20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

מרקחה על דרך נכונה

הליכוד כמרקחה בשל פעילות המזכירות אולם המציאות מוכיחה שזאת מרקחה על לא כלום – בסך הכל מדובר על שני מנהיגים שמבקשים להשאיר חותם 


אז מה היה לנו שם ?


מזכירות שמבקשת לפעול. ראש ממשלה שמבקש לשמור על כוחו. בסופו של דבר פשרה. בסך הכל זה מאוד הגיוני בתוך תנועה דמוקרטית. 

 

אז בואו נעשה סדר לרגע : 

 

יו"ר המזכירות ישראל כץ מבקש, בצדק, להפוך את הליכוד לתנועה שקופה יותר ואקטיבית לא פחות. המזכירות אישרה את הצעותיו ליצור הפרדה בין היועץ המשפטי של הליכוד לבין היועץ המשפטי של המזכירות. היא גם אישרה את הצעתו שמינויים בתוך מנגנון הליכוד יעברו אישרו מזכירות כמו גם שכרם ושהכהונות שלהם תוקצבנה. נקרא לזה באופן כללי : נהלי עבודה בתוך הליכוד. 


 

ראש הממשלה, כמה צפוי ומתבקש, מבקש לשמור על כוחו. אגב, הוא לא שונה מאריאל שרון בעבר וממנהיגי מפלגת העבודה בעבר ובהווה שעושים אותו דבר. זה לא מפריע לתקשורת להציג אותו כדיקטטור ואת הליכוד כמפלגה של אדם אחד למרות שכל מי שמעורב בדבר יודע שהליכוד היא המפלגה הדמוקרטית בישראל ואין כמו ההתרחשויות מאמש על מנת להוכיח זאת. 

 

הפשרה שהתקבלה : תקום ועדה בראשות יו"ר הסיעה דוד ביטן ועו"ד דוד שמרון והיא תמליץ על נהלים לפעולה. 

 

מה שמעניין יותר מכל הוא הפירוש המוטעה לכל העניין. שבענו מטוקבקיסטים טיפשים שמוציאים שם רע ומעוות לליכוד ומתקשורת שמעוותת מציאות. שבענו מספינים וממידע מוטעה. 


 

המציאות היא כזאת שהליכוד היא מפלגה חיה ותוססת. ייתכן שיש מחלוקות ומאבקי כוחות אך יש לברך עליהן משום שזה מאפיין גופים דמוקרטיים. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ציונים לפוליטיקאים – מהטוב ביותר לגרוע ביותר

אריק זיו ויזר

רודפים את לבני

אריק זיו ויזר

במקום שהשמש נכשלת

אריק זיו ויזר

חובבי ציון החדשים – העצב הכואב של השמאל

אריק זיו ויזר

סמים קלים – בעד ונגד

אלי חזן

יום השואה והגבורה : אלה מעוז על משמעותה של הגבורה

אלי חזן
דילוג לתוכן