20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

נחמה דואק, זה בשבילך

ההינתקות במבחן התוצאה, התבררה ככישלון קולוסאלי. זאת הסיבה שאמרת למרואיין שלך ח”כ יריב לוין: “ביבי תמך בהינתקות”. רצית להדביק בו את הכישלון. “ביבי תמך בהינתקות”??- הלכתי לארכיון…

כמה מילים בנימה אישית
צרכני התקשורת בישראלים מולעטים תדיר בשקרים וחצאי אמיתות. במקביל, נשמע הכחשות על תקשורת שמאלנית. הם הרבה. אני רוצה ליירט את השקרים שלהם, וזה קשה. אברי גלעד העמיד אחד נגד מאה, המציאות העמידה אותי, אחד מול אלף. זאת תחושתי הסובייקטיבית.

חז”ל אמרו, “המביא דברים בשם אומרם, מביא גאולה לעולם”. למרות שנסחפו, הפתגם הזה אמור להוריד את האסימון של צרכני מידע מכחישי מציאות שרואים או שומעים אמת. מהבחינה הזו אני מרגיש כמו מלצר שמגיש לכם קטעי וידאו רלוונטיים. אם אחרי הצפייה האסימון ממאן לרדת- אז כנראה יש בעיה עם החריץ.

נחמה דואק,
היית כאן כאשר הם הבטיחו שההינתקות תשפר את מצבה הביטחוני של ישראל. במבחן התוצאה, ההינתקות התבררה ככישלון קולוסאלי. זאת הסיבה שאת, נחמה דואק, אמרת למרואיין שלך ח”כ יריב לוין: “ביבי תמך בהינתקות” (ערוץ הכנסת- שידור חוזר- 25.11.11). הקביעה שלך הייתה לה תכלית: ביבי שותף לכישלון.

ראיתי את הראיון הטעון, שלא לומר עוין. יותר מאשר שאלת- התווכחת. אני מעדיף את הסגנון הזה- מפני שהוא מסגיר את מיקומו הפוליטי של המראיין. דעתך- זכותך. אבל אני בטוח שגם את תסכימי, ששימוש בשקרים, פסול. “נתניהו תמך בהינתקות”?
הלכתי לארכיון…

 

 

למאמר הלא ולקטעי הוידיאו מהאתר של נרי אבנרי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

וגר זאב עם כבש? מאת: אורי אבנרי 2003 / 07 / 13

אריק זיו ויזר

דרור הספקן, זה בשבילך

אריק זיו ויזר

כמה מילים על חוק מופז / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

יש אנשים שאסור להרגיז

אריק זיו ויזר

לך לקדימה, משה פייגלין / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אבי דיכטר לך הביתה! / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן