30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

מפגש בינלאומי של סניף הליכוד בעפולה

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, ח"כ איוב קרא, הגיע השבוע למפגש פעילים בעפולה מלווה בפוליטיקאים תומכי ישראל משבדיה וגרמניה המסיירים בימים אלה בארץ.

מפגש פעילי ליכוד בעפולה אירח השבוע פוליטקאים משבדיה וגרמניה שהגיעו כאורחיו של סגן השר לפיתוח הגליל והנגב, ח"כ איוב קרא. במהלך המפגש בו נכחו ראשי ערים וביניהם ראש העיר של נצרת עילית שמעון גפסו וראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה, סגן ראש עירית עפולה ראובן יוקלר, חברי מועצה רבים מכל אזור הצפון ופעילים וותיקים, אמר סגן השר קרא כי פיתוח הגליל נמצא בראש מעיניו והוא תמיד שמח לסייע לאזור בכל בקשה לה יידרש. עוד אמר סגן השר כי אורחיו הגיעו לתמוך בישראל ולסייע בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים בין מדינותיהם ובין ישראל. במהלך דבריו הבטיח להמשיך לסייע לערים בהן מכהן ראש עיר מהליכוד כמו גם ערים בהן מכהן ראש עיר ממפלגה אחרת כגון עפולה לה הבטיח לסייע דרכו של סגן ראש העיר ואיש הליכוד הבכיר ראובן יוקלר שהודה לסגן השר בחום על הדברים.

 

לליכודניק נודע כי שוקי אוחנה, ראש פורום גליל גולן וחבר מועצת העיר בצפת, הביע את מחאתו כנגד עליית מחירי הדלק שתגרום לעליות נוספות במשק והעם לא יוכל לעמוד בכך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אושפיזין יוסף – שנה לבניית מצבת קבר יוסף

אריק זיו ויזר

רוב מוחץ בליכוד נגד מסירת שטחים ונגד מדינה פלסטינית

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערה של משפחת נתניהו על מות הסב לבית בן ארצי

אריק זיו ויזר

אירוע נדיר: 50 סיומי סדר נזיקין בערב אחד בשומרון

אריק זיו ויזר

לא אובמה ולא אוסאמה ירתיעו אותנו

אריק זיו ויזר

מאבק דוד מול גולית : קרב על עצמאות הסוכן ונאמנות הלקוחות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן