20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

מצפון תבוא רוח ליכודית טובה

אלי חזן ממשיך ללוות צעירי ליכוד והפעם הוא תוהה על קנקנם של צעירי הליכוד – הקבוצה הצפונית

 

 

צעירי הליכוד- הקבוצה הצפונית, נוסדה לפני כחמש שנים. הקונספט שלה הינו ייחודי : מדובר בקבוצת צעירים שמטרתם הינה קידום הפריפריה בכלל והצפון בפרט על פי הדרך האידיאולוגית של תנועת הליכוד תוך חיזוק המפלגה עצמה. בעוד השם נשמע כמו קבוצה מקומית בלבד, הקבוצה הינה אחת מקבוצות הצעירים הוותיקות, החזקות והאיכותיות ביותר שיש למפלגה להציע כיום : היא מונה מעל ל-50 פעילים בחיפה, הקריות, נשר, נהריה ועוד.

פליקס קוריטני, שכיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים באונ' חיפה טרם הצטרפותו לליכוד ואחד ממייסדי הקבוצה, טוען כי הוא "גאה להיות חלק מהקבוצה הצפונית. חברי הקבוצה הינם צעירים וציוניים ששמו לעצמם כמטרה את קידום הצעירים, הצפון והפריפריה". עוד הוא מצהיר שהקבוצה "כאן בשביל להישאר ותמשיך לפעול למען המטרה".

 

את הקמת הקבוצה ליווה למן ההתחלה מי שכיהן באותה תקופה רכז צעירי הליכוד הארצי, עומרי אקוניס. אקוניס בירך על המהלך ופעל לקידום הקבוצה למן הרגע הראשון, ומשם הקשר בינו לבין הקבוצה המשיך לפרוח ולצמוח, בין היתר על ידי יוזמות משותפות כגון התנדבויות למען תושבים מיעוטי יכולת וכלה בכנסים משותפים בצפון ובמרכז. אין זה פלא, אם כן, שבעת ההכרזה על הבחירות לתפקיד יו"ר צעירי הליכוד, התייצבה הקבוצה במלוא כוחה מאחורי מועמדותו של אקוניס לתפקיד הנחשק. עם זאת, קוריטני טוען כי "האחדות בין הצעירים זאת הדרך היחידה להצליח. אנחנו נמשיך לפעול להשגת יעדים אלו לטובת עם ישראל ותנועת הליכוד".

 

לקבוצה הצפונית שני מתמודדים לנשיאות צעירי הליכוד. האחד הוא שלומי זינו מסניף הליכוד מנשר, והשני הוא יואב בן עמי מקריית אתא. "הקונספט של הקבוצה מהווה תקדים בתנועת הליכוד ובפוליטיקה הארצית – מדובר בחבורת צעירים מהפריפריה שהתאחדה לצורך הגשמת המטרה, וגם בנשיאות הצעירים איאבק למען האינטרסים של הצפון" אומר זינו. "יש להיאבק על קידום הצעירים בצפון תוך תקצוב ממוסדות המפלגה ואנו בנשיאות נסייע במאבק החשוב הזה", מוסיף בן עמי.

 

עו"ד אושר טקאטש, המרכז את הפעילות של הקבוצה בחיפה, מצהיר שלאחר הבחירות על הצעירים להיאבק על צביונה הציוני של העיר ועל קידום הצעירים בה: "על צעירי הליכוד להתאחד מרגע שנבחר יו"ר על קידום האינטרס של חיפה במפלגה, זהו אינטרס לאומי של מדינת ישראל". גם דוד אוחנה, חיפאי שורשי ורכז תא הליכוד באונ' ת"א, מוסיף כי "חיפה, כבירת הצפון, צריכה להיות במרכז העניינים של הצפון וכעיר השלישית בגודלה בישראל היא ללא ספק צריכה לקבל את המשאבים המתאימים".

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דוידי מקפיא הדיאלוג עם מטה יוזמת ז'נבה

אריק זיו ויזר

חיזבאללה היא הסיבה העקרית לסכנות המרחפות על שלום לבנון

ליכוד1 מתכוונים להתמודד על הנהגת צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

כותרת בערבית: "צעירי הליכוד עלו במטרה להתסיס"

Gilad Trugbild

מאות במסיבת הניצחון של דוד שיאן

אריק זיו ויזר

אני והתא נשנה את העולם: פאנל חברתי כלכלי בבר אילן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן