26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

מפקד הארגזים- התקשורת אשמה!

זה לא מוסרי ליהנות מפירות של ניצחון פוליטי שהושג בקומבינה אסורה. התקשורת הייתה חייבת להכריז על מנהיג שניצח בקומבינה, כבלתי לגיטימי. זה לא קרה מפני שהזוכים בדרך כלל, הינם חביבי התקשורת…

כשמרואיין מהימין מאשים במשהו את התקשורת, המראיין השמאלני שואל בבוז: עוד פעם התקשורת אשמה?? תשובתי העקרונית- כן, התקשורת אשמה!!! לא בכל נושא ולא בכל מחדל, אבל באותם המחדלים שהיא ראתה ועצמה עין, היא אשמה. בדיוק כמו משטרה שיודעת על פשעים ולא מגיבה.

 

מפקד ארגזים במפלגת העבודה הוא ריטואל קבוע. זה לא היה בא לעולם אילו התקשורת הייתה עושה את מלאכתה בקשיחות הראויה. הסיבה שפוליטיקאי לא נרתע מנקיטת טריקים מלוכלכים, פשוטה: הקומבינה- כל קומבינה!- משפרת משמעותית את הסיכוי להיבחר. מתמודד שהולך בדרך הישר- סיכויו נחותים. כדי לעודד פוליטיקה נקייה, התקשורת הייתה חייבת להכריז מלחמת עולם על הקומבינאטורים. זכייה שהושגה בקומבינה אסורה- בלתי לגיטימית.

 

בעיה!- רבים מאלה המוגדרים קומבינאטורים, הינם חביבי התקשורת. נעמי בלומנטל היא היוצא מהכלל שמדגיש את הכלל. תמיד נתניהו ברקע. תזכורת!- בבחירות 99, התקשורת התמסרה לרעיון אחד: המלכת אהוד ברק. כדי לשכנע את הבוחרים להצביע בשבילו, עשו לנתניהו "רצח-אופי" ובמקביל סיפרו לנו שברק גאון. כל ידיעה שהייתה פוגעת בסיכוי של ברק לנצח- הוצנעה, או הושלכה לפח. אפילו המידע על פרשת העמותות. רק לאחר שנבחר, התבשר עם ישראל שברק ניצח בזכות "רמיסת החוק ברגל גסה".

 

גם אריאל שרון הגיע לשלטון בדרך שאיננה מוסרית. אחרי ששילם קנס בסך 4.7 מיליון שח (מכיסו הפרטי), הוא זכה לרהביליטציה על תנאי. הוא עמד בתנאי כמו גדול- תשאלו את אמנון אברמוביץ'.

 

גם אהוד אולמרט הגיע לשלטון בזכות קשר שתיקה של העדר. יואב יצחק לבדו לא הספיק. נסראללה ובכירי העדר רצו את אולמרט. עם הגיבוי התקשורתי, הוא לא התקשה לנצח. אזרחי ישראל שילמו ועדיין משלמים את מחיר כהונתו של הנאשם בפלילים הכי חצוף בעולם. אולמרט, למי שלא סופר- הוא המושחת השלישי ברציפות שהתקשורת המליכה.

 

הרביעית היא ציפורה. כשנקיית הכפיים התמודדה מול מופז, גם כאן התקשורת לקחה צד. לא בגלל שהיא לבנה והוא שחור, ממש לא!- אלא משום שהיא חלשה, כנועה וקלה להפעלה. כדי שלא תחוש רגשי נחיתות מול כוכבי הקומבינה הידועים ברק, שרון ואולמרט, התקשורת התעלמה מהקומבינה שבזכותה ניצחה את מופז בפוטו-פיניש.

 

שורה תחתונה- התקשורת חייבת להכריז מלחמת עולם נגד הקומבינאטורים- ללא הבדל פוליטי או אידיאולוגי. הכרזת מלחמה כזאת פי מיליון יותר חשובה למדינה, לעם ולדמוקרטיה, מהקמפיין החולני למען כניעה לחוטפי גלעד שליט.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רהביליטציה (זמנית)

אלי חזן

פרופסור קרמניצר, זה בשבילך

אלי חזן

"אחריות מיוחדת" על הראש שלו

אלי חזן

זאת התקשורת, טמבל (1)…

אלי חזן

מורשת שרון / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

עוז וסובול, דברים בשם אומרם / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן