24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

נאום בר אילן של פייגלין: מדינה אחת לעם אחד

נאום בר אילן השני. חה”כ משה פייגלין נתן היום את נאום “מדינה אחת לעם אחד” בדיוק במקום בו הכריז נתניהו על “שתי מדינות לשני עמים”
היום נאם חה”כ משה פייגלין את נאום בר אילן השני כקונטרה לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הכריז על שתי מדינות לשני עמים. פייגלין הכריז כי ממשלה בראשותו תבטל באופן מיידי את ההכרה בארגון אש”ף  ובהסכמי אוסלו.

“במקום הזה” אמר פייגלין “בנאום בר אילן המפורסם הלכנו לאיבוד. איבדנו את דרכנו המדינית. כאן במקום הזה, קיבל המחנה הלאומי את עקרון שתי המדינות לכביכול שני עמים, בלב ליבה של ארצנו . כאן במקום הזה, אימץ המחנה הלאומי את זרע הפורענות שנבט אי שם בשנות השישים במחוזות השמאל הקיצוני ביותר, ונדחה אז בתוקף על ידי מפלגת העבודה והשמאל השפוי. לכן, לכאן, אל המקום שבו התברברנו אנו שבים היום. שבים אל יסודות האידואלוגיה הלאומית ואל העיקרון המדיני היחיד שהוא, גם צודק גם חכם וגם מציאותי, מדינה אחת לעם אחד בארץ אחת.

את המלחמות עם שכנותינו ניתן לסיים עם בהסכם כזה או אחר. במקרה של אש”ף הסכסוך אינו טריטוריאלי, זו טעות. מדובר בטענה לבעלות על הארץ כולה. אשף הוא ארגון לשחרור כל הארץ מ כל היהודים וצכם הכרה בו היא הכרה בצדקת טענתו”

לדברי פייגלין מה שקובע בסופו של דבר הוא מי צודק ולא מי יותר חזק. ולכן כשהכרנו באשף איבדנו את הלגיטימיות לעצם קיומנו. הם הרי טוענים בשם הצדק ואנחנו השם ההגנה העצמית והצדק תמיד יהיה חזק יותר מעקרון ההגנה העצמית.

העיקרון הראשון אותו רוצה להנחיל פייגלין הוא להשיב לעצמנו את הצדק שאבד. לבטל את הסכם אוסלו ואת ההכרה באשף. מדינה אחת,  לעם אחד, בארץ אחת.

פייגלין הוכיח כי עמדתו תואמת במלואה את חוקת הליכוד “התקפלות מריבונות ובמיוחד מהר הבית פירושה אובדן הביטחון בתל אביב. זאת ארצנו ששמרה לנו אמונים ומעולם לא קמה בה יישות לאומית אחרת מאז שגלינו ממנה. זאת ארצנו. רק ארצנו”

לסיום הכריז פייגלין “את הטעות הנוראה של הסכמי אוסלו אשנה, בעזרת השם, מין היסוד ואשיב את הביטחון ואת השלום לאזרחי ישראל”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחירות בזק לסיעת הליכוד

אריק זיו ויזר

לזכור ולא לשכוח מי ירה בנגמ”ש

אריק זיו ויזר

המופע של שרעבי באילת

עינר אביב

הליכודניקים החדשים: 2800 פקודים בליכוד, פקודים גם בבית היהודי

אלי חזן

יום הולדת למשה שטרית, משה ביבי ולאורטל שמואלי

אלי חזן

היסטוריה בקנדה : “להעביר את השגרירות לירושלים”

אריק זיו
דילוג לתוכן