לצרף פנים ישנות חדשות לפאזל המתמודדים כמוצאי שלל רב.
לא איכפת לי! לשאת את הקלון והחרפה של אותם מצטרפים שעד לא לפני זמן מה הטילו עלינו ועל יו"ר התנועה בוץ ורפש ותופעת הסניליות שפוקדת חלק מההנהגה תרמה לעבור לסדר היום.
גם לא איכפת לי! לחרוק שיניים מול אותם כוכבים טרמפיסטים שבזמן שתנועתי התרסקה בבחירות האחרונות ומקום מושבינו מבחינה ציורית היה במרתף הבניין וכשהחל להפציע אור בתנועה והחלה המעלית לנוע לכיוון הקומה העליונה מצאתי את עצמי ורבים אחרים נאמנים ומסורים לתנועה נעצרים בלובי וכל אותם יפי נפש שניצבו מנגד והרנינו מול התרסקות התנועה ולא נקפו אצבע לשיקומה, נאחזים ונדחקים בכל כוחם לעלות למעלית על מנת לתפוס טרמפ ולהגיע גם הם לקומה העליונה.
למען האמת גם כל זה לא איכפת לי. מה כן איכפת לי?
קריאה נרגשת להנהגה ולעומד בראשה אנא! שאו עיניכם וראו את בסיס הפירמידה את כל אותם נושאי העול בזמן השפל וההתרסקות ונאחזים בכל כוחם ואמונתם שיש תקווה לסבלם ופועלם שעוד נחזור לשלטון.
אנא! הימנעו מנקיטת צעדים בשינוי החוקה באופן מגמתי שיישרת את כל אותם שחקני הרכש על חשבון דחיקת אותם אנשים מסורים ונאמנים שימנע מהם שיווין הזדמנויות וידחקו למקומות לא רלוונטיים.
שכל שחקן רכש שמתיימר להיות שותף לדרך ולעשייה שידרוש להיבחר ולנצח במגרש ולא מהטריבונה.
המאבק פנים תנועתי שייגרם חלילה מהצעות לא ראויות, לא דמוקרטיות וללא הסכמה רחבה ייסב נזק בלתי הפיך לתנועה ולעומד בראשה ויקיש באופן ישיר גם על הבחירות לכנסת.
הווה ידוע שדעת הקהל מושפעת באופן מוחלט מהצהרת המדיה התקשורתית וחלילה לנו להגיע למצב שהעיתונות תשמח לאיד באמירות שכבר נאמרו בעבר "ביבי יתקפל", "לא קיבל את תמיכת המרכז", "חוסר הסכמה בין הצעות יו"ר התנועה לבין המרכז", "השטח רועש וגועש".
ולכן אני פונה להנהגה וליו"ר העומד בראשה אנא! לעצור לרגע, לחשוב בקור רוח, לעקב,
להאזין ורק אז לקבל החלטות שעימן הסכמה רחבה ונכונה. להימנע מהחלטות שלופות מהמותן, להימנע מתחושת השתלטנות "אני ואפסי עוד" לנהוג כמנהיג שבשיקוליו הנכונים יוצר סחף, מודעות, חזון, מוטיבציה ליישום ומומנטום גורף ולא מקומם.
בדרך זו נמצא את המכנה המשותף "שהכבשה תהיה חיה והזאב יהיה שבע".

אם נחזור מעט אחורה בבחירות לכנסת ה- 16 גם וכאשר רשימת הליכוד לכנסת כללה מועמדים שהוצגו ללעג וקלס בתקשורת שלא בצדק, גם וכאשר לא רכשנו שחקני חיזוק
ברשותו של אריק שרון הליכוד גרף 38 מנדטים והתוצאה מדברת בעד עצמה.
ללמדך שהטלת מרות, כוח וכפייה לא מהווים תחליף למנהיגות סוחפת שיוצרת דינאמיקה של שייכות שותפות ומוטיבציה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שחקן מנצח לליכוד – נרקיס פ. אלפי ניו יורק

אריק זיו ויזר

מה קרה בבחירות בסניפים בתל אביב ?

אלי חזן

טוקבק שהוקפץ:פניה לבנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

ביבי – מול האמריקנים העם איתך !!

אריק זיו ויזר

שלום במצודה

אלי חזן

סניף כפר סבא אירח את אופיר אקוניס

אלי חזן
דילוג לתוכן