24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מתן יו”ר האגודה בבר אילן

פרויקט הצעירים של ליכודניק. והפעם : מתן בר נוי, יו”ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן 

תכירו. מתן בר- נוי, בן 26, בוגר המכינה הקדם צבאית ”בני דוד“ שבעלי, תושב הישוב שערי תקווה שבשומרון ומכהן למעלה משנה  כיו”ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן. בר- נוי נשוי ליעל ואב לבארי, ילדו הבכור שעוד מעט חוגג יום הולדת שנה. לתפקיד יו”ר האגודה נבחר מתן לאחר שנה בה עבד כרכז למעורבות חברתית באגודה ושנה כסגן יו”ר האגודה.

בתור יו”ר אגודת הסטודנטים הגיע מתן בר-נוי להישגים מרשימים  בשנת כהונתו הראשונה: מאבק להנגשת התחבורה הציבורית לקמפוס, העלאת מספר חברי אגודת הסטודנטים באחוזים מרשימים, שינוי המבנה הארגוני באגודה וצמצום משמעותי בכוח האדם, הפקת אירועי תרבות ובעיקר עידוד השיח החברתי בין הסטודנטים בקמפוס. לאחרונה הסתיים המאבק הגדול אותו הובילה האגודה בראשות בר- נוי על מחירי ההסעדה בקמפוס ולאחר מאבק עיקש של כמה ימים, התקבלה החלטה בהנהלת האוניברסיטה להכניס את שירותי ההסעדה בקמפוס למחירון מפוקח.

כמו רבים מהסטודנטים ברחבי הארץ, התבשר בר- נוי על המפגש הקרב ובא עם יו”ר הרשות הפלסטינית אבו- מאזן. כחבר הועד המנהל בהתאחדות הסטודנטים הביע מתן את תמיכתו למפגש השנוי במחלוקת ואמר: “כמנהיג סטודנטים בחרתי שלא להפקיר את הזירה ההסברתית של ישראל אל מול כל התקשורת העולמית בידי אנשי השמאל של ההתאחדות-להביט בלבן של העיניים של אויב העם היהודי שמנסה לתלוש אותנו מנחלת אבותינו ולשאול אותו את השאלות הקשות- האם הוא מכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי, איך הוא מחבק רוצחי ילדים ועוד.
​​
​כאמור התאחדות הסטודנטים הארצית החליטה להוציא משלחת של כמאתיים סטודנטים מרחבי הארץ למפגש היסטורי עם יו”ר הראשות הפלסטינית אבו מאזן. ​ההתאחדות ספגה התקפות רבות מעשרות סטודנטים נזעמים שכתבו לה בדף הפייסבוק הרשמי. כמו כן התאגדו 25 יושבי ראש אגודות סטודנטים ברחבי הארץ שהביעו תרעומות על עצם נקיטת עמדה פוליטית בהחלטה לנסוע למפגש.

בהמשך לסערה שהתחוללה בעקבות אישור המפגש אמר בר נוי: ” התאחדות הסטודנטים קיבלה החלטה שעברה באישור הועד המנהל. ללא שום קשר לדעות הפוליטיות השוררות במסדרונות ההתאחדות, החלטתי להגיע למפגש ולתמוך בו ולהוות את הסמן הימני והשפוי כיו”ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה מהגדולות בארץ ולהשמיע את הקול הימני מול יו”ר הרשות. אני רואה בכך הזדמנות הסברתית  חד פעמית למדינת ישראל וציבור הסטודנטים בה נוכל לבטא מול התקשורת הזרה בעולם את עמדתנו בנושאים שאפילו בשולחן המשא ומתן לא עולים לדיון.

עוד הוסיף בר נוי: ” גם כשנרשמתי לאוניברסיטה לפני כשלוש שנים, ידעתי בליבי שבמהלך התקופה בה אלמד, אוכל להיחשף לדברים חדשים, לצבור מידע ולהבין איך תהליכים מתרחשים. אני סטודנט לתקשורת שניזון מידי יום, 24 שעות, 7 ימים בשבוע מהמדיה העוטפת אותי. הבנתי שכנראה רק כשאביט בעיניו של ראש הראשות הפלסטינית אבין את האמת. אותה אמת שרבים מהמנהיגים שלנו מתקשים להבין, לא רוצים להבין ולעתים מסתירים אותה”.

לסיכום אמר מתן: “אני רוצה להתמודד עם הבעיה פנים אל מול פנים. בתור מנהיג סטודנטים בהווה שמוביל מחאות על איכות האקדמיה ומחירי קפה בקמפוס, אתסכל על עבר העתיד שלי ושל בארי, הבן שלי, שנולד לפני שנה, כאן בישוב שלי, שנמצא מעבר לקו הירוק, שערי תקווה”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא באוניברסיטה הפתוחה

אריק זיו ויזר

עם הלב של ח”כ דנון

אלי חזן

נילי פיצ’ון עושה סדר

Gilad Trugbild

מי בצעירי הליכוד משתף פעולה עם יוסי ביילין?

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בצפון חיים מתמיד

אלי חזן

מוחים על הצביעות והמוסר הכפול-צעירי הליכוד וסגן השר איוב קרא במפגן מחאה מול שגרירות רוסיה

אלי חזן
דילוג לתוכן