26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

משרד המדע מציג: קידום נשים, מיעוטים ופריפריות

הישג נוסף למשרד המדע: הגדלת התקציב ב-20% 

 

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, השר דני דנון, הצליח לרשום הישג משמעותי עם הגדלת תקציב משרדו בכ- 20% בין שנת 2015 לשנת 2016. על פי מדיניותו החדשה של דנון – בכל שנה תינתן תוספת של 15 מיליון ש"ח לטובת פרויקטים בפריפריה וביניהם חוגים, קייטנות ומלגות לסטודנטים בתואר ראשון. חלק משמעותי בסעיף התקציבי של הענקת מלגות יוסת ממלגות לתואר שלישי בתחומי המדעים לטובת מלגות בתואר ראשון בתחומי המדעים וזאת על מנת לעזור לאוכלוסיות שידם אינם משגת להיכנס לעולם האקדמי-המדעי.

 

DANON_LIKUDNIK2

כמו כן, התכנית לצמצום פערים דיגיטליים בישראל, שמקיימת מדי יום מהפכה בקרב תושבי הפריפריה ואוכלוסיות המיעוטים, תגדל ב- 50% מתקציבה ותעמוד על סכום של 45 מיליון ש"ח. לאור גל החרמות בשנה הקרובה משרד המדע יסייע בפעם הראשונה בתקצוב מיוחד לכנסים בינלאומיים שיתקיימו בישראל.


"עם כניסתי לתפקיד הבהרתי כי קידום הפריפריה והנגשת המדע לילדים ולנוער יהיו בראש סדר העדיפויות מבחינתי. רוב התקציב הנוסף הקרוב יופנה לפרויקטים בפריפריה ולקידום המדע בקרב נשים ומיעוטים. אנחנו ממשיכים לזרוע זרעים להובלת המהפכה שתכניס אוכלוסיות נוספות לעולמות המדע והטכנולוגיה בישראל" כך אמר היום השר דני דנון בהתייחסו לתוספת המשמעותית לתקציב משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גם בים יש ביטחון

הרויזיוניסט

פגישת ראשי רשויות מהליכוד עם יו"ר הקואליציה ושר האוצר

אריק זיו ויזר

סער : "החלטת המועצה להשכלה גבוהה – בשורה לגליל"

אריק זיו ויזר

איחולים לקטי שטרית על המינוי כראש מטה שר החינוך

אריק זיו ויזר

בוגי נפרד מראש השב"כ

אריק זיו ויזר

-ח"כ וסגנית השר גילה גמליאל נשאה דברים בטקס יום הזיכרון הממלכתי לחללי צה"ל בנס ציונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן