19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

משפט נתניהו- משפט נגד הימין

קרנבל התקשורת נגד נתניהו הגיע הבוקר אל שיאו, גם אם כבר התרגלנו באיזשהו אופן למסע ההסתה והשיסוי נגדו. חבורת “רק לא ביבי”, לאחר שבמשך שנים ניסו לשכנע את הציבור שראש הממשלה נתניהו רע לישראל – מטיפים הבוקר לטוהר מידות.  

משפטו של נתניהו מגיע על רקע שנים רבות של רדיפה נגדו ונגד משפחתו, אך תכלית המשפט היום הוא נטו כדי לפגוע בימין כולו ולקעקע את הלגיטימציה של מנהיג, דמות פוליטית שנתמכת בידי רוב פעם אחר פעם בקלפי, למרות התוצאות הברורות של מערכת בחירות שלישית שהוכיחה שוב, כי לנתניהו יש תמיכה בציבור. מטרת המשפט, אם כן, היא להנחית מכה אנושה על הימין כדי להוציא אותו משדה הלגיטימציה הפוליטית במדינה.  

המשפט הוא חלק מתהליך ארוך שנים. בשנותיה הראשונות של המדינה כינו מנהיגי מפא”י את אבות הימין בישראל (ובעיקר את ז’בוטינסקי ובגין) בכינויים כמו “היטלריסטים” , “פשיסטים” וגזענים. בשנות ה70′ ניסו להצמיד לכלל ציבור הימין תדמית של “צ’חצ’חים”. בשנות ה80′ כשאותם מלעיגים נזרקו  אל המדבר האופוזיציוני, שוב תקפו את בגין וכינוהו “פשיסט”. זאת, תוך הלעגה תרבותית, אמנותית ואמונית על כל מה שנוגע לתפיסת העולם של מצביעי הימין.

הניסיון להפיל את הימין היה שם תמיד. ההלעגה של גנץ, רמטכ”ל לשעבר ומצביא רב הישגים, בידי מי שעד אתמול ראו בו דמות לגיטימית לכהן כראש ממשלה, וכל זאת רק כי לבסוף חבר לממשלה בראשות נתניהו – היא הוכחה לכך שאין ממש בטענות נגדו. הן שם, פשוט כדי להיות נגד. ולא יותר מכך. 

בתקשורת יהיו מי שיחגגו בימים הקרובים – אבל את המפתח הקואליציוני בוחרים במדינתנו, תודה לאל, בקלפי. במבחן התוצאה, ממשלת הימין שנתמכת בלגיטימציה מכוח העם הבוחר – תמשיך להביא להישגים ולהנהיג  את המדינה בגאון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבחן קליש רותם : רבים בשמאל שכחו מה זה להיות ציוניים

אלי חזן

לורם איפוסם

אריק זיו ויזר

סליחה! ” אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי”

אלי חזן

“ייתנו – יקבלו, לא ייתנו – לא יקבלו ” – בנימין נתניהו

אלי חזן

ועדת מורשת של הליכוד : שומרים על הגחלת

אריק זיו

מישאל עם – לא ולא

אלי חזן
דילוג לתוכן