39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

נאום יו”ר הליכוד, בנימין נתניהו, בבית הנשיא

אדוני הנשיא,
אני מעריך מאד את כל מאמציך ופעולותיך לטובת מדינת ישראל לאורך כל שנות חייך, גם בימים האחרונים וברגעים אלה ממש.
אני מקבל את המטלה שהטלת עלי בענווה, ובתחושה עמוקה של כובד האחריות המוטלת עלי – להשיג ביטחון לארצנו, שלום עם שכנינו, ואחדות בתוכנו.
אדוני הנשיא,
כנשיא מדינת ישראל, כפטריוט גדול של עמנו, הדגשת בצדק את הצורך באחדות. כי מדינת ישראל עומדת בשעה גורלית זו בפני אתגרים כבירים: איראן מפתחת נשק גרעיני, ומציבה בפנינו את האיום הגדול ביותר לקיומנו מאז מלחמת העצמאות. זרועות הטרור הארוכות של איראן לופתות אותנו מצפון ומדרום, והמשבר הכלכלי החריף ביותר בעולם מזה 80 שנה מאיים על מקומות העבודה והפרנסה של מאות אלפי ישראלים.
מזה עשרות שנים לא היתה לנו הצטברות כזו של אתגרים. מול אתגרים חסרי תקדים אלה, אנו זקוקים לגישה חדשה, גישה אחרת, גישה של אחדות.
האתגרים הגדולים הניצבים בפני ישראל מחייבים אותנו לשלב ידיים, ולאחד את כל הכוחות בעם.
אני קורא לחבריי בכל המפלגות, אלה שהמליצו עלי ואלה שלא המליצו עלי, להניח את הפוליטיקה והמחלוקות בצד, ולהציב את טובת המדינה במרכז.
אני פונה תחילה לציפי לבני, יו”ר קדימה, ולאהוד ברק, יו”ר מפלגת העבודה, וקורא להם: בואו נשלב ידיים ונפעל יחד להבטיח את עתידה של מדינת ישראל.
אני מבקש להיפגש עמכם ראשונים, ולדון יחד עמכם בממשלת אחדות רחבה למען טובת העם והמדינה. אני יודע שיש לנו גישות שונות בתחומים חשובים, אבל אני גם יודע שאנחנו שותפים ברצון לפעול למען טובת המדינה ועתידה. ולכן אני מאמין שמול גודל השעה וצורכי המדינה, אנחנו יכולים למצוא קו משותף, דרך משותפת, שבה נוכל להוביל את מדינת ישראל בביטחון, שגשוג, ושלום.
הטרגדיות הגדולות ביותר בתולדות עמנו התרחשו כשלא השכלנו להתאחד מול האתגרים הגדולים שעמדו בפנינו. אבל גם ההיפך הוא נכון. הנצחונות הגדולים ביותר בתולדות עמנו התרחשו כשהנחנו את המחלוקות בצד, והתאחדנו ברגעי מבחן.
היום אנו עומדים בפני רגע מבחן כזה.
הבה נתאחד, הבה נעמוד כאיש אחד, ונבטיח את עתידנו, עתיד ילדינו ועתיד מדינתנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכתב לחברי המרכז “ביטול המע”מ על הפירות וירקות “

אריק זיו ויזר

הליכודניק שמאחד את נכי צה”ל

סניפי הליכוד

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בהרצליה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

שטייניץ מבקש מהליכודניקים להפיץ את הבשורה שלו /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

עובדות ואמיתות לפיזור ענן הצביעות וחוסר הפרופורציה . /מאת:יוסי שחר

אריק זיו ויזר

אהרון גוזלן הודח מתפקיד יו”ר פורום “מדברים מהשטח” ומהחברות בפורום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן